Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روزهای مانده به شور آفرینی مردم در دوم اسفند ماه، تنور انتخابات گرم شده و جریان های مختلف در راستای تبلیغ کاندیدای خود می پردازند که رسانه برنا در قم با رعایت اصل بی طرفی، تنها به ارائه دیدگاه کاندیدا به منظور شناخت هر چه بیشتر مردم می پردازد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، نرجس نیازمند کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم در کنفرانس مطبوعاتی که در موسسه بحرالعلوم برگزار شد، با تبیین دلایلی که موجب شد برای مجلس شورای اسلامی به عنوان یک نامزد از قم وارد میدان شود، اظهار کرد: قم، شهر کریمه اهل بیت است و باید یک نماینده خانم در مجلس شورای اسلامی داشته باشد که بتواند بیانگر سخنان بانوان در مجلس شورای اسلامی باشد و این توانمندی را در خودم حس کردم که می‌توانم در چنین عرصه ای گام بردارم و در همین راستا وارد میدان شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به یکی از خبرنگاران در ارتباط با دیدگاهش نسبت به گشت ارشاد، بیان کرد: همانگونه که از اسم گشت ارشاد مشخص است، حوزه‌ای در نیروی انتظامی کشور وجود دارد که موظف هستند به ارشاد در سطح جامعه بپردازند و اگر امروز شاهد ناهنجاری‌هایی هستیم این موضوع از کم کاری ما رخ داده است و باید آنقدر به صورت عمیق در جامعه فرهنگ سازی صورت بگیرد تا شاهد مشکلاتی که منجر به برخورد سلبی می‌شود، نباشیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم با تاکید براینکه با برخورد‌های صلبی مخالف است، افزود: در صورتی که به صورت روشن بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبری تدوین شده است توجه شود مشاهده می‌کنیم رهبری بر ضرورت توجه به جوانان بسیار تاکید دارند.

 

ناهنجاری‌ها ریشه در ناآگاهی دارد

وی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی براینکه برای جلوگیری از برنامه‌ها و تبلیغاتی که برخی معاندین علیه حجاب دارند، چه برنامه‌ای در سطح خرد و کلان دارید، بیان کرد: برنامه ترویج حجاب اسلامی در ایران، به صورت برنامه‌های مدون سال‌هاست که از سوی مسوولان مورد پیگیری قرار گرفته است و ما به دنبال فرهنگ سازی در سطح خرد و کلان هستیم و در تلاش هستیم که این برنامه را از محلات و خانواده‌ها شروع کنیم تا بتوانیم در سطح وسیع تری به اجرا بگذاریم.

نیازمند ادامه داد: بسیاری از ناهنجاری‌ها ریشه در نا آگاهی دارد و زمانی که پیگیری می‌کنیم متوجه می‌شویم فرهنگ سازی شایسته‌ای در زمینه‌هایی که امروز به ناهنجاری تبدیل شده صورت نگرفته است.

وی اضافه کرد: رویکردهای مناسبی برای برخورد با پدیده بدحجابی در جامعه به راه افتاده است که با اخلاق خوب و برخوردهای مهربانانه دختران جوان و نوجوان را به حجاب دعوت می‌کنند که چنین اقداماتی می‌تواند تاثیر مثبتی داشته باشد.

 

مستقل وارد انتخابات شدم

وی در پاسخ به خبرنگاری که پرسید قصد ائتلاف با چه گروه و جریانی را دارید؟ گفت: من عضو هیچ طیف و گروه سیاسی نیستم و دعوت هم شدم و همانگونه که روز ثبت نام هم گفتم به صورت مستقل آمده ام.

نیازمند گفت: می‌خواهم تعهدم به مردم باشد و بنا ندارم به هیچ گروه و یا حزب سیاسی وابسته باشم و امروز هم تماس‌هایی داشتم و قبول نکردم و با هیچ ائتلافی وارد انتخابات نشدم.

وی اضافه کرد: هرجریان و گروهی که متعهد به قوانین انقلاب اسلامی باشد می‌تواند از من به عنوان یک کاندیدای دغدغه مند حمایت داشته باشد اما تاکید می‌کنم در هیچ جریان و گروهی ورود نخواهم کرد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم با اشاره به برخی شایعه‌ها مبنی بر کناره گیری به نفع فرد یا جریانی خاص، عنوان کرد: این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم و به نفع هیچ جریان و فردی کنار نخواهم رفت و تا مرحله نهایی حضور خواهم داشت.

وی همچنین در پاسخ به دیگر خبرنگاری که در ارتباط با مشکلات اقتصادی مردم و راهکار برای برون رفت از آن را پرسید، گفت: مهمترین مسئله ای که مردم با آن مواجه هستند بحث معیشت است که برای برون رفت از بحران‌های اقتصادی باید بنا به دستور رهبر معظم انقلاب برای رونق تولید و حمایت از مشاغل خرد اقدام کنیم تا بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

نیازمند اضافه کرد: ایران برای ارتباط با جهان در وهله نخست لازم است که در کشور از رونق تولید حمایت کند تا در این راستا بتواند بسیاری از مشکلات معیشتی مردم را برطرف کند.

وی همچنین در پاسخ به خبرنگاری که در ارتباط با رویکرد سیاسی این کاندیدا پرسید، عنوان کرد: سمت و سوی سیاسی خود را دارم و در رشته علوم سیاسی و روابط بین الملل تحصیل کردم و این مساله دارای اهمیت است که نماینده ای که وارد مجلس می‌شود نمی‌تواند تنها با دیدگاه سیاسی خود کاری انجام دهد.

 

تمرکز بر روی خانواده حلال مشکلات است

این کاندیدای مستقل برای نمایندگی مجلس از قم، در ارتباط با مهمترین برنامه اش برای ورود به مجلس گفت: تمرکزم بر روی زنان و خانواده است و به نظرم برای ترویج هر برنامه فرهنگی در جامعه باید روی خانواده کار کرد.

وی اضافه کرد: بحث زنان بسیار کلان است که باید به صورت جدی به آن توجه کرد و خلاء‌های قانونی داریم و باید بازنگری‌هایی رخ بدهد.

نیازمند بیان کرد: قم شهر علماست و قطعا این پشتوانه ای برای نمایندگان این شهر است و قطع به یقین به نماینده ای نیاز داریم که طراز انقلاب اسلامی باشد و نظرات علمای شیعه را در بحث زنان دنبال کند.

این کاندیدای مستقل اضافه کرد: من به جوان گرایی اعتقاد دارم و ریشه بسیاری از مشکلات کشور عدم اجازه ورود مدیران جوان در سطح کلان کشور است.

وی با بیان اینکه در زمان کنونی نیمی از جمعیت جوان را بانوان کشور تشکیل می‌دهند، گفت: این مساله موجب شده است که بخواهیم در حوزه بانوان توجه بیشتری داشته باشیم.

نیازمند با تاکید براینکه باید فردی برای مجلس انتخاب شود که توانمندی نمایندگی در مجلس را داشته باشد، گفت: کسی که قرار است کاندیدای مجلس شود نباید گرفتار فساد مالی باشد و من در این راستا به شفافیت مالی و شفافیت اموال اعتقاد دارم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات ناهنجاری ها فرهنگ سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال و رفع مشکلات آب شهری و روستایی در اولویت است

منتخب مردم رودبار در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد اشتغال و رفع مشکلات آب شهری و روستایی در اولویت برنامه‌های شهرستان است.

مهرداد گودرزوند چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان، اظهار کرد: به عنوان نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم تمام زمینه‌های جهش و پیشرفت را فراهم کردم و امیدواریم در مجلس دوازدهم نیز بتوانم با پیگیری و اجرای برنامه‌های مدنظر و کسب نتایج مطلوب، رضایت مردم شهرستان را جلب کنم.

وی با بیان شهرستان رودبار در بحث زیرساخت‌ها و راه‌های شهری و روستایی با مشکل مواجه است، افزود: امیدوارم در مجلس دوازدهم بتوانم با پیگیری و با جذب اعتبارات مورد نیاز از دولت، مشکلات شهرستان را به حداقل برسانیم و با نظارت قوی بر دستگاه‌های اجرایی و تصویب لوایح مهم به رشد و توسعه کشور کمک کنیم.

منتخب مردم شهرستان رودبار در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خصوص برنامه چهار ساله خود خاطرنشان کرد: پیگیری و رفع مشکلات زیرساخت‌ها از جمله راه روستایی و شهری، آب شرب شهری و روستایی، آب کشاورزی، اقتصاد کشاورز و بازگشایی و رونق شرکت‌های تعطیل و نیمه تعطیل در راستای ایجاد اشتغال بیشتر جوانان شهرستان در دستور کار قرار دارد.

گودرزوند چگینی با بیان اینکه شهرستان رودبار در بخش آب شرب شهری و روستایی نیز با مشکل مواجه است، اضافه کرد: عملیات احداث سد مخزنی دیورش حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تکمیل این پروژه، مشکل آب پنج شهر و ۲۸ روستای شهرستان رفع می‌شود.

وی گفت: از ردیف بودجه ملی سال ۱۴۰۲، ۹۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص پیدا کرد و تکمیل سد نیازمند ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار است که امیدواریم با تأمین بودجه مورد نیاز بتوانیم ظرف چهار سال آینده بخش اعظمی از این پروژه را به اتمام برسانیم.

به گزارش ایمنا، مهرداد گودرزوند چگینی موفق شد با کسب اعتماد مردم و با اخذ ۱۸ هزار و ۷۸۸ رأی مأخوذه برای دومین بار به عنوان نماینده منتخب مردم شهرستان رودبار وارد مجلس شورای اسلامی دوره دوازدهم شود.

کد خبر 746199

دیگر خبرها

  • ضرورت هماهنگی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات زنان سرپرست خانوار
  • ایجاد اشتغال و رفع مشکلات آب شهری و روستایی در اولویت است
  • برنامه سلامت خانواده؛ موازی کاری یا ایده‌ای نو!
  • برنامه سلامت خانواده؛ موازی کاری یا ایده ای نو!
  • توجه به مساله عفاف و حجاب دغدغه مهم خانواده‌ها است
  • توجه به مسئله عفاف و حجاب دغدغه مهم خانواده‌ها است
  • برنامه‌های ویژه‌ای برای نشاط اجتماعی بانوان قزوین داریم
  • کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان قابل توجه است/ «آب» مهمترین دغدغه
  • مشکلات اقتصادی فراروی اشتغال زنان در افغانستان
  • تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه