Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت‌الاسلام والمسلمین علی موحدی راد اظهار داشت: محکومانی که آزاد می‌شوند از خانواده‌هایی هستند که در جریان سیل اخیر در جنوب سیستان وبلوچستان منازلشان آسیب دیده بود.

او ضمن تقدیر از حضور فعالانه خیران در کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تصریح کرد: تمام تلاش دستگاه قضا بر این است تا از همه ظرفیت‌ها در راستای کاهش آلام و مشکلات مردم و اجرای عدالت بهره گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با بیان اینکه هر جا انسان باشد امکان خطا و اشتباه است افزود: تلاش دستگاه قضا بر این است در حوزه‌های زیرپوشش خطا کمتر رخ دهد.

او با اشاره به جایگاه رسانه در جامعه گفت: رسانه‌ها به عنوان چشم تیزبین مردم و بال محکم دستگاه‌ها می‌توانند کمک قابل توجهی به شناسایی و رفع مشکلات کنند.

حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد افزود: امروز نقش رسانه‌ها در جامعه یک نقش تاثیرگذار و مهم است که می‌تواند در پیشگیری از وقوع جرم و معرفی تخلفات به دستگاه قضا بسیار کمک کننده باشد.

او تاکید کرد: تحقق عدالت، خدمت به مردم و احقاق حقوق از دست رفته مهمترین رسالت دستگاه قضایی است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزادی زندانیان قوه قضائیه دستگاه قضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۶۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ باقری گفت: امروز دومین جلسه ستاد عفاف و حجاب استان برگزار و موضوعات مختلف حول این موضوع مطرح شد. 
او افزود: در این نشست گزارش تحقق مصوبات دستگاه‌ها در طول سال گذشته، گزارش اجرای طرح نور که از روز شنبه در استان و کشور اجرا شده در این جلسه مطرح شد. 
دبیر طرح عفاف و حجاب در استان مرکزی ادامه داد: مقرر شد همه دستگاه‌ها فرماندهی انتظامی استان را در اجرای موفق این طرح همراهی و همیاری کنند. 
باقری با تأکید بر اهتمام بیشتر دستگاه‌ها بر تحقق مصوبات ستاد تأکید کرد: شهرداری اراک و اطاق اصناف در فضاسازی داخل مجتمع‌های تجاری، خیابان‌ها، تفرجگاه‌ها و پارک‌ها توجه بیشتری داشته باشند. 
او تصریح کرد: مقرر شد دستگاه‌هایی که در تحقق مصوبات ستاد عفاف و حجاب موفقیت چندانی نداشتند تذکر جدی دریافت کنند تا بتوان در سال جاری با همراهی همه دستگاه‌ها موفقیت بیشتری در زمینه حل این مسئله داشت. 
دبیر طرح عفاف و حجاب در استان مرکزی افزود: اگر بعد از کار‌های تبیینی و ترویجی و تذکرات، همراهی صورت نگیرد به عنوان آخرین اقدام، پلمپ بعضی مراکز نیز صورت خواهد گرفت. 
استاندار مرکزی در این جلسه گفت: سال ۱۴۰۱ در این زمینه با تنش مواجه شدیم که این فضا به سمت و سوی خوبی نرفت و دشمن هم در این زمینه به دنبال سوء استفاده بود.
مخلص الائمه به تقویت استحکام خانواده در جامعه اشاره کرد و افزود: دشمن به دنبال شبه افکنی در فکر و ذهن زنان در جامعه است تا این استحکام در جامعه را از بین ببرد.
او با اشاره به طولانی بودن اجرایی شدن قانون عفاف و حجاب در جامعه گفت: هنوز هم این موضوع یه یک تصمیم نهایی منجر نشده است.

دیگر خبرها

  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی