Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@20:34:49 GMT

انتخابات، به عنوان جهاد اسلامی قلمداد می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۶۳۲۲

انتخابات، به عنوان جهاد اسلامی قلمداد می‌شود

حضور مردم در انتخابات نماد اقتدار و عزت کشور است و در واقع یک جهاد اسلامی قلمداد می‌شود.

مردم‌‌سالاری دینی به‌عنوان مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی که در قامت نظام جمهوری اسلامی الگوی نوین حکومت و اداره جامعه بر اساس ایمان دینی و اعتقاد قلبی را به جهان عرضه کرده، همواره بر حضور و پشتیبانی آحاد ملت تکیه داشته و به پشتوانه این سرمایه بزرگ تاکنون از همه گردنه‌های سخت و سنگین مانند دفاع مقدس و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با سرافرازی عبور کرده و به امید پروردگار بار دیگر در دوم اسفند این ملت بزرگ و فهیم با حضوری پرشور و سرنوشت‌ساز امنیت، آزادی، اقتدار، عزت و سربلندی خود را بیمه خواهد کرد.

نمایندگان برآمده از این انتخابات که پشتوانه عظیم اعتماد مردم همیشه در صحنه را به مثابه یک امانت الهی برای خدمت به اسلام و انقلاب کسب کرده‌اند، هم باید همواره مطالبات ملت را مد نظر داشته باشند.

حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات، در عرصه سیاست بین‌المللی نیز بازتاب‌های مطلوبی برای کشور خواهد داشت و می‌توان با اتکا به جمهوریت نظام، همانند عرصه‌های سیاسی و فرهنگی به استقلال اقتصادی نیز دست یافت. به‌طور یقین حضور مردم در روز رأی‌گیری عزت و اقتدار نظام را در منظر جهانیان تثبیت می‌کند.

حضور مردم در انتخابات نماد عزت کشور است

حجت‌الاسلام سیدرضا رضوی، امام جمعه بستان‌آباد در گفت‌‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات نماد اقتدار و عزت کشور است، گفت: انتخابات در واقع یک جهاد اسلامی قلمداد می‌شود.

وی انتخابات پیش رو را سرنوشت‌ساز برای کشور و نظام دانست و بیان کرد: انتخابات پیش رو صحنه سرنوشت‌ساز برای کشور و مردم است که می‌تواند نظام را در مسیر پیروزی و موفقیت هدایت کند.

حجت‌الاسلام رضوی، ادامه داد: ملت ایران همانطور تاکنون اقتدار خود را نشان داده‌اند، بیش از گذشته و با توجه به شرایط خاص این روزها حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند.

امام جمعه بستان‌آباد، یادآور شد: حضور مردم در این انتخابات، سرنوشت‌ساز است چون شرایط نظام و کشور به‌گونه‌ای است که نگاه همه دنیا به آن نگاه ویژه‌ای است.

وی افزود: امیدوارم مردم با حضور حداکثری خود کاری کنند که همه چیزهایی که باعث می‌شود کشور مقتدرتر از امروز باشد، تحقق پیدا کند.

حجت‌الاسلام رضوی، ضمن بازگو کردن امتیازات نمایندگان راه یافته به مجلس با رأی بیشتر، تأکید کرد: نماینده‌ای که با رأی بیشتری به مجلس رفته است، با قدرت بیشتری اقدام خواهد کرد و مجلس و دولت قوی را ایجاد می‌کند و دولت قوی هم کشور را قدرتمند می‌کند.

مردم با شرکت در انتخابات مدیریت انقلابی را به نمایش می‌گذارند

حجت‌الاسلام عبدالغفار غفاری، امام جمعه بخشایش در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: مردم چنانچه در انتخابات فعالانه شرکت کنند، مدیریت جهادی و انقلابی برای انتخاب نمایندگان اصلح را به نمایش می‌گذارند.

وی ضمن تأکید بر بیمه شدن نظام با حضور مردم در انتخابات، افزود: حضور مردم در انتخابات روز جمعه بار دیگر نظام را در مقابل حملات دشمن بیمه می‌کند و قطعاً باعث ناامیدی دشمنان از تحریم، تهدید و تردید به نظام اسلامی می‌شود و لازم است برای تحقق این موضوع مردم ما که در گذشته نیز آگاه و بیدار بوده‌اند با بصیرت و هوشیاری در این انتخابات شرکت کنند تا در نهایت با سربلندی مردم در این امتحان، نظام اسلامی مستحکم‌تر و با صلابت‌تر بتواند در مسیر روبه جلو گام بردارد.

وی با استناد به آیه 8 سوره مومنون «وَالَّذِينَ هُمْ لِأَمَانَاتِهِمْ وَعَهْدِهِمْ رَاعُونَ»، بیان کرد: در این آیه می‌خوانیم: آنان که امانت‌ها و پیمان‌های خود را رعایت می‌کنند». انتخابات خوب با حضور حدکثری مردم محقق می‌شود.

امام جمعه بخشایش، با بیان اینکه، حضور حداکثری در انتخابات به معنی بیعت مجدد با جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های والای آن است، تأکید کرد: نتیجه انتخابات، مجلسی قوی خواهد شد و تمامی مشکلات اقتصادی، فرهنگی و ... برطرف می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس حماسه سیاسی آذربایجان شرقی جهاد اسلامی حضور مردم در انتخابات نماد عزت کشور حجت الاسلام سرنوشت ساز امام جمعه برای کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۶۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیاری سعی می کردند ایران را کشوری ترسو قلمداد کنند

سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به اقدام تلافی جویانه کشورمان گفت: بسیاری سعی می کردند ایران را کشوری ترسو قلمداد کنند اما اقدام شجاعانه و تلافی جویانه امروز که برگرفته از فرمایش مقام معظم رهبری است که اشاره کردند “به یاری خداوند صهیونیست ها را از جنایت تجاوز به کنسولگری ایران در دمشق پشیمان خواهیم کرد”. قطعا این پشیمانی امروز نصیب این رژیم غاصب شده و در صورت جنایت مجدد قطعا همانطور که اعلام شده توسط وزیر محترم دفاع پاسخی سنگین تر دریافت خواهند کرد.   سیدمحمدرضا موسوی با گرامیداشت ۲۵فروردین روز منابع انسانی اظهارداشت: این روز رابه تمام کارکنان شهر بندرعباس به ویژه شهرداری تبریک عرض می کنم، چرا که اگر سیستمی بخواهد موفق شود و به تعالی برسد راهی ندارد جز اینکه در تربیت نیروی انسانی و رفع نیازهای نیروی انسانی اثرگذار و دقیق ورود کند.
وی ادامه داد: در طول سال و در مواقع مختلف از نیروهای تنظیف تا فضای سبز تا پرسنل ستادی شهرداری درگیر موضوعات مختلف هستند.   نه زمستان و نه تابستان و نه بهار و نه پاییز آنها را از کار باز می دارد مجموعه های خدوم آتش نشانی، آرامستان، نیروهای خدمات شهری در شهرداری بندرعباس در کنار سایر مجموعه های خدمت رسان همیشه با تمام توان درخدمت شهروندان هستند اما کسری هایی در این مسیر وجود دارد .   موسوی افزود:از شهردار تقاضا دارم درخصوص وضعیت نیروی انسانی، با اصلاح رویه ها بتوانند خدمت بهتری را در حوزه منابع انسانی به پرسنل خوب شهرداری ارائه دهند.وی ادامه داد:نیرویی که اگر ماندگار و موثر باشد می تواند تاثیرات خود را در حوزه های شهری با قدرت بیشتری به نمایش بگذارد فرقی نمی کند نیروی کدام دستگاه باشد اگر نیرویی جسور باشد نوروز، سیل، زلزله و یا جغرافیا برایش مهم نیست. خوب کار می کند و اثرگذاریش برای همه شهر است.
فرقی نمی کند از کجا آمده ودر چه جایگاهی قرار دارد
سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: درهمین استان نیروهای بسیاری در حوزه های مختلف توانا هستند در شهرداری هم نیروهایی داریم از شهردارتقاضا دارم دو کار بزرگ را در حق نیروهای پرسنلی شهرداری انجام دهند.یکی از کارهای مغفول مانده سال های گذشته موضوع طبقه بندی نیروهای کارگری شهرداری است که می تواند هم به لحاظ اداری و حقوق و مزایا باعث پیشرفت این دسته از نیروهاشود.
وی همچنین گفت:دومین مطلب در حوزه منابع انسانی، پایدار سازی نیروهای موثر در شهرداری است. در شهرداری نیروهایی داریم که هم در توسعه منابع انسانی و هم در امور اجرایی اثرگذار بودند ولی متاسفانه به دلایل مختلف مثل عدم پرداخت حقوق به موقع یا عدم پشتیبانی در اموراداری و یا به موضوعات خیلی غیرضروری و متاسفانه اسفناک تر از همه اینها به دلیل نگاه سیاسی الان یا در صندلی های مدیریتی نیستند یا در گوشه و کنار شهرداری نشستند و از ظرفیت آنها استفاده نمی شود.

دیگر خبرها

  • بسیاری سعی می کردند ایران را کشوری ترسو قلمداد کنند
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • اجرای عدالت عامل جذب مردم به نظام است/تقدیر از عملیات وعده صادق
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • نظام، تنش‌های سیاسی درون اصولگرایان را چگونه پایان می‌دهد؟
  • روزنامه هم میهن : نظام ، تنش های سیاسی درون اصولگرایان را چگونه پایان می‌دهد؟
  • نظام،تنش‌های سیاسی درون اصولگرایان را چگونه پایان می‌دهد؟
  • حمایت یزدی‌ها از اقدامات مقتدرانه سپاه پاسداران در دفاع از کشور + فیلم
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد