Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@18:41:44 GMT

«رامی» سومین فیلم بانوی سینماگر خوزستانی

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۷۷۸۴

«رامی» سومین فیلم بانوی سینماگر خوزستانی

ایسنا/خوزستان فیلمبرداری فیلم کوتاه داستانی «رامی» به کارگردانی زینب لویمی، کارگردان خوزستانی، در ۲ جلسه در اهواز به پایان رسید.

«رامی» که پس از «روزی شبیه دیروز» و «گره» سومین فیلم لویمی است داستان عاشقانه‌ای را در فضای بومی خوزستان روایت می‌کند.

لویمی که از دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوانان خوزستان است برای نگارش فیلمنامه این فیلم در سال ۹۶ در جشنواره ملی سلامت وزارت بهداشت مقام دوم را به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، این بانوی سینماگر خوزستانی امیدوار است با پایان تدوین فیلم آن را برای جشنواره معتبر داخلی و خارجی ارسال کند.

عوامل فیلم «رامی» عبارت از نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: زینب لویمی، تصویربردار: عماد سلمانیان، صدابردار: بهشاد مطیعی، مشاور کارگردان: ایوب مروانی، منشی صحنه: آذر علیجانی، مدیر تولید: علی لویمی، دستیار صدا: دانیال ریاضی، دستیاران فیلمبردار: محمد سلمانیان و مهند رستمی‌زاده، عکاس: محمد امین لطفیان و بازیگران: ضیاء لویمی، نبیل لویمی، زهرا ظفری و بسنه ناصری هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری فيلم كوتاه خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش کودک فلسطینی برای جمع‌آوری اوراق قرآن پس از بمباران غزه + فیلم

به نقل از الجزیره، اقدام رامی ابوطعیمه، کودک فلسطینی در جمع‌آوری ورق‌های قرآن از بین آوار مسجدی در شهر خان یونس در نوار غزه با واکنش مثبت کاربران فضای مجازی روبه‌رو شد.

این کودک فلسطینی نتوانست تحمل کند که صفحات قرآن در میان ویرانه‌های این مسجد که بر اثر بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ویران شده بود باقی بماند.

رامی صفحات قرآن را از میان آوار جمع کرد و بر سکوی بلندی گذاشت. او در پاسخ به این سؤال که چرا این کار را کردی گفت: دارم صفحات قرآن کریم، کتاب پروردگارمان را جمع‌آوری می‌کنم و در کیسه‌ای می‌گذارم تا اشغالگران صهیونیست صفحات آن را پاره نکنند و آن‌ها را از هواپیما پرت نکنند.

کلیپی که رامی را در حال جمع‌آوری صفحات پاره‌شده قرآن نشان می‌دهد، مورد تقدیر و تمجید فعالان شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. مریم عطوی یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس نوشت: خداوند تو را یاری کند همانطور که تو او را یاری می‌کنی.

کاربر دیگری این اقدام را نشانه ایمان قوی کودکان غزه با وجود تحمل مصائب شدید در چند ماه گذشته دانست.

 از هفتم اکتبر سال ۲۰۲۳ تاکنون بر اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیش از ۳۴۰۰۰ نفر از غیرنظامیان این منطقه شهید شدند که بیشتر آنها کودک و زن بودند. همچنین حدود ۷۷۰۰۰ نفر مجروح و صدها هزار نفر آواره شده‌اند. رژیم صهیونیستی در این حملات، به تخریب گسترده منازل و زیرساخت‌های نوار غزه از جمله مساجد و کلیساها اقدام کرده است.

منبع: ایکنا (خبرگزاری بین‌المللی قرآن)

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • تلاش کودک فلسطینی برای جمع‌آوری اوراق قرآن پس از بمباران غزه + فیلم
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • اعزام ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • پیمان طالبی مجری افتتاحیه جشنواره رادیو شد
  • روز تلخی برای فوتبال خوزستان بود/ غیرت خوزستانی لازم داشتیم
  • برگزاری مراسم پایانی سومین جشنواره شکرستان
  • تایید ۱۰ هزار متقاضی خوزستانی در طرح جوانی جمعیت