Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی داودی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افتخارم این است که در دسته سنگین وزن جانشین بزرگانی مانند «حسین رضازاده»، «بهداد سلیمی»  و «سعید علی‌حسینی» هستم. انتظار مردم این است که مانند این بزرگان در آوردگاه‌های جهانی و المپیک عنوان قهرمانی و مدال طلا را کسب کنم. لازمه رسیدن به چنین کاری تلاش و کوشش زیاد است و برای موفقیت در این دسته باید تلاش زیاد داشته باشم تا بتوانم روند موفقیت‌های وزنه‌برداران سنگین وزن ایران را تداوم ببخشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب مدال سکوی قهرمانی جهان، المپیک و بازی‌های آسیایی از مهمترین اهدافم در آوردگاه‌های بزرگ است.

قهرمان جوانان جهان ادامه داد: به سکوی نخست المپیک توکیو فکر نمی‌کنم زیرا در این دسته «لاشا تالاخادزه» نابغه گرجستانی فعلا در شرایط آماده و اختلاف رکوردهایم با او زیاد است. تمام تلاشم این است که تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس بتوانم خود را به عنوان رقیبی برای تالاخادزه معرفی کنم. البته هنوز از حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو مطمئن نیستم زیرا باید تمام گزینشی‌ها را شرکت کنم. مسابقات قهرمانی سال 2020 آسیا در قزاقستان آخرین فرصت من است و الان نیز شانس خوبی برای توکیو دارم. البته وزنه‌برداری ایران تنها ۲ سهمیه در توکیو دارند و باید بین سه وزنه ۹۶، ۱۰۹ و به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم ۲ نفر اعزام شوند.

او در زمینه احتمال موفقیتش در توکیو گفت: اگر هر در سه وزن بتوانیم سهمیه کسب کنیم فدراسیون تشخیص خواهد داد که چه کسی به ژاپن اعزام شود. اگر در کاروان ایران حضور داشته باشم بدون شک تمام تلاشم بر این است که بتوانم مدال نقره این رویداد بزرگ ورزشی را از آن خود کنم.  

قهرمان جوانان جهان در پایان گفت: هم اکنون اردوهای آماده‌سازی تیم ملی وزنه‌برداری مردان زیر نظر «محمدحسین برخواه» برگزار می‌شود و این اردوها به صورت متناوب تا مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان ادامه دارد. این مسابقات اواخر فروردین سال ۱۳۹۹ برگزار می‌شود. البته در فاصله این رقابت‌ها، پیکارهای غرب آسیا که گزینشی المپیک است در کشور امارات متحده عربی برگزار می شود و که به آن مسابقات نمی‌روم.

وی در پیکارهای بین‌المللی جام فجر که بهمن ماه امسال در شهر رشت برگزار شد موفق شد در حرکت یک ضرب 201 کیلوگرم و در دو ضرب 240 کیلوگرم را بالای سر برد که با این رکوردها به طور حتم در بازی‌های المپیک میتواند به مدال برسد.

برچسب‌ها محمدحسین برخواه قزاقستان ژاپن بهداد سلیمی حسین رضازاده سعید علی حسینی پاریس علی داودی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قزاقستان ژاپن بهداد سلیمی حسین رضازاده سعید علی حسینی پاریس علی داودی قزاقستان ژاپن بهداد سلیمی حسین رضازاده سعید علی حسینی پاریس علی داودی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمود نعمتی کاراته کای تیم استقلال قم در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان در روز سوم رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با غلبه بر همه حریفان به بازی پایانی راه یافت.

وی در فینال برابر مهدی شه‌گل از استان همدانی تن به شکست داد و به مدال نقره بسنده کرد.

پیش از این مرتضی نعمتی دیگر کاراته کای تیم استقلال قم در وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم صاحب نشان طلا شده بود.

مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم های ملی در رده های سنی مختلف به میزبانی همدان در حال پیگیریست.

دیگر خبرها

  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست
  • ظهور پدیده جدید در کشتی فرنگی و رقیب جدی مرد یخی
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز
  • احتمال عجیب سهمیه وزنه‌بردار ایرانی در المپیک
  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد
  • حسین رضازاده هنوز طلایه‌دار طلایی‌هاست