Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد هافبک بلژیکی‌اش راضی است و از مدافع برزیلی‌اش در برابر انتقادات هم دفاع کرد. ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته بیست‌وچهارم لالیگای اسپانیا در دیداری خانگی مقابل سلتاویگو، برتری 2 بر یک را از دست داد و به تساوی 2-2 بسنده کرد، پس از این بازی گفت: بابت این تساوی ناراحتیم چون در نیمه دوم تلاش زیای کردیم تا اوضاع را تغییر دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیشه بابت از دست دادن دو امتیاز خانگی ناراحت می‌شوم، به خصوص وقتی که تلاش زیادی می‌کنیم. ما تیم برتر میدان در نیمه دوم بودیم و با سرعت بیشتری بازی کردیم اما اوضاع در یک لحظه می‌تواند تغییر کند. همانطور که پیش از بازی گفتم سلتاویگو شایسته بودن در جایگاه فعلی‌اش (رده هفدهم جدول) نیست.

سرمربی رئال مادرید که شاگردانش بازی‌های حساسی مقابل تیم‌های منچسترسیتی در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و بارسلونا در لالیگا در پیش‌رو دارند، صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: فصل خیلی طولانی است و ما هنوز می‌توانیم بهتر بشویم. ما می‌توانیم به لحاظ فیزیکی و البته از حیث دفاعی بهتر شویم. ما بازی‌هایی در پیش داریم که اوضاع حتی می‌تواند پیچیده‌تر هم شود. باید هوشیارتر باشیم. اولین چیزی که باید به آن توجه کنیم این است که اشتباهات‌مان را کنار بگذاریم و جای‌گیری بهتری در زمین داشته باشیم.

وی در مواجهه با این طرح این موضوع از سوی خبرنگاری که در هشت بازی لالیگایی که مارسلو برای رئال مادرید این فصل بازی کرده، تیم در هفت بازی موفق نشده دروازه‌اش را بسته نگه دارد، اظهار داشت: من اینطور فکر نمی‌کنم که مارسلو باعث تضعیف ما در فاز دفاعی می‌شود. او در این دیدار هم در کارهای دفاعی خوب بود. اینهایی که شما خبرنگاران می‌گویید تنها آمار است اما ما از مارسلو و تمامی بازیکنان‌مان راضی هستیم.  

استرلینگ با 180 میلیون پوند در مسیر رئال مادرید

زیزو همچنین درباره هافبک بلژیکی خود که پس از 81 روز دوری از میادین به ترکیب رئال مادرید بازگشت و 73 دقیقه برای کهکشانی‌های در این دیدار بازی کرد، گفت: از بازگشت اِزار خوشحالم و عملکردی که او در این بازی داشت، راضی هستم. پس از سه ماه دوری از میادین، انجام چنین بازی‌ای که ادن از خود به نمایش گذاشت، دشوار است. او عالی کار کرد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سلتاویگو لالیگا رئال مادرید زین‌الدین زیدان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سلتاویگو لالیگا رئال مادرید زین الدین زیدان سلتاویگو لالیگا رئال مادرید زین الدین زیدان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است

رائول گونزالس معتقد است جود بلینگام قابلیت رسیدن به جایگاه زیدان را دارد اما هنوز به آن نرسیده است.

طرفداری | رائول گونزالس، اسطوره رئال مادرید و مربی تیم ب کهکشانی ها مقایسه بلینگام با زین الدین زیدان را اشتباه دانست.

به گزارش اتلتیک، امشب مراسم اهدای جوایز لوریوس 2024 برگزار می شود و در همین راستا جمعی از بزرگان فوتبال در کنفرانسی خبری حاضر شده و در مورد مسائل مختلفی صحبت کردند. از زمان انتقال جود بلینگام به رئال مادرید و پس از عملکرد درخشان این بازیکن، بسیاری او را با زین الدین زیدان مقایسه می کنند. البته این مقایسه از نظر رائول گونزالس اشتباه است. او در این مورد گفت:

فکر می کنم این مقایسه ها اشتباه هستند. زیدان یک اسطوره است و بلینگام قابلیت های لازم برای تاریخ سازی را دارد اما به نظرم این دو متفاوت هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • رسوایی داوری: صف طولانی شاکیان رئال (عکس)