Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حبیب‌الله اخلاقی» در مورد اولین تمرین تیم ملی کشتی فرنگی در هند برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در این کشور اظهار داشت: پرواز خوبی داشتیم اما یک سری مشکلات در استقرار در هتل برای تیم ما پیش آمد که کشتی‌گیران نتوانستند به خوبی استراحت کنند و به این دلیل تمرین سبکی داشتیم که به کارهای سرعتی و آنالیز حریفان پرداختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد انگیزه فرنگی‌کاران تیم ملی گفت: مهم‌ترین چیزی که ملی‌پوشان دارند انگیزه است و دفعه اولی بودن حضور آنها در این رقابت‌ها باعث شده انگیزه آنها چند برابر شود و ما هم خیلی به این کشتی‌گیران امیدوار هستیم که بتوانند مدال‌های خوش‌رنگ بگیرند و نتیجه مسابقات آسیایی سال گذشته را تکرار کنند.

دارنده مدال برنز پیکارهای قهرمانی جهان و طلای بازی‌های آسیایی درباره رقبا در مسابقات کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: ما هنوز ترکیب کامل تیم‌ها را ندیدیم و نفراتی که موفق به کسب سهمیه المپیک نشدند برای کسب سهمیه به طور قطع در مسابقات شرکت می‌کنند و در روزهای آینده که ترکیب تیم‌ها مشخص شود می‌توان در مورد این رقیبان نظر داد.

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان که شنبه شب تهران را به مقصد کشور هند محل برگزاری رقابت‌های کشتی بزرگسالان قهرمانی آسیا ترک کرده بودند، بامداد روز یکشنبه وارد شهر دهلی‌نو محل برگزاری این رقابت‌ها شدند.

رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای 29 و 30 بهمن ماه برگزار می‌شود و قرعه‌کشی تمامی اوزان این مسابقات عصر امروز (دوشنبه) برگزار می‌شود.

برچسب‌ها هند حبیب الله اخلاقی کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هند حبیب الله اخلاقی کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی آسیا هند حبیب الله اخلاقی کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی آسیا تیم ملی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا کسب سهمیه رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پیام رهبر انقلاب بعد از حمله ایران به اسرائیل

به گزارش پارس نیوز ، در پی قهرمانی تیم های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان صمیمانه تشکر کردند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از جوانان قهرمان کشتی فرنگی و مدال‌آوران کشتی آزاد که با توانایی و اراده‌ی خود دلهای مردم را شاد کردند، صمیمانه متشکرم.

سیدعلی خامنه ای

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا موفق شدند قهرمانی این قاره را به دست آورند.

منبع : ایرنا

دیگر خبرها

  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • تکرار قهرمانی و ثبت یک رکورد تاریخی؛ فرنگی‌کارها امیدمان را بیشتر کردند
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • اولین پیام رهبر انقلاب بعد از حمله ایران به اسرائیل
  • قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • ظهور پدیده جدید در کشتی فرنگی و رقیب جدی مرد یخی
  • پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین