Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-20@00:24:05 GMT

تیم والیبال پیام خراسان از لیگ برتر حذف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۷۷۵۸

تیم والیبال پیام خراسان از لیگ برتر حذف شد

رییس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: به علت بدهی باشگاه والیبال پیام خراسان به فدراسیون والیبال این تیم از حضور در لیگ برتر والیبال مردان کشور حذف شد.

به گزارش قدس آنلاین، جبار قوچان نژاد افزود: مطابق قانون، هشت درصد از قرارداد هر باشگاهی در لیگ برتر باید به فدراسیون پرداخت شود که در هفته هفدهم لیگ هنوز این بدهی از سوی پیام خراسان پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اخطارهای گذشته فدراسیون برای این باشگاه اشاره کرد و ادامه داد: پیش از این با وساطت اداره کل ورزش و جوانان و هیات والیبال خراسان رضوی، پرداخت بدهی باشگاه به تعویق افتاد اما ظاهرا مسوولان باشگاه پیام به وعده‌های خود عمل نکرده اند.

رییس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: در اصل بدهی باشگاه شامل ۱۰ درصد قراردادهاست که دو درصد به هیات والیبال استان تعلق می گیرد اما  این اخطارها تنها برای بدهی فدراسیون بود و نه مطالبات معوق بازیکنان و کادر فنی که مربوط به امسال و سال گذشته است.

قوچان نژاد افزود: فعلا برای دو درصد سهم هیات والیبال استان خراسان رضوی مطالبه‌ای از باشگاه پیام نداریم چون آنچه مهم است آبروی استان و نماینده آن درلیگ برتر است.     

ساعات پایانی شب گذشته روابط عمومی فدراسیون والیبال به نقل از سرپرست سازمان لیگ والیبال اعلام کرد که باشگاه پیام خراسان از لیگ برتر مردان حذف شد.

منوچهر پورحسن افزود: متاسفانه این باشگاه به رغم فرصت‌های متعدد داده شده از سوی فدراسیون، به تعهدات مالی خود عمل نکرد.

او ادامه داد: تیم والیبال پیام خراسان از مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، جام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی کنار گذاشته شد و نتیجه بازی‌های این تیم نیز از جدول مسابقات حذف می‌شود.

تیم والیبال پیام خراسان در حال حاضر با سه برد و ۱۵ امتیاز، در جایگاه یازدهم جدول ۱۳ تیمی لیگ برتر والیبال مردان کشور قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پیام خراسان لیگ برتر والیبال جبار قوچان نژاد هیات والیبال خراسان رضوی تیم والیبال پیام خراسان پیام خراسان باشگاه پیام بدهی باشگاه لیگ برتر حذف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان

تیم سپاهان با پیروزی مقابل ذوب‌آهن به رتبه سوم جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیداری معوقه از هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن از ساعت 16:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان تیم سپاهان با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد و به سیزدهمین بردش در فصل جاری دست یافت.

تنها گل این بازی را شهریار مغانلو در دقیقه 69 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

قضاوت این بازی بر عهده پیام حیدری بود که به هادی محمدی از سپاهان و کمال کامیابی‌نیا از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد.

سپاهان با این برد 42 امتیازی شد و به رتبه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد. ذوب‌آهن نیز با 30 امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • حقوق ناجیان غریق سواحل دریایی کشور چهار برابر افزایش یافت
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است