Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@23:54:26 GMT

بازگشت مینی‌بوس‌ها به پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۶۶۵۷

بازگشت مینی‌بوس‌ها به پایتخت

محمود ترفع با اعلام خبر بازگشت مینی بوس به چرخه حمل ونقل عمومی پایتخت، گفت: مناقصه چند خط مینی بوس در هفته گذشته برگزار شد و بر همین اساس تا پایان سال شش خط مینی بوس در تهران فعال می‌شود البته پیش از این یک خط مینی بوس در پایتخت ایجاد شده بود.

وی با بیان اینکه "شرکت واحد" متولی فعالیت مینی بوس و اتوبوس در تهران است، گفت: سال‌های قبل از مینی بوس بعنوان یک مد حمل و نقلی در تهران استفاده می‌شد، اما از آنجایی که این خودرو‌ها فرسوده، دودزا و ناایمن بودند ترجیح داده شد که از این مد استفاده نشود، اما حالا با ورود مینی‌بوس‌هایی ایمن با سقف بلند که مجهز به فیلتر جذب دوده است و آلایندگی آن نیز کنترل شده است، می‌توانیم از این مد حمل ونقلی در خطوط کم مسافر استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترفع در پاسخ به این سوال که مینی بوس‌ها در چه خطوطی بکار گرفته می‌شوند، گفت: بررسی‌ها نشان داد که در برخی مسیر‌های اتوبوس، تعداد مسافران برای اتوبوس کم است و ما به اندازه اتوبوس مسافر نداریم که بر همین اساس تغییر مد دادیم و مینی بوس‌ها در این خطوط کم متقاضی مستقر خواهند شد.

وی افزود: بر بدنه این مینی بوس‌ها آرم شرکت واحد درج شده است و رنگ‌شان نیز سفید است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مینی بوس تهران پارسی خبر خط مینی بوس مینی بوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد

به گزارش خبرآنلاین، رییس پلیس راهور پایتخت از وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در این نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

وی تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

وی افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899480

دیگر خبرها

  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت؟
  • تهران بزرگ‌تر شد
  • حذف زوج و فرد در طرح جدید ترافیک پایتخت
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران