Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rDc خبر های مرتبط

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تبلیغات انتخاباتی انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۷۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام اسیر صهیونیست به نتانیاهو +فیلم

یکی از اسیران صهیونیست در پیام منتشرشده از سوی گردان‌های قسام تاکید کرد که نتانیاهو و کابینه‌اش مشغول خوش‌گذرانی در کنار خانواده‌هایشان هستند و این اسیران را به حال خود رها کرده‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) پیامی تصویری را از یک اسیر صهیونیست منتشر کرد.

این اسیر صهیونیست در این پیام تصویری خطاب به نتانیاهو و کابینه‌اش گفت: آنچه را از شما انتظار می‌رود انجام بدهید و ما را همین حالا به خانه‌هایمان بازگردانید. آیا این موضوع برای شما به کاری سخت مبدل شده است؟

وی افزود: بنیامین نتانیاهو، تو و کابینه‌ات باید از خودتان خجالت بکشید؛ زیرا شما در حق من و هزاران اسراییلی دیگر کوتاهی کردید. باید از خودتان خجالت بکشید؛ زیرا ۲۰۰ روز است که ما را رها کرده‌اید، تمامی اقدامات ارتش شکست خورده است و مواد منفجره نیروی هوایی ارتش نزدیک به ۷۰ اسیر دیگر مانند مرا کشته است.

این اسیر صهیونیست ادامه داد: شما باید از خودتان خجالت بکشید؛ زیرا تمامی پیشنهادهای توافقی را که به شما ارایه شده رد کرده‌اید. نمی‌خواهید این کابوس را تمام کنید؟

وی افزود: بنیامین نتانیاهو و کابینه نتانیاهو، در هنگامی که شما به همراه خانواده‌هایتان مهمانی‌های شام را برگزار می‌کنید، به ما بازداشتی‌ها فکر کنید.

این اسیر صهیونیست خطاب به نتانیاهو و کابینه‌اش گفت: زمان آن رسیده که مناصبتان را ترک کنید، از وزارتخانه‌ها خارج شوید و خانه‌شین بشوید.

دیگر خبرها

  • پیام اسیر اسرائیلی به نتانیاهو ؛ خجالت بکش!
  • پیام اسیر صهیونیست به نتانیاهو +فیلم
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند