Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد کاشفی‌فرد دبیر اجرایی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، درخصوص آمار توزیع باطری‌های قلب و سایر ملزومات مصرفی پزشکی اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون بیش از ۱۶۶ هزار و ۶۳۹ قلم کالای مصرفی قلبی به مبلغ بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در مراکز درمانی و دانشگاهی علوم پزشکی توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجرایی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران افزود: در سال جاری حدود ۷ هزار آی سی دی و ۴ هزار پیس میکر برای بیماران نیازمند سراسر کشور توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی توزیع شده است.

او ادامه داد: ۲۱ هزار اکسیژناتور قلبی، یک هزار و ۵۰۰ کتتر بالن پمپ، ۲ هزار بالن کرونری، ۳ هزار دریچه و رینگ قلبی، ۵ هزار ۲۶۰ گایدینگ کاتتر،۴هزار ۵۰۰ عدد هموفیلتر و ۴۰۰ بالن کتتر میترال و سایر مواد مصرفی مورد نیاز مراکز درمانی دولتی نیز تامین شده است.

بیشتر بخوانید: ارسال بیش از ۴ هزار قلم تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی دولتی

کاشفی‌فرد با بیان اینکه برای سال آینده تا پایان تیر ماه باطری قلب و سایر ملزومات مصرفی دپو شده است، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده ریاست هیات امنای صرفه جویی ارزی با وزارت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیاز‌های بیماران قلبی کشورمان تاکنون تامین و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صرفه جویی ارزی تجهیزات پزشکی هیات امنای صرفه جویی ارزی مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۷۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه‌جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتری مصرف بنزین در منطقه ایلام

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: سال گذشته بیش از ۴۷ میلیون لیتر بنزین در سطح استان صرفه‌جویی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، پرویز ایدون امروز _سه‌شنبه بیست و هشتم فروردین، اظهار کرد: سال گذشته و با جایگزینی سی‌ان‌جی در خودروهای دوگانه‌سوز استان، بیش از ۴۷ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه‌جویی و به طور میانگین روزانه ۱۳۲ هزار مترمکعب سوخت پاک در استان مصرف شده است.

وی افزود: برای تأمین سوخت جایگزین بیش از ۱۵۰۰ دستگاه نفتکش اضافی باید در جاده تردد می‌کرد که با توزیع سی‌ان‌جی در ۲۴ جایگاه که شامل ۹ جایگاه تک منظوره سی‌ان‌جی و ۱۵ جایگاه دو منظوره (بنزین، نفتگاز و سی‌ان‌جی)، از این موضوع جلوگیری به عمل آمده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام با اشاره به استاندارد سازی ۹۶ درصد جایگاه‌های سی ان جی استان در سال گذشته و فعال بودن ۱۲۲ نازل، تصریح کرد: در سال جدید استانداردسازی جایگاه‌ها به صورت مستمر و مداوم بر اساس دستورالعمل و روش‌های اجرایی با همکاری اداره کل استاندارد استان مورد پایش و ارزیابی قرار می‌گیرد.

کد خبر 745019

دیگر خبرها

  • صرفه جویی ۲ میلیارد دلاری سوخت با تکمیل راه آهن شلمچه بصره
  • ۲۰۰ میلیون دلار صرفه جویی ارزی از محل تولید داروهای جدید
  • ورود ۹۶ داروی جدید در سال ۱۴۰۲ به بازار/صرفه جویی ارزی ۲۰۰ میلیون دلاری با رشد تولید
  • صرفه‌جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتری مصرف بنزین در منطقه ایلام
  • صرفه جویی ۲ میلیارد دلاری سوخت با تکمیل راه آهن شلمچه _ بصره
  • صرفه جویی سه میلیون متر مکعبی در مصرف آب‌های زیرزمینی اردبیل
  • سه میلیون متر مکعب در مصرف آب‌های زیرزمینی استان اردبیل صرفه‌جویی شد
  • تولید ماده ضدرسوب ایرانی با ۲۰۰ هزار میلیارد تومان صرفه‌جویی
  • صرفه‌جویی ناشی از تاثیر «پیگیری بیمار» بر شاخص‌های «بستری مجدد» بررسی می‌شود
  • صرفه‌جویی ارزی ۹۱ میلیون دلاری با تولید خوراک قزل‌آلای رنگین‌کمان