Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس قوه قضاییه گفت: ما به قوه قضاییه قوی می اندیشیم نه قوه قضاییه بزرگ.

به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رییسی در نشست هم اندیشی شورای عالی قوه قضاییه با نهادهای مردمی با موضوع "آیین رونمایی و ابلاغ دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی قوه قضاییه" گفت: ما به قوه قضاییه قوی می‌اندیشیم نه قوه قضاییه بزرگ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا قوه قضاییه قوی آن است که اجرای حق کند و بتواند نگاه مردم را در فرآیند دادرسی همراه خود داشته باشد.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رييس قوه قضاييه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت الاسلام رییسی وارد اسلام‌آباد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور صبح امروز دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در رأس یک هیأت عالی رتبه سیاسی - اقتصادی وارد پایتخت پاکستان شد و در بدو ورود به فرودگاه اسلام‌آباد از سوی وزیر مسکن کشور میزبان مورد استقبال قرار گرفت.

حجت الاسلام رییسی و اعضای هیأت همراه در پایگاه هوایی نورخان که فرودگاه ویژه مهمانان بلندپایه خارجی به شمار می‌رود، از سوی ریاض حسین پیرزاده وزیر فدرال مسکن دولت پاکستان، رضا امیری مقدم سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان و جمعی از مسئولان ارشد سیاسی و نظامی کشور میزبان مورد استقبال قرار گرفتند.

مراسم ورود هیأت بلندپایه جمهوری اسلامی ایران و استقبال از حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی به صورت مستقیم از تلویزیون ملی پاکستان پخش شد.

قرار است تا ساعتی دیگر محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان نیز در محل کاخ نخست وزیری به طور رسمی از حجت السلام رییسی استقبال کند.

در این سفر دو روزه که با محوریت توسعه و تقویت روابط اقتصادی و تجاری، گفت‌وگوهای دو جانبه و رایزنی‌های منطقه‌ای با عالی‌ترین مقامات پاکستان انجام می‌شود، وزیر امور خارجه، وزیر کشور، وزیر دفاع، وزیر مسکن، وزیر صنعت، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر بهداشت حجت السلام رییسی را همراهی می‌کنند.

قرار است در جریان سفررییس دولت سیزدهم به پاکستان، تعدادی سند همکاری میان دو کشور در زمینه‌های تجاری، بهداشت، اقتصادی، امنیتی، قضائی و کشاورزی از سوی وزیران مربوطه و در حضور سران دو کشور امضا شود.

رییس جمهور در این سفر همچنین با «آصف علی زرداری» همتای پاکستانی خود ملاقات خواهد داشت و علاوه بر آن قرار است با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی این کشور نیز دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

سفر به شهر لاهور قلب فرهنگی پاکستان و شهر کراچی به عنوان قلب اقتصادی این کشور از دیگر برنامه‌های رییسی در ادامه سفر خود به پاکستان خواهد بود.

همزمان با سفر رسمی حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی به پاکستان و به نشانه دوستی و همسایگی دو کشور، یک خیابان در شهر اسلام‌آباد به نام «ایران» نامگذاری می‌شود.

در عین شهر زیبا و سرسبز اسلام‌آباد از چند روز قبل از این سفر تاریخی، به پرچم جمهوری اسلامی ایران، پلاکاردها و تصاویر بزرگی از حجت السلام رییسی و نخست وزیر ورییس جمهور پاکستان مزین شده است.

بر اساس آمار و ارقام، برای اولین بار حجم مبادلات تجاری ایران و پاکستان در سال گذشته رکورد زد و از رقم ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار عبور کرد.

این ارقام در سال‌های گذشته و به دلیل ادامه تحریم‌های ظالمانه غرب، با سیر نزولی با شیب کم همراه بود. سران دو کشور بر افزایش دو برابری حجم فعلی مبادلات تجاری و رساندن آن به ۵ میلیارد دلار و بیشتر تاکید دارند و با توجه به شرایط جدید تجاری و اقتصادی ایران و وجود ظرفیت‌های فراوان در دو کشور، دستیابی به این رقم در آینده نسبتاً نزدیک را دور از دسترس نمی‌دانند.

انرژی ایران، مهمترین زمینه برای ارتقای همکاری‌های اقتصادی و مبادلات تجاری دو کشور است و در شرایط کنونی، خط لوله گاز ایران-پاکستان مهمترین پروژه همکاری میان دو کشور دوست محسوب می‌شود. گشایش بازارچه‌های رسمی میان دو کشور در سال گذشته و افزایش صادرات برق ایران به پاکستان نیز زمینه لازم برای توسعه این مراودات را فراهم ساخته است.

پاکستان نیز از ظرفیت بالایی برای صادرات محصولاتی نظیر منسوجات، برخی میوه‌ها، غلات، گوشت، لبنیات، برخی وسایل ورزشی و لوازم جراحی به ایران دارد و ایران هم برای صادرات گاز، نفت خام، محصولات پتروشیمی و افزایش صادارات برق به پاکستان آمادگی دارد.

کد خبر 6085006

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رییسی به کراچی رفت
  • هشدار نهادهای فلسطینی در خصوص هتک حرمت مسجدالاقصی در عید پسح
  • قدردانی رییسی از مردم پاکستان برای حمایت از غزه
  • پاکستان نام یکی از خیابان‌ها را به «ایران» تغییر داد
  • مراسم رسمی استقبال از حجت‌الاسلام رییسی در پاکستان
  • نام یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به «ایران» تغییر یافت
  • پاکستان نام یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد را به «ایران» تغییر داد
  • حجت الاسلام رییسی وارد اسلام‌آباد شد
  • لزوم افزایش ارتباط فعال دانشگاه با جوامع و نهادهای مردمی
  • مهر تأیید نهادهای بین‌المللی بر رشد صنعت نفت ایران