Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد که تروریست‌ها با هدف قرار دادن مقر حشد شعبی و هیئت‌های دیپلماتیک به دنبال ایجاد آشوب هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، تحسین الخفاجی، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق خاطرنشان کرد: نیروهای سرویس امنیتی و اطلاعاتی عراق تحقیقات و جمع‌آوری اطلاعات در خصوص هدف قرار دادن مقر حشد شعبی و مقرهای دیپلماتیک در منطقه الخضرا (سبز) با موشک‌های "کاتیوشا" را آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین تاکید کرد: نیروهای امنیتی به خوبی هدف از این حملات را می‌دانند.

سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق در ادامه افزود: تروریست‌ها سعی دارند با هدف قرار دادن مقر حشد شعبی و هیئت‌های دیپلماتیک در عراق تنش و آشوب ایجاد کنند.

الخفاجی همچنین تصریح کرد: فرماندهان نظامی با همکاری رهبران سیاسی عراق سعی می‌کنند راه را به روی دشمنانی که به دنبال سوء استفاده از شرایط کنونی عراق و ایجاد آشوب هستند، ببندند.

وی گفت: برنامه‌هایی برای ممانعت از تلاش‌های گروه‌های تروریستی جهت هدف قرار دادن مناطق حساس وجود دارند و نیروهای عراقی تلاش‌های اطلاعاتی و امنیتی و همچنین همکاری با کشورهای همسایه را برای شناسایی شبکه‌های تروریستی و حامیان مالی آنها و نیز کسانی که پشت این گروه‌های تروریستی ایستاده‌اند، افزایش داده‌اند.

الخفاجی بر اهمیت نقش شهروندان عراقی در ثبات این کشور تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمله به سفارت آمریکا در بغداد فرماندهی عملیات مشترک عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان: سطح دیپلماتیک افغانستان در قزاقستان ارتقا یابد

وزیر خارجه حکومت طالبان در دیدار با معاون نخست‌وزیر قزاقستان خواستار ارتقای سطح نمایندگی دیپلماتیک افغانستان در این کشور شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «سیریک ژومانگرن» معاون نخست‌وزیر قزاقستان در سفر و «امیرخان متقی» وزیر خارجه حکومت طالبان درباره روابط دوجانبه سیاسی و اقتصادی، تجارت دوجانبه و سرمایه گذاری قزاقستان در افغانستان بحث و تبادل نظر کردند.

متقی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از نقش تجاری قزاقستان در افغانستان، ابراز امیدواری کرد این کشور در حوزه معدن، راه‌آهن و دولت الکترونیک در افغانستان سرمایه‌گذاری کند.

وزیر خارجه حکومت طالبان همچنین خواستار ارتقای سطح نمایندگی دیپلماتیک افغانستان در این کشور، توسعه روابط و آغاز پروازهای مستقیم کابل و آستانه شد.

معاون نخست‌وزیر قزاقستان نیز خاطرنشان کرد صادرات افغانستان به قزاقستان سه برابر شده است و هیئت فنی این شکور در سفر به کابل نیز درباره سرمایه‌گذاری در راه‌آهن، معادن و سرمایه گذاری مشترک در افغانستان گفتگوهای فنی مفصلی خواهند داشت.

برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابلافتتاح خانه تجارت قزاقستان در هراتقزاقستان: توسعه افغانستان از رشد افراط‌گرایی جلوگیری می‌کند

وی ضمن ابراز امیدواری برای پرواز مستقیم بین کابل و آستانه گفت در سفر سه روزه خود به افغانستان، نمایشگاه تجاری مشترک افغانستان و قزاقستان را در کابل نیز افتتاح خواهد کرد.

«ذبیح الله مجاهد» سخنگوی هیئت حاکمه افغانستان اواسط فروردین ماه اعلام کرده بود به زودی سه سفیر جدید در کشورهای ازبکستان، قزاقستان و آذربایجان مستقر خواهند شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ریابکوف: کاهش روابط با آمریکا را بررسی می‌کنیم
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران
  • پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
  • طالبان: سطح دیپلماتیک افغانستان در قزاقستان ارتقا یابد
  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • سفر یک هیئت دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • اسکله کمک‌رسانی آمریکا به غزه؛ پرده دودی برای حمله به رفح
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • در ظاهر بی‌قدرت اما همه کاره در پشت پرده؛ هونس و رومنیگه چه جایگاهی در بایرن مونیخ دارند؟
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد