Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس گروه دامپزشکی شورای برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: متخصصان دامپزشکی می‌توانند با پژوهش‌های دانشگاهی نقش مهم در شناخت بیماری‌های مشترک بین انسان و دام داشته باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه پایش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، نشست شورای برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور مهدی مرجانی در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس گروه دامپزشکی شورای برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد:  ورود به حوزه‌های میان رشته‌ای و بیماری‌های مشترک دام و انسان از مهم‌ترین چالش‌های امروز حوزه دامپزشکی است.

وی با تاکید بر اینکه توجه به فناوری‌های نوین در صنعت دام در مزارع طیور و دامی ضروری است، خاطر نشان کرد: باید با رویکردی جدی پیگیری این امور باشیم.

مرجانی در ادامه گفت: متخصصان و گروه‌های دامپزشکی با جدیت آماده ایجاد تحول در پژوهش‌های دانشگاهی هستند.

انتهای پیام/۴۰۸۴/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دامپزشکی طرح پایش شورای برنامه ریزی آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بیماری های مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور استان تهران در حکمی مصطفی ملکی را به عنوان مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب کرد.

در متن حکم رنجبر خطاب به ملکی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تجربیات و سوابق جناب‌عالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب می‌شوید. از جناب‌عالی انتظار می‌رود با بهره گیری از ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه و تلاش مستمر در جهت نهادینه شدن حسن سلوک و تکریم ارباب رجوع در حوزه ریاست اقدام و افزون بر نظارت و همکاری با معاونان، مدیران و کارکنان در راستای سیاست‌ها و برنامه‌ها بخصوص اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی موفق و موید باشید. از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را در نیل به اهداف مورد نظر و تمشیت بهتر امور مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • عملیات«وعده صادق» شکل دهنده ساختار نظام بین‌الملل آینده است
  • ایمن سازی ۲۲۰ هزار راس دام در تربت حیدریه علیه بیماری شاربن
  • خونگیری از ۷ هزار راس دام برای تشخیص بیماری مشترک بروسلوز (تب مالت) در تربت حیدریه
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • تهیه و نگهداری جوجه‌های رنگی در منازل خطرآفرین است
  • مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب شد
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی