Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در آستانه فرا رسیدن دوم اسفند ماه، موعد برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن بیانیه میثم پاریزی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"انتخابات قد برافراشتن ملی است.اعتقاد راسخ دارم که با وجود همه تلاش های بدخواهان، خداوند پیروزی نهایی را برای ملت ایران مقدر فرموده است و به فضل الهی دشمن نخواهد توانست به این انقلاب و نظام اسلامی ضربه ای وارد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" امام خامنه ای (مدظله العالی)

بار دیگر انقلاب اسلامی در مسیر پر نشاط خود اکنون در آستانه رویداد مهم و سرنوشت‌ساز انتخابات دیگری قرار گرفته است.

ایستادگی ملت ایران بر حفظ آرمان‌های انقلاب در مقابل طوفان‌های رسانه‌ای و معاندین با حضور پرشور در انتخابات دوم اسفند ماه دوباره به نمایش گذاشته خواهد شد.

بر این اساس، جامعه ورزش و جوانان استان کرمان نیز همگام با سایر اقشار ملت بزرگ ایران جمعه دوم اسفند ماه در انتخابات شرکت و همگان را به انتخابی آگاهانه و با بصیرت بر اساس رهنمودهای امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه و بزرگوار انقلاب اسلامی دعوت می‌کنند تا ان شاء الله شاهد انتخاب نمایندگانی متدین، انقلابی، شجاع، استکبار ستیز، کارآمد، ضد فساد، دلسوز برای حقوق مردم و هوشیار و وفادار به ولی فقیه باشیم و به لطف خدای متعال چنین خواهد بود.

میثم پاریزی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان دوم اسفند ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود

امام جمعه کاشان گفت: عملیات غرورآفرین وعده صادق غیور مردان ایرانی، سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام سید سعید حسینی سه شنبه _بیست و هشتم فروردین_ در دیدار با فرمانده و جمعی از اعضای کادر پادگان شهید کبریایی آران و بیدگل، ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین غیور مردان ایرانی در اقدام تنبیهی مواضع رژیم اشغالگر قدس اظهار کرد: این عملیات به عنوان سیلی محکم ایران به اسرائیل، آمریکا و جبهه باطل، موجب خوشحالی امت اسلامی شد.

وی حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه را ناشی از شکست اسرائیل و آمریکا در غزه دانست و افزود: پاسخ قاطع و انتقام سخت ایران، دشمنان را در نیل به اهدافشان ناکام گذاشت و موجب عزت بیش از پیش ملت بزرگ ایران شد.

امام جمعه منطقه کاشان با اشاره به ریشه دار بودن فرهنگ شیطانی برای انحراف جامعه اضافه کرد: جدال شیطان از ابتدای وجود بشریت تاکنون در منطقه و جهان وجود داشته و ادامه دارد اما امروز به شکل‌های مختلف ظاهر شده است.

حسینی با اشاره به هزینه‌های هنگفت استکبار علیه جامعه اسلامی افزود: استکبار جهانی میلیاردها دلار همراه با ارائه تسلیحات و موشک‌ها و تجهیزات نظامی به غده سرطانی در منطقه در صدد سلطه مسلمین است.

وی با اشاره به اینکه عمل به بیانیه گام دوم انقلاب علاوه بر بیمه کردن کشور در مقابل تهدید دشمن، موجب توسعه بیش از پیش جامعه اسلامی شده و از مصادیق لبیک به حضرت فاطمه (س) است، گفت: امروز استمرار ولایت الهی امیرالمومنین (ع)، ولایت فقیه است و باید ببینیم رهبر انقلاب از ما چه انتظاری دارد؛ یکی از آخرین تأکیدات ایشان، صدور بیانیه گام دوم انقلاب است و باید به این دستور عمل کنیم که توجه به صدور بیانیه گام دوم انقلاب، عمل به هفت توصیه آخر این بیانیه وظیفه امروز ما است.

امام جمعه منطقه کاشان عنوان کرد: از خانواده شهدا تشکر می‌کنیم، شهیدانی از جمله شهید تهرانی مقدم این امکان را برای جمهوری اسلامی فراهم کردند که از فاصله ۲ هزار کیلومتر مرکز اطلاعاتی و پایگاه‌های مهم رژیم غاصب صهیونیستی را منهدم شود و این از برکت خون شهیدان و جانبازان است.

حسینی ارتش کنونی جمهوری اسلامی را به تمام معنا انقلابی دانست و افزود: وجود ارتش در کنار دیگر قوای نظامی و دفاعی موجود در کشور یک پشتوانه و حمایت قوی برای ملت ایران در مقابله با هرگونه تهدید است.

کد خبر 745166

دیگر خبرها

  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • کرمان میزبان همایش بین‌المللی راه ابریشم
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران