Web Analytics Made Easy - Statcounter

همراه اول این ماه هم در قالب طرح «دوشنبه سوری» به مشترکان خود تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می دهد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام همراه اول، به منظور تکریم و افزایش رضایتمندی مشترکان، همراه اول در آخرین دوشنبه هر ماه با ارائه هدایایی در قالب طرح «دوشنبه سوری»، به استقبال آنها می‌رود که این استقبال در بهمن ماه از مشترکان یوسیمی گرم‌تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همراه اولی‌ها می‌توانند جهت شرکت در این طرح فراگیر و استفاده از بسته‌های اینترنت رایگان یک روزه، در دوشنبه پایان هر ماه با شماره‌گیری #۶۴*۱۰۰* از پیشنهادهای «دوشنبه سوری» این اپراتور بهره‌مند شوند.

در همین راستا دوشنبه سوری ماه جاری روز یکشنبه ۲۷ بهمن و دوشنبه ۲۸ بهمن ماه برگزار می‌شود. هدایای در نظر گرفته شده برای این دوشنبه سوری بسته‌های اینترنت ۵۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت یک روزه (۵ صبح تا ۵ عصر) است که به تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان با شماره‌گیری کددستوری مذکور، به صورت تصادفی تعلق می گیرد.

تمامی مشترکان تا ساعت ۲۳:۵۹ دوشنبه ۲۸ بهمن فرصت دارند با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۴ مربع» بسته خود را فعال کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: همراه اول دوشنبه سوری اينترنت شماره گیری دوشنبه سوری همراه اول بهمن ماه تا ۱۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه علیه آفت سن گندم در بهمن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، روابط عمومی جهاد کشاورزی بهمن اعلام کرد: بر اساس پایش‌ کارشناسان این مرکز از مناطق بهمن و صغاد آفت سن گندم در این مناطق به نرم مبارزه رسیده است.

بر اساس این گزارش، مبارزه علیه آفت سن گندم از پنج شنبه ۶ اردیبهشت به مدت پنج اجرا می شود.

گندمکاران برای سم پاشی مزارع از سموم دسیس به میزان نیم لیتر در هکتار و فنیروتیون یک لیتر در هکتار استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • مبارزه علیه آفت سن گندم در بهمن
  • بسته‌های همراه اول ویژه حج 1403 اعلام شد
  • بسته‌های همراه اول ویژه حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه سوم اردیبهشت