Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-16@23:28:46 GMT

بیش از یک میلیون نفر در کنکور 99 شرکت می کنند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۷۳۰۱

بیش از یک میلیون نفر در کنکور 99 شرکت می کنند

صدای ایران - حسین توکلی در گفتگو با  اظهار داشت: ثبت نام برای شرکت در کنکور سراسری سال ۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، (نوبت دوم) شبانه، نیمه حضوری، مجازی و پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزشی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطرنشان کرد: ثبت نام برای کنکور سراسری ۱۳۹۹ از ۱۶ بهمن آغاز شد و با توجه به مهلت تمدید شده، این فرصت ساعت ۲۴ روز ۲۷ بهمن ماه ۹۸ پایان یافت.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: بر اساس آمار اولیه تعداد یک میلیون و ۵۱ هزار و ۹۲۸ داوطلب نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند که آمار نهایی متعاقباً اعلام می‌شود.

توکلی اظهار داشت: کنکور سراسری ۹۹ در روزهای ۱۲ و ۱۳ تیرماه سال ۱۳۹۹ در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه رشته‌های با آزمون کنکور از ۹ تیر ماه سال ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد داوطلبان تا ۱۱ تیر ماه فرصت دارند نسبت به دریافت پرینت کارت خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: کارنامه نتیجه اولیه این آزمون دهه دوم مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود و داوطلبان به صورت اینترنتی می‌توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. نتیجه نهایی کنکور ۹۹ در دهه دوم شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران کنکور کنکور 99 سازمان سنجش سایت سازمان سنجش آموزش کشور رشته های با آزمون کنکور سراسری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم در استان اصفهان


رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: این آزمون تنها در پایه‌های دهم و یازدهم برگزار می‌شود و پایه‌های دوازدهم آزمون شبه نهایی ندارند.


عباس سلطانی افزود: آزمون شبه نهایی باهدف آمادگی دانش‌آموزان با آزمون‌های شبه نهایی و فرایند برگزاری این آزمون‌های اجرایی می‌شود.


وی گفت: طراحی سؤالات از طریق مرکز ارزشیابی وزارت آموزش و پرورش صورت‌گرفته و دبیرخانه‌های دروس مختلف در استان‌ها طراحی را عهده‌دار هستند.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ابراز داشت: ثبت‌نام برای ترمیم نمره و ایجاد سابقه از روز شنبه اول اردیبهشت‌ماه و به مدت ۱۰ روز فعال است و داوطلبین می‌توانند از طریق سامانه my,medu,ir اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • آغاز آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از ۲۹ فروردین
  • تفاوت های کنکور در ایران و افغانستان      
  • آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم در استان اصفهان
  • هشدار سازمان سنجش به عضویت در گروه‌های تقلب‌رسان
  • تجلیل سازمان سنجش از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • هشدار سازمان سنجش به عضویت داوطلبان در گروه‌های مدعی تقلب
  • بیانیه سازمان سنجش آموزش کشور در تجلیل از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • هشدار سازمان سنجش درباره استفاده از ابزارهای تقلب در کنکور
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار تا سه روز آینده اعلام می‌شود/ ۳ هزار نیرو گزینش پذیرفته‌شدگان را گزینش می کنند
  • معافیت دارندگان مدال طلای المپیادهای علمی از کنکور