Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس قرآن، عترت و نماز شوشتر با بیان اینکه 800 دانش‌آموز در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن شرکت کردند، گفت: از این تعداد 51 دانش‌آموز پسر و 33 دانش‌آموز دختر برای شرکت در مرحله قطبی برگزیده شدند.

علی‌اکبر گلاب‌زاده، کارشناس قرآن، عترت و نماز شهرستان شوشتر در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با اعلام اینکه مسابقات قرآن دانش‌آموزی پایه متوسطه اول و دوم شهرستانی به پایان رسیده است، گفت: از 800 دانش‌آموز شرکت کننده در این مسابقات، 51 دانش‌آموز پسر و 33 دانش‌آموز دختر به مرحله قطبی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: این دانش‌آموزان در رشته‌های حفظ عمومی قرآن کریم، حفظ ویژه، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، تفسیر، مداحی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، اذان، احکام، انشای نماز و انشای امام زمان(عج) از تاریخ 5 تا 19 بهمن‌ماه به رقابت پرداختند.

گلاب‌زاده با اشاره به اینکه دانش‌آموزان برگزیده شوشتر از 21 تا 24 اسفندماه در مسجدسلیمان که میزان مرحله قطبی مسابقات است، به رقابت می‌پردازند، گفت: به منظور آماده‌سازی نفرات برگزیده جهت حضور در این مرحله، کارگاه‌های آموزشی به طور مستمر ویژه دختران و پسران در تمامی رشته‌ها در دارالقرآن ریحانه‌الرسول و عترت شوشتر در حال برگزاری است.

کارشناس قرآن، عترت و نماز شوشتر در پایان گفت: محدثه اکبری بیرگانی تنها دانش‌آموز این شهرستان است که در سال گذشته در مرحله کشوری مسابقات قرآن، مقام اول رشته تفسیر دست یابد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خوزستان مسابقات قطبی قرآن اداره آموزش و پرورش قرآن کارشناس قرآن مسابقات قرآن عترت و نماز مرحله قطبی دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سرچهان، چهل و دومین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان‌های بوانات، پاسارگاد، سرچهان و بخش مشهد مرغاب شهرستان خرمبید به میزبانی سرچهان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات، دانش آموزان در ۱۲ رشته قرآنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مراسم اختتامیه مسابقات قرآن در تالار نگین شهر کره‌ای برگزار و در پایان با لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان تجلیل شد.
در حاشیه این مراسم دانش آموزان مدارس سرچهان طرح بوم و نشاط خود را به نمایش گذاشتند.
شهرستان سرچهان در شمال شرق فارس و در فاصله ۱۹۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • اولین اجلاس شهرستانی نماز در شهرضا
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد