Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش« بانوان مکتب سلیمانی» با تکریم و تجلیل از مادران شهدا توسط خادمیاران رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، کانون بانوان  رضوی در ایام ولادت حضرت زهرا(س)  بیستمین برهان  با عنوان «زن مادری برای خانواده و جامعه» و  جشن مادرانه با عنوان «بانوان مکتب سلیمانی»  با مشارکت حوزه های مقاومت بسیج خواهران ناحیه امام رضا(ع) برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از آغاز برنامه با آیاتی از کلام الله مجید، طنین دلنواز صلوات خاصه امام رضا(ع) فضای حسینیه حضرت زهرا(س) را امام رضایی کرد. 

 

همایش «بانوان مکتب سلیمانی» با تقدیر از مادران 8 شهید دفاع مقدس که هر کدام 2 فرزند گرانقدر خود را تقدیم انقلاب نموده  بودند و همسران 11 جانباز 50 تا 70 درصد همراه بود . 


در اقدامی زیبا، خادمیاران کانون هنری با طراحی تمثال شهدا که به صورت نفیس  تهیه شده بود به مادران شهدا تقدیم کردند و خاطره ای  از این جشن در یاد مادران شهدا به یادگار گذاشتند.


لازم به ذکر است هدایای صنایع دستی تقدیمی به مادران شهدا و همسران جانبازان توسط گروه کار آفرینی خادمیاران کانون بانوان تهیه شده بود .

 

جشن  با مداحی مهدی میر باقری در مدح مادر آب و آینه  حال و هوایی ملکوتی تر پیدا کرد .

 

در حاشیه این جشن بزرگ، ایستگاه فرهنگی ریحانه ویژه دختران و بیان داستان آسیاب توسط مربیان برای کودکان به منظور اینکه با سیره مادر سادات آشنا شوند برقرار بود و به دختران جوایزی اهدا شد.

 

همچنین به دختران 9 تا 18  سال با نام های فاطمه و زهرا  پس از قرعه کشی هدایایی به رسم یادبود که  صنایع دستی خادمیاران کانون بانوان با المان امام رضایی بود؛ اهدا شد.

 

پایان پیام/126

منبع: شبستان

کلیدواژه: مکتب سلیمانی شهدای دفاع مقدس مادران تکریم اصفهان خادمیاران کانون کانون بانوان مادران شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۷۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان برگزار شد

فاطمه سادات میررسولی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برگزاری ۳۷۴ طرح پاتوق گفتگو در گلستان خبر داد و اظهار کرد: در نخستین مرحله از اجرای این طرح، ۱۳۴ پاتوق دانش آموزی، ۷۲ مورد دختران و ۲۰۳ مورد برای عموم بانوان برگزار شد.

وی افزود: این طرح با هدف تقویت مهارت‌های ارتباطی، انسجام و همگرایی بیشتر در درون جامعه، کم شدن فاصله حاصل از جنگ شناختی دشمن با عموم مردم و ایجاد انس و ارتباط سالم در قالب‌های گفتگوی چهره به چهره در فضاهایی با مخاطب عام تر برگزار شد.

کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حوزه خانواده و بانوان این اداره کل در مناسبت‌های مختلف از طریق راهبرد گفت‌وگو اقشار مختلف جامعه اعم از استاد حوزه و دانشگاه، دانشجویان، دانش آموزان، بانوان خانه‌دار، دختران، جوانان و نوجوانان را کنار یکدیگر گرد هم آورده و شرایطی رقم‌زده تا اقشار جامعه حول یک محور با یکدیگر گفت‌وگو کنند.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۳۲۸ بانو در این طرح شرکت کردند، افزود: با توجه به اجرای طرح ملی زندگی با آیه‌ها، پیش بینی می‌شود در سه ماه اول سال ۱۴۰۳ تعداد پنج هزار بانوی گلستانی در پاتوق زندگی با آیه‌ها شرکت کنند.

کد خبر 6081240

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم ملی بانوان کوراش جمهوری اسلامی ایران مشخص شد
  • دختران خراسان شمالی فاتح مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • دختران خراسان شمالی فاتح مسابقات کوراش قهرمانی کشور شدند
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • تعداد ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان برگزار شد
  • کهنه سربازان دفاع مقدس: 1600 میلیارد دلار غرامت جنگ را از عراق طلب داریم
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • پرداختن به نقش زنان در جبهه مصداق جهاد تبیین است
  • ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار شد
  • اقدامات جبهه‌های مقاومت برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است