Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@00:38:22 GMT

تقدیر روحانی از برگزیدگان جشنواره خوارزمی

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۶۳۶۰

خرداد: رئیس جمهور از ۱۵ برگزیده سی و سومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی تقدیر کرد.

به گزارش خرداد از  ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز (دوشنبه) در مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی که در سالن اجلاس سران برگزار شد از ۱۵ برگزیده سی و سومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در سی و سومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی پژوهش‌گران در ۵ بخش طرح‌های داخلی، طرح‌های خارجی، طرح‌های ایرانی مقیم خارج، طرح برگزیده موفق در تولید ملی و برگزیده ویژه در محورهای اصلی پژوهش‌های بنیادین، کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای، اختراع و نوآوری با یکدیگر به رقابت علمی پرداختند.

طرح‌های ارسالی و پذیرش‌شده در ۱۸ حوزه تخصصی شامل مهندسی برق و کامپیوتر، مکانیک، مکاترونیک، فناوری‌های شیمیایی، فناوری نانو، مواد، متالوژی و انرژی‌های نو، مهندسی نرم‌افراز، فناوری اطلاعات، صنایع و مدیریت فناوری، زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، کشاورزی و منابع طبیعی، محیط زیست، علوم پایه، عمران، هوا و فضا، معماری و شهرسازی، هنر و علوم پزشکی هستند.

در مجموع ۳۲۸ طرح شامل ۲۰۳ طرح شامل طرح‌های داخلی و ۱۲۵ طرح طرح‌های خارجی به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی خوارزمی ارسال شده که پس از ارزیابی تخصصی طرح‌های ارسالی از سوی اعضای هیات علمی گروه‌های تخصصی، ۱۰ طرح داخلی، ۴ طرح خارجی و یک طرح ایرانی مقیم خارج به عنوان طرح‌های برگزیده سی و سومین دوره جشنواره معرفی شدند. ۱۰ طرح منتخب داخلی شامل دو طرح بنیادین، سه طرح توسعه‌ای و ۵ طرح کاربردی در حوزه‌های کشاورزی، برق، مکانیک، فناوری شیمیایی، مهندسی نرم و فناوری اطلاعات و مواد و متالوژی و انرژی‌های نو هستند.

طرح‌های خارجی منتخب در گروه‌های برق، فناوری شیمیایی، مواد و متالورژی، برق و کامپیوتر و زیست فناوری و پایه پزشکی بوده و برگزیدگان این بخش را پژوهشگرانی از کشورهای استرالیا، چین، کره جنوبی و یک ایرانی مقیم آمریکا تشکیل می‌دهند.

برچسب ها: روحانی ، تقدیر ، جشنواره خوارزمی

منبع: خرداد

کلیدواژه: روحانی تقدیر جشنواره خوارزمی برگزیده سی و سومین خوارزمی تقدیر طرح های خارجی ایرانی مقیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،یاوری دبیر اولین دوره جشنواره قصص قرآنی گفت: دانش آموزان مدارس مفتاح و مدارس ناحیه‌های ۴ و ۶ آثار هنری خود را در قالب‌های گوناگون هنری به این جشنواره ارسال کرده بودند. 

او با اشاره به در یافت ۶۳۵ اثر، افزود: آثار دریافت شده در بخش‌های نماهنگ، نقالی، نمایش نامه نویسی، سرود، پادکست، نقاشی و نماهنگ بود که ۳۷ اثر برگزیده، ۲۷ اثر شایسته تقدیر و هفت اثر گروهی برگزیده شد.

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می شود
  • جشنواره پژواک رادیو با تقدیر از پیشکسوتان و برنامه‌سازان برگزار شد
  • افتتاحیه «پژواک» با تقدیر از پدر رادیو/ بخش «وعده صادق» اضافه شود
  • راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • راه‌اندازی واحد احیاء فولاد بافت کرمان با نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی