Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@13:20:33 GMT

بارش برف در محورهای مواصلاتی قزوین

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۶۲۶۶

بارش برف در محورهای مواصلاتی قزوین

به دنبال وورد سامانه بارشی، مناطق مختلف استان قزوین به ویژه گردنه ها و محورهای مواصلاتی این استان سفیدپوش شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، به دنبال ورود سامانه بارشی به این استان، بارش برف، مناطق مختلف استان قزوین به ویژه گردنه ها و محورهای مواصلاتی را سفیدپوش کرد.

 

بارش برف از صبح امروز (دوشنبه 28 بهمن) در این استان آغاز شده است و بر اساس گفته «جواد حق لطفی» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین استفاده از تجهیزات ایمنی و زمستانی برای تردد در محورهای این استان ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حال حاضر کمینه و بیشینه دمان هوای استان قزوین بین صفر تا 9 درجه بالای صفر است که بارش باران و برف و گاهی وزش باد برای این استان پیش بینی شده است؛ بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان سه شنبه 29 بهمن، آسمان این استان صاف تا کمی ابری است و برای چهارشنبه 30 بهمن هم آسمانی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.  

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: دمای هوا بارش برف محورهای مواصلاتی محورهای مواصلاتی استان قزوین بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۶۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی گفت : برخی محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی بر اثر بارش شدید باران و سیلاب مسدود است.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: هم اکنون محورهای شهدادبه نهبندان، زیرکوه به آهنگران، زیرکوه به آبیز و زیرکوه به شاهرخت به دلیل سیلاب مسدود است.

وی افزود: همچنین تردد در محورهای دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند به‌علت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور چاهداشی به دهسلم فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

کد خبر 747769

دیگر خبرها

  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است