Web Analytics Made Easy - Statcounter

شمار قربانیان ویروس «کرونا» در چین همچنان رو به افزایش است. بر اساس این گزارش، روز گذشته ۱۰۵ نفر در این کشور بر اثر ابتلا به بیماری جدید کرونا جان باختند و شمار قربانیان این بیماری به ۱۷۷۰ نفر رسید. طبق اعلام دولت چین، شمار افرادی نیز که به این ویروس مبتلا شده‌اند از مرز ۷۰ هزار نفر گذشته است. گفتنی است، ویروس کرونا از ابتدای شیوع خود در ماه دسامبر تاکنون بیش از ۲۵ هزار نفر را در سرتاسر جهان آلوده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ شمار قربانیان ویروس «کرونا» در چین همچنان رو به افزایش است.بر اساس این گزارش، دولت چین اعلام کرد که شمار قربانیان ویروس مذکور به ۱۷۷۰ کشته رسیده است.

طبق اعلام دولت چین، شمار افرادی نیز که به این ویروس مبتلا شده‌اند از مرز ۷۰ هزار نفر گذشته است.

گفتنی است، ویروس کرونا از ابتدای شیوع خود در ماه دسامبر تاکنون بیش از ۲۵ هزار نفر را در سرتاسر جهان آلوده کرده است.

تا به امروز دست کم ۲۵ کشور در جهان مواردی از ابتلاء به این ویروس را گزارش داده‌اند که این امر مقامات بهداشت و درمان در کشورهای مختلف جهان را به اعمال تدابیر حفاظتی و صدور هشدارهای مسافرتی با امید محدود کردن دامنه شیوع این بیماری وادار ساخته است.

در این میان شماری از کشورها با اعزام هواپیماهایی به چین اتباع و کارکنان رسمی خود را که در چین اقامت دارند، به طور اضطراری از این کشور خارج کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا شیوع ویروس شیوع کرونا قربانیان کرونا شمار قربانیان ویروس هزار نفر دولت چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین اسکناس‌های دنیا را بشناسید

 راهول ساگر، بنیانگذار این اسکناس قیمتی، این خبر را با هیجان‌ در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت؛ خبری که در مدتی کوتاه، ده‌ها میلیون نفر از آن بازدید کردند. البته این اسکناس، بیشتر جنبه یک سوغاتی ارزشمند را دارد و قرار نیست به‌عنوان پول رایج و قانونی رد و بدل شود، اما با گفته ساگر، یاد این سرزمین را در دل مسافران آن تا ابد زنده نگه می‌دارد.   اما خاص‌ترین اسکناس‌ها، برای کدام کشورهاست و کدام ویژگی‌ها، آنها را خاص کرده است؟   دلار عمودی بیشتر کشورهای جهان، اسکناس‌های خود را به شکل افقی منتشر کرده‌اند اما «برمودا»، یکی از کوچک‌ترین کشورهای جهان در اقیانوس اطلس شمالی است که اسکناس‌های ۲‌دلاری‌اش، عمودی است که بر یک روی آن، مرغی خوشرنگ جا خوش کرده است.   اسکناس پانچ‌شده «موبوتو سسه سوکو»، دیکتاتور زئیری، بعد از ۳۲سال حکومت در سال‌۱۹۹۷ میلادی سرنگون شد و حکومت جدید که به نام جمهوری دمکراتیک کنگو شناخته می‌شود، از نظر اقتصادی، در شرایطی دشوار قرار گرفت و قرار شد در مدتی کوتاه، از همان اسکناس‌های قبلی استفاده کنند؛ اما چهره‌ دیکتاتور منفورشان را روی اسکناس‌ها، باید چه می‌کردند؟ بهترین راه پانچ این اسکناس‌ها و حذف دیکتاتور بود.     اسکناس ضدآب اسکناس‌های ۵دلاری استرالیا، قابل شست‌وشوست و تقریبا غیرممکن است پاره شود؛ پس شاید مردم استرالیا، تمیزترین پول جهان را توی جیبشان دارند. شفاف‌بودن بخش‌هایی از این اسکناس، آن را خاص‌تر هم کرده است.     اسکناس محیط‌زیستی در کشور آفریقای جنوبی، به‌جای تصاویر سیاستمداران، دانشمندان و هنرمندان، طرح‌هایی از شیر، فیل، کرگدن، بوفالو و پلنگ روی برخی از اسکناس‌هایشان نقش بسته و تصویر این حیوان‌های بزرگ، توجه علاقه‌مندان به محیط‌زیست را به‌خود جلب کرده است.     اسکناس دمکراتیک طرح این اسکناس ۲۵۰ گیلدر هلندی، قبل از انتشار، به همه‌پرسی گذاشته شد و ۹۷‌درصد مردم هلند، آن را پسندیدند؛ اسکناسی با طرح فانوس دریایی و نقشه جهان که به همین دلیل، شاید یکی از محبوب‌ترین اسکناس‌های جهان است.   منبع: همشهری آنلاین باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • فراتی، استاد دانشگاه: طرح خاورمیانه جدید بعد از حمله ایران شکل می‌گیرد
  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ شمار زیادی بازداشت شدند
  • عجیب‌ترین اسکناس‌های دنیا را بشناسید
  • با بزرگ‌ترین شهر زیرزمینی جهان بیشتر آشنا شوید
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • افزایش شمار قربانیان سیل و رعد و برق در پاکستان به ۶۳ نفر
  • شمار شهدای جنگ غزه به 33هزار و 843 شهید رسید
  • رانش‌زمین در اندونزی قربانی گرفت
  • رانش‌زمین در ابن کشور قربانی گرفت
  • گردانهای الأقصی مرکز فرماندهی صهیونیست‌ها در غزه را درهم کوبید