Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: محمد علی رامین را شاید بتوان یکی از جنجالی ترین مدیران دولت اول محمود احمدی نژاد دانست که برخورد سفت و سخت و بدور از ملاحظه وی با مطبوعات شاید هیچ گاه از خاطر اهالی رسانه نرود.
به گزارش خرداد، رامین در گفت و گویی با ایلنا نکات تازه ای در باب تعابیر بکار رفته در این روزهای اتمسفر سیاسی گفته که در ادامه می خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  محمدعلی رامین، گفت: عدالت خواهی، آزادی و حاکمیت مردم بر سرنوشت خودشان آرمان‌های انقلاب بوده و هست.

این فعال سیاسی اصولگرا  درباره این‌که پس‌از گذشت ۴۰ سال  تا چه حد توانستیم در این جمهوریت را که یکی از شعارهای اصلی انقلابیون بود به معنای واقعی تحقق بخشیم، گفت: مبنای تحقق جمهوریت جامعه بشری است، یعنی اسلام بدون انسا‌ن‌ها تحقق پیدا نمی‌کند و از سوی دیگر هم انسان بدون اسلام به سعادت نمی‌رسد. 

وی ادامه داد: باید اسلامیت را تقویت کرد زیرا هویت اجتماعی ایرانیان از ۱۴۰۰ سال پیش تاکنون اسلام بوده است اگر مجریان امور اسلام را به تمام معنا بفهمند، بپذیرند و اجرا کنند جمهوریت بر اساس همه آموزه‌های تاریخی تقویت خواهد شد. 

رامین در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این‌که چرا امروز در آستانه انتخابات صحبت از انقلابی و غیرانقلابی در جامعه مطرح می‌شود و مردم خط کشی می‌شوند، عنوان کرد: به عنوان یک انسان اگر با  انسان‌های دیگر همتراز تلقی شوید و دیگران شما را هم مساوی خودشان بدانند به طور طبیعی مشکلی پیش نمی‌آید، در تاریخ و جغرافیا افرادی از انسان‌ها  به دنبال سلطه‌طلبی و تسلط بر دیگران هستند برای همین هم تعارض ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: هنگامی که شما یک انقلاب اسلامی ایجاد کردید دشمنانی دارید زیرا انقلاب شما آرمان‌هایی دارد که قطعا مخالفانی دارد، آنان که مخالف عدالت خواهی، آزادی و حاکمیت مردم بر سرنوشت خودشان هستند طیبعتا ناخودی هستند.

رامین ادامه داد: مخالفان که ارزش‌های اسلامی و فرهنگی و دینی ما را قبول ندارند و با آن مبارزه می‌کنند غیرخودی هستند حال اگر کسانی در حاکمیت ما باشند که ارزش‌های اسلامی و آرمان‌هایشان را نخواهند محقق کنند به طور طبیعی غیر انقلابی هستند و این را هم توجه داشته باشید غیرانقلابی با ضدانقلاب تفاوت دارد ضد انقلاب یعنی کسی که آرمان‌های انقلاب را قبول ندارد و می‌خواهد یک جور دیگر زندگی کند اما انقلابی کسی است ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را می‌ پذیرد
برچسب ها: جمهوریت ، انتخابات ، انقلابی ، غیرانقلابی ، محمد علی رامین

منبع: خرداد

کلیدواژه: جمهوریت انتخابات انقلابی غیرانقلابی محمد علی رامین ارزش های اسلامی آرمان های انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۵۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل

به گزارش جماران؛ کانال تلگرامی دولت بهار نوشته است: محمود احمدی نژاد، رئیس دولت نهم و دهم، امروز در حاشیه دیدار با جمعی از بانوان، در پاسخ به سوالی درباره حمله ایران به اسرائیل گفت: هر کشوری به سایر کشورها غیرقانونی حمله کند، باید پاسخ آن را دریافت کند. و این حق کشوری است که مورد تهاجم قرار گرفته است.

 

دیگر خبرها

  • عهد و پیمان مردم ایران با آرمان‌های انقلاب تا همیشه محکم است
  • اوج اخلاق اجتماعی غربی «دیگرخواهی» است
  • پرویز داوودی معاون اول دولت احمدی‌نژاد درگذشت
  • تفاوت‌های دولت اسلامی و سکولار
  • واکنش احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • هرجا مظلومی از ما درخواست کمک کند به آنها کمک می‌کنیم
  • امکان انتقال پایتخت؛ چرا احمدی‌نژاد موفق نشد؟
  • (تصویر) چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟
  • راز پویایی هنر انقلاب بارور شدن اندیشه انقلابی است