Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حزب موتلفه اسلامی درباره انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

انتخابات عرصه سرنوشت‌سازی است که آینده کشور را در حوزه‌های گوناگون رقم می‌زند. مجلس خبرگان رهبری از آن جهت جایگاه بسیار مهم و نقشی تأثیرگذار در نظام اسلام دارد که حساس‌ترین تصمیم‌ها و مهم‌ترین انتخاب‌ها و خطیرترین مسئولیت‌ها را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون با فقدان تعدادی از علمای اعلام و خبرگان بلاد که یادشان را گرامی می‌داریم و به ارواحشان درود می‌فرستیم، در آستانه انتخاب خبرگان جایگزین در ۵ حوزه انتخابیه قرار داریم.

بحمدالله چهره‌های درخشانی از حوزه علم و فقاهت در معرض انتخاب قرار گرفته‌اند که مراتب فضل و کمال و شایستگی آن‌ها مورد تأیید جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه محترم روحانیت مبارز به عنوان مجموعه‌ای بصیر، آگاه و موثق واقع شده است.

حزب مؤتلفه اسلامی با تأسی به رأی و نظر ارزشمند جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز، حمایت خود را از داوطلبین محترم انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری به شرح زیر اعلام می‌دارد:

۱- استان تهران: حضرات آیات علی مؤمن پور، عباسعلی اختری و غلامرضامصباحی مقدم دامت برکاتهم

۲- استان قم: حضرت آیت الله محمد یزدی دامت برکاته

۳- استان خراسان رضوی: حضرت آیت الله مصباح یزدی دامت برکاته

۴- استان فارس: حضرت آیت الله لطف‌الله دژکام دامت برکاته

۵- استان خراسان شمالی: حضرت آیت‌الله غلامرضا فیاضی دامت برکاته

حزب مؤتلفه اسلامی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی انتخابات مجلس خبرگان مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت الله دامت برکاته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۷۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ۲۹ فروردین و روز ارتش در گفت‌وگویی با پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به بررسی عملکرد ارتش در سال‌های بعد از انقلاب و تفاوت‌های بنیادین آن با ارتش پیش از انقلاب پرداخت.

فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود، گفت: شاید کسی تصور نمی‌کرد ارتشی که در دوران پهلوی اول بنیان گذاشته شد و در دوران پهلوی دوم به نماد اصلی طاغوت و ژاندارم منافع غرب در خاورمیانه تبدیل شده بود، بعد از سرنگونی طاغوت بلافاصله با انقلابِ برآمده از دل مردم، اعلام وفاداری کرده و در ادامه به بازوی قدرتمندی برای حفظ و حراست از منافع ملت ایران و انقلاب اسلامی تبدیل شود. ارتشی که حالا بنا بر فرمایش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جبهه‌های مقاومت هم ایفای نقش می‌کند.

کد خبر 6081836 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره‏‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند
  • ارتش مایه مباهات و سربلندی ملت ایران است
  • بیانیه حزب موتلفه اسلامی در تبریک پاسخ موشکی ایران به اسرائیل
  • پیام دریادار تنگسیری به فرمانده کل ارتش ایران
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم