Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان به مناسبت آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۰۰ نفر از محکومین جرائم غیرعمد زندان های استان کرمان با حضور استاندار کرمان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان و جمعی از مسئولین استانی، آزاد شدند.

"اکبر افضلی" مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان کرمان صبح امروز دوشنبه ۲۸ بهمن ماه در حاشیه این مراسم گفت: به مناسبت دهه فجر امسال انجمن حمایت از زندانیان به هر خانواده تحت پوشش این انجمن سبد کالایی به ارزش ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال و در مجموع به ارزش یک میلیارد ۹۹۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کمک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از واریز ۵ میلیون ریال به حساب خانواده های تحت پوشش این انجمن خبر داد و اظهار کرد: در این ایام برای آزادی ۳۰ زندانی بدهکار مالی، مبلغ یک میلیارد و ۳۰۵ میلیون و ۵۹۸ هزار و ۲۵۰ ریال پرداخت کردیم.

مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان کرمان از دیگر اقدامات انجمن حمایت از زندانیان نیازمند سخن به میان آورد و اظهار کرد: انجمن حمایت از زندانیان کرمان بدون بودجه دولتی با همکاری هیات مدیره انجمن و کمک خیرین و مسئولین از ابتدای سال جاری تا ۲۴ بهمن ماه، ۲۲ میلیارد و ۳۶۴ میلیون و ۷۵۸ هزار و ۳۹۸ ریال به خانواده های زندانیان نیازمند تحت پوشش این انجمن کمک کرده است.

افضلی به سایر کمک های انجمن حمایت از زندانیان استان کرمان اشاره کرد و افزود: معرفی ۶۹ خانواده تحت پوشش انجمن به بانک برای دریافت تسهیلات، پیگیری برای ثبت نام رایگان فرزندان محصل زندانی‌های تحت پوشش این انجمن از طریق آموزش و پرورش، پیگیری درمان رایگان خانواده های زندانیان تحت پوشش این انجمن از طریق مرکز بهداشت و بیمارستان امام حسین (ع) و ... از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این انجمن در سال جاری می باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزادسازی زندانیان اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی انجمن حمایت از زندانیان زندانیان کرمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۶۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رییس کل دادگستری خوزستان گفت: استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان به عنوان یک نهاد ارفاقی، در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن، ۲۱ درصد افزایش یافته است.
در سال ۱۴۰۱، تعداد ۷۱۰ نفر از زندانیان واجدشرایط از پابند الکترونیکی بهره‌مند شدند که این رقم در سال گذشته به ۸۶۵ فقره رسید.
علی دهقانی با اشاره به اهمیت کاهش جمعیت کیفری در ایجاد فضای مناسب اصلاح و بازپروری مجرمان در ندامتگاه‌ها، افزود: با استفاده صحیح از مجازات‌های جایگزین حبس و نهاد‌های ارفاقی قانونی از جمله نظام نیمه آزادی، فرصت و فضای بیشتری برای اصلاح مجرمان حرفه‌ای که بیرون بودن آنان از زندان برای جامعه خطرناک است، فراهم می‌شود.
وی با بیان اینکه افرادی می‌توانند از این ارفاقات بهره‌مند شوند که در برنامه‌های اصلاحی زندان شرکت داشته و به تعهدات خود در زندان عمل کنند ادامه داد: در همین راستا جمعیت زندان‌ها باید به صورت مرتب رصد و پالایش و افراد واجد شرایط احصا شود.
استفاده از پابند الکترونیک در نظام نیمه‌آزادی فرصتی برای مرتکبین فراهم می‌کند که مجازات حبس خود را در کنار خانواده و در محل اشتغال خود بگذرانند و چنانچه فردی شرایط استفاده از این فرصت را قبل از انتقال به زندان داشته باشد، باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان