Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@08:33:06 GMT

مصری ها دیواری در مرزهای غزه می سازند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۶۸۹۷

مصری ها دیواری در مرزهای غزه می سازند

یک شبکه عبری زبان از اقدام مسؤولان مصری در ساخت دیواری در مرزهای غزه خبر داد.

به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، مسؤولان مصری اواخر ژانویه گذشته کار ساخت دیواری در مجاورت مرزهای این کشور با نوار غزه را آغاز کردند.

این سایت افزود، مصر چندین پروژه جدی را با هدف تقویت امنیت مرزهای خود با غزه آغاز کرده که از جمله آنها دیوار جدیدی است که با ارتفاع شش متر از گذرگاه کرم ابوسالم تا گذرگاه رفح کشیده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام در سایه تاکیدهای چند باره جنبش حماس بر حفاظت کامل از مرزها و امنیت این منطقه انجام می‌شود./ایسنا

 

بیشتربخوانید/حماس در واکنش به تهدید نتانیاهو: از صحنه روزگار محوت می‌کنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۶۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه یک روزنامه همشهری در شبکه خبری N۱۲ اسرائیل + عکس | ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند

به گزارش همشهری‌آنلاین، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، تمسخر اقدام ضدایرانی اخیر این رژیم در اصفهان را در رسانه های ایران مورد توجه قرار داد.

این رسانه صهیونیستی با اشاره به واکنش «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درباره عملکرد ضعیف این رژیم در قبال ایران و نیز توصیف آن به «بازی‌های کودکانه» نوشت:

در ایران اسرائیل و بن گویر را مسخره می کنند: «نه مثل بشقاب پرنده ها، مثل اسباب بازی های بچه ها»

همچنین وزیر امور خارجه ایران حمله اسرائیل به ایران را تحقیر کرد و گفت که این حمله با استفاده از آنچه به نظر می رسد «مثل اسباب بازی هایی که بچه های ما با آن بازی می کنند» انجام شده است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: پس از حمله (ریزپردازنده‌ها به اصفهان)، پیام توئیتری بن گویر درباره این موضوع، تیتر صفحه نخست روزنامه های ایران شد و ایرانی ها واکنش اسرائیل را به تمسخر گرفتند.

«ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، اقدام ناکام این رژیم در اصفهان را «مسخره» و «ضعیف» توصیف کرده بود.

این موضع گیری بن گویر جدای از قبول مسئولیت ناخواسته این اقدام ناکام از سوی رژیم صهیونیستی، اختلافات داخلی شدید در کابینه این رژیم را به وضوح نشان داده و نشانگر شکست اقدام صهیونیست ها علیه ایران حتی در سطح رسانه های داخلی رژیم اشغالگر است.

«یائیر لاپید» رئیس جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی پس از توئیت بن گویر گفت: هیچ وقت تا الان یک وزیر در کابینه امنیتی چنین لطمه سنگینی به امنیت کشور، وجهه و جایگاه آن نزده بود. بن‌گویر با یک توئیت یک کلمه‌ای نابخشودنی توانست اسرائیل را از تهران تا واشنگتن مضحکه و شرمنده کند.

کد خبر 845740 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • ایران و پاکستان درباره اقبال لاهوری فیلم مشترک می‌سازند
  • طالقانی:کاراستقلال خوزستان صحیح نبود؛برای‌شان بحران می‌سازند
  • پوران درخشنده «عشق» می‌سازد
  • ضرب العجل فرماندار شمیرانات برای تثبیت سند مالکیت ادارات شهرستان
  • قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی
  • پاسخ پشیمان کننده ارتش و سپاه به هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرزهای ایران
  • تکمیل زیرساخت خطوط آبرسانی سایت اقدام ملی مسکن شهید محمدخانی یزد
  • شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
  • صفحه یک روزنامه همشهری در شبکه خبری N۱۲ اسرائیل + عکس | ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
  • شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند