Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بورس انرژی ایران، امروز شاهد عرضه حدود 450 هزار تن انواع فرآورده هیدروکربوری است.
به گزارش شانا به نقل از بورس انرژی، رینگ داخلی این بورس، امروز (دوشنبه، 28 بهمن‌ماه) شاهد عرضه کالاهای اکستراکت نفت سپاهان، آیزوریسایکل، بلندینگ نفتا حلال 410، حلال 404 و نفتای سنگین تصفیه‌نشده پالایش نفت شیراز، میعانات گازی مجتمع گاز پارس‌جنوبی و نفتای سبک پالایش نفت تهران است و حلال 402 پالایش نفت اصفهان، سوخت هوایی (اِی تی کی) و نفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، میعانات گازی مجتمع گاز پارس‌جنوبی، نفتای سبک و نفتای سنگین پالایش نفت آبادان و نفتای سبک شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در رینگ بین‌الملل عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز یکشنبه (27 بهمن‌ماه) کالاهای آیزوریسایکل پالایش نفت اصفهان، حلال 402 پالایش نفت تبریز، میعانات گازی پالایش گاز خانگیران نفتای سبک پالایش نفت بندرعباس و هیدروکربن MC160 پالایش نفت کرمانشاه در رینگ داخلی و حلال 402 شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس و گاز مایع مجتمع گاز پارس‌جنوبی (شرکت ملی گاز ایران) در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.
در این روز بیش از 43.969 تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از 2.242 میلیارد و 533 میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران دادوستد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مجتمع گاز پارس جنوبی فرآورده هیدروکربوری بورس انرژی ایران میعانات گازی پالایش نفت نفتای سبک حلال 402

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر حاج کاظمی گفت: طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز از تاریخ ۱۹ اسفند لغایت ۲۲ فروردین ماه در سطح استان زنجان اجرا و در مجموع ۴ هزار و ۳۳۷ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف، تاریخ گذشته و مشکل‌دار در مراکز عرضه، رستوران‌ها و غداخوری‌ها ضبط و معدوم سازی شد.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان با بیان اینکه در این طرح اکیپ‌های ثابت و سیار متعددی فعالیت داشتند، گفت: ۷ هزار و ۴۹۸ مورد بازدید از مراکز عرضه و رستوران‌ها و ناوگان حمل و نقل، انجام و ۸ مورد پرونده قضائی برای متخلفین تشکیل و به مراجع قضائی ارجاع شد.

وی تصریح کرد: بازرسان بهداشتی دامپزشکی در همه ایام سال بر تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی نظارت دارند و عموم مردم می‌توانند از طریق شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۱۲ موارد تخلف را به دامپزشکی گزارش کنند.

کد خبر 6081311

دیگر خبرها

  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • امحای ۱۱۳ تن فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در آذربایجان‌شرقی
  • هشدار درباره مصرف محصولات عرضه شده در فضای مجازی
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • دو هزار و ۹۶۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی در لرستان معدوم شد
  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد
  • معامله ۵۳ میلیارد کیلووات‌ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • تامین ۶۰ درصد برق کشور از طریق بورس انرژی در سال ۱۴۰۳
  • معامله ۵٣ میلیارد کیلووات ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی در اصفهان