Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@15:05:01 GMT

برگزاری بزرگترین همایش انقلابیون قم

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۷۶۷۰

برگزاری بزرگترین همایش انقلابیون قم

دبیر شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم از برگزاری بزرگترین همایش حامیان نیروهای انقلاب در سالن 2 هزار نفری شهید حیدریان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حمید اورعی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سخنانی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بارها در سخنرانی‌های خود بر حضور پرشور در انتخابات تاکید کرده اند و شورای هماهنگی اصولگرایان قم نیز همه تلاش خود را بر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب بکار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن دعوت از مردم شریف استان قم مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات دوم اسفند ماه افزود: شورای هماهنگی اصولگرایان در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری تلاش کرده است تا با معرفی نیروهای ارزشی و انقلابی به کارآمدی مجلس در راستای رفع مشکلات کشور و مردم نقش بسزایی ایفا کند.

دبیر شورای هماهنگی اصولگرایان قم با اشاره به برگزاری همایش‌های مختلف در استان قم تصریح کرد: این شورا در راستای شفاف سازی افکار عمومی و آشنایی هرچه بیشتر مردم با برنامه‌ها و سوابق کاندیداهای شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم اقدام به برگزاری همایش‌های متعدد با حضور اقشار مختلف از قبیل روحانیت معظم، ایثارگران، پزشکان، کارگران و شهروندان در مناطق مختلف قم کرده که با استقبال خوبی مواجه شده است.

وی با اشاره به برگزاری بزرگترین همایش اصولگرایان استان قم در روز دوشنبه 28 بهمن ماه اظهار کرد: این همایش با هدف حضور شهروندان با محوریت جوانان و جامعه ورزشکاران در سالن 2000 نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد.

اورعی ادامه داد: در این همایش که از ساعت 19 برگزار خواهد شد احمد امیرابادی فراهانی، مجتبی ذوالنوری و علیرضا زاکانی به سخنرانی خواهند پرداخت.

بزرگترین همایش انتخاباتی قم دوشنبه 28 بهمن ماه از ساعت 19 در سالن 2000 نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات شورای هماهنگی اصولگرایان برگزاری بزرگترین همایش اصولگرایان استان قم برگزار خواهد شد شهید حیدریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه؛ محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۳ که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، ضمن بیان این‌که دشمن با تمام قوا پا به جنگ تمام‌عیار فرهنگی علیه کشور ما گذاشته است، اظهار کرد: در جنگ فرهنگی علیه تهاجم دشمن، وظیفه ما عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و اقتضائات روز است که باید در عمل به آن انسجام لازم را داشته باشیم.

محمد طیب صحرایی افزود: هرچند که طی دوران شکوهمند انقلاب اسلامی در جنگ فرهنگی با استکبار شرایط گرانبها و بی‌نظیری رقم خورده است اما به این معنی نیست که عرصه جنگ را رها کنیم و تقابل جبهه حق و باطل تا ختم بشریت و پیروزی جبهه حق ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر به قله نزدیک شده است، تصریح کرد: اینکه معظم‌له تاکید دارند در نزدیک قله هستیم، منظور صرفا قله‌های سیاسی یا اقتصادی و... نیست، بلکه ترکیبی از موفقیت‌های انقلاب است که موضوع فرهنگ هم یکی از آنها محسوب می‌شود.

استاندار کرمانشاه افزود: حرکت دقیق و اثرگذار در عرصه فرهنگی نیازمند عمل کردن در چارچوب کار قرارگاهی است و شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان قرارگاه اصلی و شورای فرهنگ عمومی در استان‌ها نیز در ذیل و به متناظر آن شورای فرهنگ عمومی استان بایستی قرارگاه فرهنگی باشد.

صحرایی تاکید کرد: با تشکیل این قرارگاه و اتحاد می‌توان از پراکنده کاری و دوباره کاری در حوزه فرهنگی استان تا حد زیادی جلوگیری نمود و همانطور که مورد تأکید مقام معظم رهبری است باید در حوزه فرهنگ، کار جبهه‌ای انجام دهیم و همه باید در کنار هم حرکت کنیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه درزمینه‌ی عفاف و حجاب حداقل ۳۰ سازمان متولی وجود دارد که وظیفه آن‌ها به‌روشنی در قانون مشخص‌شده است، بیان کرد: این سازمان‌ها و نهادها اگر بخواهند فعالیتی را بدون فرماندهی واحد ادامه دهند، قطعاً با شکست مواجه می‌شوند لذا اگر این سازمان‌ها انسجام و همکاری لازم در این حوزه را داشته باشند مشکلات موجود مرتفع خواهد شد.

صحرایی در ادامه ضمن اشاره‌ به شوراها و ستادهای مختلف اجرایی در کشور، افزود: اگر شوراهایی از جمله شورای عفاف وحجاب، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شورای فضای مجازی و... و ستاد هایی از قبیل ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ستاد اقامه نماز، ستاد برگزاری مراسم مذهبی و... هدف محور باشند برنامه‌ها زودتر به هدف نزدیک خواهد شد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: توجه به گفتمان سازی در ادارات دولتی و همکاری و همراهی اصناف در بخش‌های خصوصی نیز می‌تواند مسیر گفتگوی مشوق محور و خیرخواهانه را در حوزه‌ عفاف و حجاب در قرارگاه شورای فرهنگ عمومی ایجاد نماید.

خبرنگار: امید فلاحی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228380 برچسب‌ها ایسکانیوز رهبر معظم انقلاب کرمانشاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی شورای عالی انقلاب فرهنگی

دیگر خبرها

  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر