Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@20:44:08 GMT

۳ میلیون ایثارگر تحت پوشش بنیاد شهید قرار دارند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۶۹۷۴

۳ میلیون ایثارگر تحت پوشش بنیاد شهید قرار دارند

معاون فرهنگی بنیاد شهید کشور گفت: در سطح کشور قریب به سه میلیون ایثارگر با مجموع خانواده‌هایشان تحت پوشش این بنیاد قرار دارند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی‌راد، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور امروز دوشنبه، 28 بهمن‌ماه در دیدار با امام جمعه زاهدان گفت: در سطح کشور قریب به سه میلیون ایثارگر با مجموع خانواده‌هایشان تحت پوشش این بنیاد قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌عنوان بخشی از نمایندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در بخش مسکن، اشتغال و درمان خدمات لازم را به خانواده‌های ایثارگران ارائه می‌دهد.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: در حال حاضر پاسخگویی متناسب با حجم نیاز ایثارگران و خانواده‌های آنان را نداریم و شاهد فاصله قابل توجهی در این زمینه هستیم.

وی با درخواست کمک از ائمه جمعه در امور فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزود: به‌صورت سالانه 11 و نیم هزار میلیارد تومان برای حقوق و مبلغ 4 هزار میلیارد تومان برای بیمه خانواده‌های ایثارگران هزینه می‌شود و این درحالی است که سالانه به بیش از 20 هزار میلیارد تومان اعتبار نیازمندیم.

کاویانی‌راد اظهار کرد: مدیریت و هدایت برنامه‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و توجه ائمه جمعه به این بخش می‌تواند عاملی برای دور نشدن از مسیر درست و رسیدن به اهداف باشد.

خدمت به خانواده ایثارگران یک توفیق الهی است

حجت‌الاسلام مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان نیز در این دیدار بیان کرد: خدمت به خانواده ایثارگران یک توفیق الهی است؛ هرچه هزینه و تلاش شود تا خدمتی برای خانواده‌های ایثارگران انجام دهیم، باز هم کم است.

وی افزود: جامعه ایثارگران برای حفظ نظام و انقلاب زحمات بسیاری کشیده‌اند و ما هر چه به این قشر خدمت کنیم نمی‌توانیم دینمان را به آنان ادا کنیم.

امام جمعه زاهدان اظهار کرد: توجه به مباحث فرهنگی خانواده شهدا باید در اولویت کار قرار گیرد و در این حوزه و برای انجام خدمات بهتر با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد، می‌توان از تجمیع امکانات و خدمات بهره‌گیری کرد تا به نتیجه دلخواه برسیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران ایثارگران امام جمعه زاهدان بنیاد شهید و امور ایثارگران خانواده های ایثارگران هزار میلیارد تومان فرهنگی بنیاد شهید امام جمعه زاهدان میلیون ایثارگر قرار دارند تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد

رزمایش یک روزه‌ی طرح سپاس (تجلیل از ۵۰ نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس) با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز و تیپ ۵۵ هوابرد نزاجا در شهر شیراز اجرا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، رزمایش یک روزه‌ی طرح سپاس (تجلیل از 50 نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس) با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز و تیپ 55 هوابرد نزاجا در شهر شیراز اجرا شد.

این رزمایش با حضور فرماندهان و مسئولان تیپ 55 هوابرد و مسئولان و نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز با حضور در منزل 50 جانباز و ایثارگر شهر شیراز انجام شد.

امیر سرتیپ دوم جابر آبادزردشتی فرمانده تیپ 55 هوابرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری‌های جانبازان عزیز گفت: جانبازان با الهام از کردار و منش حضرت عباس (ع)، درس فداکاری و شجاعت و وفا آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند. این عزیزان در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام، تا پای جان ایستادند و با اهدای بخشی از وجود خود از حریم اسلام محافظت کردند و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

وی در ادامه افزود: در این رزمایش که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شهر شیراز انجام شد توانستیم با تشکیل چندین گروه متشکل از فرماندهان و مسئولان تیپ و نمایندگان بنیاد شهید با حضور در منزل 50 جانباز و ایثارگر والا مقام تیپ 55 هوابرد و شهر شیراز از سال‌ها صبر و استقامت این عزیزان و خانواده آنان تجلیل کنیم.

فرمانده تیپ 55 هوابرد تصریح کرد: امیدوارم که بتوانیم ادامه دهنده راه جانبازان و شهدا باشیم و از خاطرات و تجربیات آنان بهره‌مند شویم تا بدین وسیله رضایت خداوند، معصومین (ع) و رهبر معظم انقلاب رابه دست آوریم.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد