Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، سرمای شدید و برف و کولاک باعث یخ زدن پرندگان در شهر خلخال شد.

فیلمی ناراحت‌کننده از وضع پرندگان در بالای درختان را مشاهده می‌کنید که شهروندخبرنگار ما ارسال کرده است.

منبع : محمد - اردبیل (خلخال)

 

 

بیشتر بخوانید: حجم زیاد برف در سارال دیواندره + فیلم 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش برف و باران آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: انتقادها پس از بازی با منچسترسیتی؟ هواداران رئال مادرید ناراحت نبودند

کارلتو پس از رساندن رئال به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان، می‌خواهد با پیروزی مقابل بارسا، خیال خود را از بابت فتح لالیگا راحت کند.

طرفداری | کارلو آنچلوتی به تمجید از لامین یامال و پائو کوبارسی پرداخت.

تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا فردا در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز از هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا به مصاف هم می‌روند. جدالی که سرنوشت قهرمان لالیگا را تا حد بسیار زیادی مشخص کند. اگر رئال به پیروزی برسد، با توجه به فاصله 11 امتیازی دو تیم می‌توان جام لالیگا را به نام رئال مادرید زد و در صورتی که بارسا در خانه رقیب سنتی پیروز شود، آن‌وقت هفته‌های باقی مانده با حساسیت بیش‌تری دنبال خواهد شد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از جدال با بارسلونا در خصوص مسائل مختلفی چون انتقادها از نحوه بازی رئال مادرید در بازی با منچسترسیتی، جوانان بارسلونا و ال‌کلاسیکو صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید:

بازی فردا؟

به 80 امتیاز در لیگ نزدیک هستیم. حالا با بارسلونا روبرو می‌شویم. ال کلاسیکو همیشه بازی بزرگی بوده‌است. اگر برنده شویم به قهرمانی لالیگا نزدیک‌تر می شویم. بارسلونا حریفی سرسخت و بسیار رقابتی است. آن‌ها اخیراً عملکرد خوبی داشته اند. می‌دانیم بازی سختی است، اما سعی می کنیم از موقعیت ها استفاده کنیم و برنده شویم.

جوانان بارسلونا؟ 

لامین یامال و پائو کوبارسی در این فصل سورپرایزهای بزرگی بوده‌اند. این دو جوان عملکرد خوبی دارند و آینده درخشانی خواهند داشت.

انتقادها به نحوه بازی تیم مقابل منچسترسیتی؟

من هیچ هوادار رئال مادرید را ندیدم که پس از بازی با سیتی ناراحت باشد. مردم می‌توانند نظر خودشان را داشته باشند، اما ما کاری را که لازم بود، انجام دادیم. در برخی بازی ها مالکیت توپ کمتری خواهید داشت، بنابراین باید به خوبی دفاع کنید. ما این‌کار را در اتحاد انجام دادیم.

بازی با سیتی نگران‌کننده‌ترین بازی شما در رئال بود؟

بازی با منچسترسیتی بسیار بسیار دشوار بود، اما به اندازه بازی مقابل چلسی (بازی برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل 22-2021) نگران کننده و استرس‌زا نبود. مقابل چلسی تقریباً حذف شده بودیم اما مقابل سیتی اینطور نبود.

 

ضربات پنالتی مقابل سیتی؟

همه در پنالتی ها کمک کردند، کپا و لوپز، مربی دروازه‌بانان پنالتی‌ها را به خوبی آنالیز کرده بودند. رودیگر قبل از پرواز به منچستر سه پنالتی زد و همه آنها را گل کرد. گاهی اوقات فقط تکنیک و مهارت مهم نیست، بلکه اعتماد به نفس بازیکن نیز مهم است.

 

مصاحبه اخیر کاسمیرو؟

کاسمیرو گفت که من هنگام رفتن او گریه کردم؟ خب کاسمیرو اسطوره رئال مادرید است، رفتن او و مارسلو برای ما لحظات احساسی بسیار سختی بود.

حضور میلیتائو در ترکیب اصلی مقابل بارسلونا؟

بله، میلیتائو یکی از گزینه‌ها است. او احساس بسیار خوبی دارد، فقط لازم است که دوباره بازی کند.

فده والورده؟

او در هر پستی (هافبک، وینگر، دفاع) عملکرد خوبی دارد. او غیر قابل جایگزین است.

تصمیم ناچو برای جدایی؟

باید به تصمیم بازیکنان احترام گذاشت. آن‌ها می دانند که چه می خواهیم، اما ما هم باید به حرف آن‌ها گوش کنیم. ما ناچو را درک می‌کنیم.

کادر رئال مادرید؟

من اینجا یک کادر عالی، سطح بالا و جوان دارم. آنها خیلی به من کمک می کنند و عاشق این کار هستند. باید از آن‌ها برای این محیط عالی تشکر کنم. مسئولان تجهیزات، فیزیوتراپ‌ها، کادر مربی‌گری کمک زیادی می کنند. آنها شور و شوق زیادی به ارمغان می آورند که برای آدمی با سن و سال من مهم است. اینجا محیط عالی است.

از دست ندهید ????????????????????????

پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: نمایش‌مان مقابل سیتی؟ ندیدم هواداری ناراحت باشد!
  • آنچلوتی: انتقادها پس از بازی با منچسترسیتی؟ هواداران رئال مادرید ناراحت نبودند
  • خسارت سرمای دیررس بهاره به محصولات زراعی اهر
  • خیال ناراحت کادرفنی کشتی آزاد در ۵۷ کیلو؛ استخوانی در گلو!
  • ویسی: قول می‌دهم خوزستانی‌ها در پایان، ناراحت نباشند
  • کشف جسد مرد جوانی در محور پونل به خلخال
  • خیر خلخالی بیش از۲ هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد
  • خبر ناراحت‌کننده ایلان ماسک برای کاربران ایکس
  • پیام یامال به ژاوی: دلم رو خون کردی بی‌وفا! (عکس)‏
  • عکس‌| تنش در رختکن بارسلونا پس از حذف تلخ مقابل پاریس