Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرماندار خرم آباد گفت: ۳۶۲ شعبه آرای مردم خرم آباد و چگنی را در یازدهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی جمع آوری می‌کنند.

جعفر طولابی افزود: ۳۶۲ شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی پیش بینی شده که از این تعداد ۳۰۱ شعبه مربوط به خرم‌آباد و مابقی برای چگنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  اظهار داشت: از مجموع ۳۰۱ شعبه خرم آباد، ۱۸۵ شعبه ثابت و ۱۱۶ مورد سیار است که این تعداد برای تسهیل در رای گیری مردم و پوشش کامل مناطق شهری و روستایی افزایش داشته است.

او  با اشاره به فعالیت۱۷۰ شعبه اخذ رای شهری در انتخابات مجلس یازدهم خرم آباد گفت: فرآیند انتخابات تاکنون با کمترین مشکل و براساس زمانبندی پیش رفته به نحوی که با کمترین حاشیه مواجه شده و انتظار می‌رود مراحل بعدی نیز با صحت، سلامت و امنیت طی شود.

طولابی تصریح کرد: با توجه به وجود ۱۸۰ روستا در این حوزه انتخابیه، تعداد صندوق‌های سیار برای رفاه حال مردم، افزایش سرعت رای گیری و کاهش هزینه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و تاکنون مسوولان شهرستان عملکرد خوبی نسبت به صحت انتخابات و رعایت بی طرفی داشته اند و کمترین گزارش را در خصوص گرایش مدیران و مسوولان به افراد خاص داشته اند.

لرستان ۹ نماینده در خانه ملت دارد که سهم خرم آباد و چگنی از این تعداد ۲ نفر است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری انتخابات خرم آباد و چگنی انتخابات مجلس شعبه اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی حامل دام قاچاق به مقصد نرسید

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده حمل ۱۲ رأس گوساله زنده به ارزش هشت میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کازرون رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده تخلف را محرز و علاوه بر ضبط دام‌های قاچاق، راننده کامیون را به عنوان متهم ردیف اول به پرداخت هشت میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته سالاری، شعبه همچنین به دلیل اینکه ارزش خودروی حامل بیشتر از ارزش سوخت کشف شده می‌باشد، مبلغ هشت میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متهم ردیف اول را جمعاً به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۶۵۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: همچنین متهم ردیف دوم در شعبه به عنوان صاحب کالا به پرداخت هشت میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم شد.

سالاری گفت: مأموران نیروی انتظامی شهرستان کوه چنار هنگام بررسی خودروهای عبوری گزارش این تخلف را کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان فارس ارسال کردند.

کد خبر 6079436

دیگر خبرها

  • جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد
  • تلخ شدن کام قاچاقچی بادام
  • خودروی حامل دام قاچاق به مقصد نرسید
  • بانک مسکن اولین شعبه بانکی در منطقه کیانشهر اهواز را افتتاح کرد
  • خرید از کدام شعبه آمازون ؟ آمازون امارات یا آمازون آمریکا ؟
  • تعداد شعب انتخابات‌ دور دوم در حوزه‌های خوزستان‌، کاهش نمی‌یابد
  • میز خدمت کمیته امداد امام خمینی ره استان سمنان دایر می‌شود
  • جریمه ۶۷ میلیارد ریالی قاچاقچی پوشاک در خرم آباد
  • برپایی دهمین نمایشگاه گل و گیاه در یزد
  • کشف سوخت قاچاق در آبادان