Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیاری از ما تصور روشنی را از یک ساحل با ماسه های طلایی و آب های نیلگون داریم که می توان روی تخت های ساحلی اش لم داد و در همان حال از آبمیوه های طبیعی استوایی لذت برد. آنچه بدهیهی به نظر می رسد، این است که فکر می کنیم چنین منظره ای را تنها می توانیم در سواحل جزایر استوایی مشاهده کنیم. مناطقی مانند جزایر قناری که با زیبایی های منحصر به فردشان در سراسر جهان معروف اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، بسیاری از ما تصور روشنی را از یک ساحل با ماسه های طلایی و آب های نیلگون داریم که می توان روی تخت های ساحلی اش لم داد و در همان حال از آبمیوه های طبیعی استوایی لذت برد. آنچه بدهیهی به نظر می رسد، این است که فکر می کنیم چنین منظره ای را تنها می توانیم در سواحل جزایر استوایی مشاهده کنیم. مناطقی مانند جزایر قناری که با زیبایی های منحصر به فردشان در سراسر جهان معروف اند اما واقعیت این است که سفر به چنین مناطقی می تواند هزینه بسیار زیادی را در پی داشته باشد؛ هزینه ای که عمدتا بسیاری از افراد قادر به پرداخت آن نیستند. علاوه بر این، بُعد مسافت نیز مسئله دیگری است که می تواند در سفر به این مناطق موثر باشد. اما اگر بدانید که چنین سواحلی در نزدیکی کشورمان وجود دارد و با هزینه ای بسیار کمتر می توان به آن سفر کرد، آیا دوست ندارید حداقل یک بار هم که شده چنین فضایی را تجربه کنید؟

در کمال تعجب چنین منطقه ای در نزدیکی کشورمان وجود دارد! مارمارسیس، یکی از شهرهای ترکیه است که با سواحل بی نظیر، ورزش های آبی، ماجراجویی ها متنوع، دوچرخه سواری، کوه نوردی، رستوران های درجه یک و آفتاب مدیترانه ای شما را مجذوب زیبایی های خود می سازد. علاوه بر این، در این شهر امکان انجام فعالیت های دیگری هم مانند گشت و گذار در طبیعت و خرید وجود دارد.

کارهایی که حتما باید در مارماریس انجام بدهید!

در شهری مانند مارماریس، کارهایی هست که حتما باید انجام بدهید و اولین کار این است که گشتی در مرکز شهر بزنید. مراکز تاریخی و بندر مارماریس می توانند گزینه های مناسبی برای بازدید باشند. بافت قدیمی شهر، منطقه ای است که با قلعه و بندر این شهر تلاقی دارد و به آن شهر قدیمی مارماریس گفته می شود. در این قسمت از شهر، ساختمان های تاریخی متعددی دیده می شود که زمان ساخت اکثر آن ها به قرن 16 میلادی و دوران حکومت عثمانی باز می گردد.

گذراندن یک روز فوق العاده در سواحل مارماریس نیز کاری است که باید حتما در برنامه های خود بگنجانید. یکی از بهترین ساحل ها در این شهر، لانگ بیچ محسوب می شود که در بخش غربی منطقه شهری مارماریس قرار گرفته و از زیبایی های خاصی برخوردار است. بیهوده این نام را برای این بخش از ساحل انتخاب نکرده اند! 10 کیلومتر ساحل شنی که در امتداد خط ساحلی گسترده شده، سرشار از دیدنی های فوق العاده است و می توان در گوشه گوشه آن جایی را برای استراحت و تمدد اعصاب پیدا کرد. شاید این منطقه در نگاه اول، چندان شلوغ به نظر نرسد اما واقعیت این است که جمعیت زیادی در کافه ها، رستوران ها، مغازه ها و سوغاتی فروشی ها پخش شده اند و همین می تواند به شما اطمینان بدهد که ساحل همیشه به اندازه کافی خلوت هست که بتوانید از بودن در آن لذت ببرید. البته این تنها ساحل مارماریس نیست که به زیبایی هایش معروف شده، بلکه سواحل متنوعی در این شهر وجود دارد که هر کدام از جذابیت های خاصی برخوردارند. از جمله این سواحل هم، می توان به ساحل آکیکا و کلوپاترا اشاره کرد. برای آغاز این سفر بیاد ماندنی می توانید بلیط هواپیما ازمیر را تهیه و یا مستقیما تور مارماریس را رزرو نمایید.

پارک های آبی مارماریس، تجربه هیجانی از جنس آب!

 شهر زیبا و رویایی ترکیه، دو پارک آبی خارق العاده و بی نظیر دارد. پارک آبی آکوا دریم و پارک آبی آتلانتیس. این دو بزرگترین پارک های آبی مارماریس به حساب می آید اما بسیاری از هتل های مارماریس پارک های آبی کوچکی برای خودشان دارند. بنابراین، اگر قصد دارید تا به یک سفر خانوادگی بروید یا می خواهید اوقاتی را با دوستانتان بگذرانید، یکی از بهترین تفریحاتی که می توانید در مارماریس تجربه کنید، صرف یک روز کامل در این پارک های بزرگ آبی است. می توانید مطمئن باشید که با سر زدن به این پارک ها با قایق ها و بازی های آبی مختلف، کودکان و بزرگسالان را راغب می کنند تا بارها و بارها به این شهر سفر کنند!

در این میان اما، ورزش های آبی نیز طرفداران خود را دارند و اگر شما هم از افرادی هستید که از این نوع ورزش ها لذت می برید، مارماریس می تواند یک تجربه فوق العاده و دل انگیز باشد. پاراسیلینگ، چت اسکی و غواصی تنها برخی از این ورزش ها به شمار می آیند. تورهای دسته جمعی ماهی گیری نیز یکی از جمع هایی است که در این شهر طرفداران زیادی دارد و از بهترین تفریحات در این شهر محسوب می شود. در کنار این ورزش های آبی، می توانید قایق سواری را هم امتحان کنید که از بندر مارماریس و لانگ بیچ امکان پذیر است و می توان برای بازدید از جاذبه هایی مانند خلیج های جانبی و جزایری مانند جزیره بهشت، غارهای زیبا و دیگر سواحل مارماریس از آن ها بهره گرفت. به طور کلی، سفر با قایق یک فعالیت پرطرفدار است که پیشنهاد می کنیم در بازدید از جزیره هایی مانند جزیره کلوپاترا حتما آن را در برنامه خود بگنجانید.

طبیعت گردی و تجربه هیجان، چهره دیگری از شهر مارماریس

اگر به فعالیت های بیرون از خانه و تجربه هیجان علاقه دارید، در مارماریس می توانید سافاری های مختلف مانند آفرود را تجربه کنید، برای دوچرخه سواری بروید یا به تورهای پیاده روی در جنگل ملحق شوید. واقعیت این است که فعالیت هایی که می توانید در این شهر انجام بدهید، پایانی ندارد؛ پس برای خود را برای یک سفر سرشار از دیدنی های زیبا، هیجان و سواحل آرامش بخش آماده کنید! علاوه بر همه این ها، زندگی شبانه نیز در مارماریس جریان دارد و می توان به جرات گفت که این شهر هرگز نمی خوابد! موسیقی زنده و نمایش لیرزها تنها بخشی از شب های جالب و زیبای این شهر را تشکیل می دهند.

برای سفر به این شهر زیبا و رویایی در ترکیه که احساس حضور در جزایر قناری را بر می انگیزد و هزینه بسیار کمتری را نیز در بر دارد، تنها کافی است تا به صورت آنلاین، تلفنی یا حضوری با مجموعه های گردشگری با سابقه و معتبر تماس بگیرید. شرکت هایی که با کارشناسان مجرب خود، به صورت تمام وقت، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز در هفته به ارائه خدمات پشتیبانی می پردازند.

منبع: eligasht.com

اطلاعات تماس الی گشت:

تلفن: 0218540

ایمیل: info@eligasht.com

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترکیه سفر مارماریس ورزش های آبی پارک های آبی جزایر قناری تجربه هیجان انجام بدهید فوق العاده تجربه کنید پارک آبی پارک ها ورزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۷۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب یک بلاگر خارجی از دیدن شیراز + فیلم

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ویدیویی از حضور یک بلاگر کویتی در شیراز منتشر شده که واکنش او بعد از دیدن مردم و سبک زندگی شیرازی‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

کد خبر 846048 برچسب‌ها اینترنت - وبلاگ خبر مهم شهر شيراز

دیگر خبرها

  • بعد از دیدن این تصویر نظرتان درباره بید عوض می شود!
  • سلول درمانی یک روش نوین برای درمان دیابت
  • اعلام نتایج اولیه آزمون آموزگاری/ استخدام ۱۹۹۲ معلم در هرمزگان
  • فیلم/ اعتراضات در جزایر قناری
  • وحشت خبرنگار بی‌بی‌سی بعد از دیدن بقایای موشک‌ ایرانی+ فیلم
  • ببینید | وحشت خبرنگار بی‌بی‌سی بعد از دیدن بقایای موشک‌های سپاه در اسرائیل
  • واکنش جالب یک بلاگر خارجی از دیدن شیراز + فیلم
  • تظاهرات اسپانیایی‌ها علیه گردشگری انبوه
  • دمای هوای در جزایر هرمزگان افزایش می‌یابد
  • ضرورت ایجاد بانک سلولی برای درمان بیماران دیابتی