Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@17:43:39 GMT

آغاز جلسه دادگاه متهمین بانک سرمایه

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۷۲۷۱

نخستین جلسه دادگاه متهمین جدید بانک سرمایه در شعبه سوم دادگاه‌های ویژه مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام آغاز شد. ناطقان:  نخستین جلسه از دادگاه متهمین جدید بانک سرمایه (عادلیان) صبح امروز (دوشنبه) در شعبه سوم دادگاه‌های ویژه مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام آغاز شد.

روز گذشته (یکشنبه 27 بهمن‌ماه) قاضی مسعودی مقام در خصوص پرونده متهمان عادلیان و خادم که ششمین پرونده بانک سرمایه است، اظهار کرد: مورد اتهامی این افراد در حدود ۶۰ میلیارد تومان بوده که در حوزه تسهیلات ریالی است و یک نفر از متهمین به نام «احسان خادم» متواری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رسیدگی به پرونده تخلفات ۱۴ هزار میلیارد تومانی بانک سرمایه از بهمن ۹۷ در شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی به ریاست قاضی اسدالله مسعودی مقام کلید خورد و همچنان ادامه دارد.

تاکنون به این پرونده در چهار بخش با متهمان متعدد رسیدگی و برای متهمان حکم صادر شده است که پرونده داریوش امان کی در بخش پنجم رسیدگی می‌شود و جلسه امروز (دوشنبه) آغاز دور ششم رسیدگی به پرونده متهمان بانک سرمایه است.
منبع: ایسنا برچسب ها: متهمین ، بانک سرمایه ، ناطقان ، جلسه ، دادگاه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: متهمین بانک سرمایه ناطقان جلسه دادگاه اقتصادی به ریاست قاضی شعبه سوم دادگاه قاضی مسعودی مقام دادگاه متهمین بانک سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رأی پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» از سوی دادگاه خبر داد و گفت: پس از انجام بررسی‌های تخصصی و رسیدگی‌های قضائی، دادگاه در خصوص پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» مبادرت به صدور رأی کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: بر اساس رأی صادره، سه نفر از اشخاص حقیقی و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای از طریق ایجاد رمزارز جعلی به نام «کینگ‌مانی» و توزیع آن در بین مردم، محکومیت یافتند که از این تعداد، سه نفر از اشخاص حقیقی به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شدند و شرکت «بادران گستران» به ممنوعیت از فعالیت شغلی با استفاده از هر گونه رمز ارز به مدت دو سال محکوم شد.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین متهمان یاد شده، به پرداخت معادل یورویی مطالبات شکات با احتساب ارزش ریالی ارز مذکور در زمان اجرای حکم محکوم شدند.

القاصی در پایان با اشاره به قطعیت رأی دادگاه نسبت به متهمان یاد شده عنوان کرد: پرونده در خصوص سایر اتهامات، متهمان و شکات مفتوح به رسیدگی است.

کد خبر 6078464

دیگر خبرها

  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن
  • مدیرمسئول سازندگی در دادگاه مجرم شناخته شد
  • ایسنا تبرئه و سازندگی مجرم شد
  • مدیرمسئول سابق ایسنا مجرم شناخته نشد
  • بررسی پرونده «ایسنا» و «سازندگی» در دادگاه مطبوعات
  • بررسی پرونده‌های خبرگزاری ایسنا و روزنامه سازندگی در دادگاه مطبوعات
  • رای پرونده «کینگ‌مانی» صادر شد
  • رای پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد
  • حمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت
  • آغاز دوباره دادگاه منافقین از ۲۸ فروردین