Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، شهردار سابق «ساوث‌بند» ایالت ایندیانا که در حال حاضر، از نامزدهای پیشتاز حزب دموکرات در جریان رقابت‌های مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ۲۰۲۰ (۱۳ آبان ۱۳۹۹) است، به انتقادهای «راش هادسن لیمبا» که او را «همجنس‌‌باز» خوانده بود، پاسخ داد.

لیمبا مجری محافظه‌کار برنامه‌های رادیویی در آمریکاست که در سخنرانی اخیر سالیانه رئیس‌جمهور در کنگره آمریکا، «بالاترین نشان افتخار» را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اهدای مدال افتخاربه «راش هادسن لیمبا»

 

مجری شبکه «سی‌ان‌ان»  در مصاحبه خود با بوته‌جج از او سوال کرد: «راش لیمبا، کسی که رئیس‌جمهور اخیراً به او بالاترین نشان افتخار برای افراد غیرنظامی را اعطا کرده است، شما را این‌طور توصیف کرده است: "فرد همجنس‌باز ۳۹ ساله، شهردار (سابق) ساوث‌بند و کسی که دوست دارد در مناظره‌های (نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری) شوهرش را ببوسد".

مجری این رسانه وابسته به دموکرات‌ها افزود: «به خاطر این حرف‌هایش، از او انتقادهای فراحزبی (شامل هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه) شده است. می‌خواهم به شما فرصتی برای پاسخ‌دادن به حرف‌هایش را بدهم البته اگر دوست داشته باشید که جواب بدهید».

نامزد احتمالی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پاسخ به مجری سی‌ان‌ان گفت: «من عاشق شوهرم هستم، من به شوهرم وفادار هستم و ما معمولاً در مناظره‌ها، همدیگر را بغل می‌کنیم اما من واقعاً عاشق او هستم و من درباره ارزش‌های خانواده از امثال راش لیمبا درس نمی‌گیرم».

دفاع وقیحانه پیت‌بوته‌جج از همجنس‌بازی خودش در شرایطی انجام شده که او پیش از این هم بارها با افتخار درباره «عشق به شوهرش» صحبت کرده بود که این موضوع، واکنش‌های متعددی را در جامعه آمریکا و رسانه‌های این کشور در بر داشت.

وی تاکنون در کارزار مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری در درون حزب دموکرات، که در دو ایالت ایووا و نیوهمپشایر برگزار شده مجموعاً توانسته 22 موکل انتخاباتی را از آن خود کند و در صدر جدول رقابت‌ها قرار دارد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری حزب دموکرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس در استان تهران

به گزارش قدس آنلاین ، سیدعباس جوهری از برگزاری مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی استان تهران (دور دوم) خبر داد و اظهار کرد: در برگزاری دور نخست انتخابات مجلس که اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد با وجود تمام تفرقه افکنی های بدخواهان، شاهد حضور دشمن شکن مردم، پای صندوق‌های رأی بودیم که همراهی بسیار مؤثر و معناداری را به نمایش گذاشتند و نقشه شوم دشمنان و معاندان را نقش بر آب کردند و بر عزت ایران اسلامی افزودند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با تقدیر از همه دست اندرکاران و عوامل اجرایی از جمله فرمانداران، بخشداران‌، شبکه‌های سیما و رادیو تهران، خبرگزاری‌ها و اصحاب رسانه، نیروی انتظامی و بسیج، نیروهای امنیتی و قوه قضائیه و شورای نگهبان و نیروهای مردمی برگزار کننده انتخابات، گفت: از بین ۱۰ حوزه انتخابیه دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران، ۸ حوزه انتخابیه نهایی و دو حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد، که طی این دوره ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس شورای اسلامی به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تفاوت بسیار مهم در برگزاری دور اول و دور دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی را در برگزاری تمام الکترونیک انتخابات اعلام کرد و افزود: برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

جوهری با بیان اینکه این اقدام برای اولین بار در این حوزه انتخابیه صورت می‌پذیرد و سهم بسزایی در صرفه جویی وقت و امکانات رأی دهندگان و ستاد انتخابات خواهد داشت، اظهار کرد: از مهمترین ویژگی برگزاری الکترونیکی انتخابات، تسریع در شمارش و جمع بندی نتایج است.

وی طولانی شدن فرآیند شمارش آرا را معضل اساسی در برگزاری انتخابات دانست و گفت: ان شاءالله با این اقدام و تجربه جدید، تسریع در شمارش و اعلام‌نتایج انتخابات رقم خواهد خورد و سنگ بنایی برای برگزاری انتخابات تمام‌الکترونیک در ادوار بعدی خواهد بود.

بر اساس این گزارش، مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی استان تهران (دور دوم) با حضور سید عباس جوهری، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، حجت الاسلام میر اشرفی، رئیس هیأت نظارت شورای نگهبان استان، محمد باقر اعلمی مدیر شبکه تهران، نماینده دادستانی و مدیر رادیو تهران و نمایندگان نامزدهای مجلس در محل سالن همایش‌های بین المللی صداوسیما برگزار شد.

در این مراسم برای پخش برنامه تبلیغاتی نامزدها از شبکه تهران، برنامه نامزدهای انتخاباتی از شبکه تهران رادیو و مناظرات نامزدهای حوزه انتخابیه تهران در چهار گروه هشت نفره و در دو نوبت قرعه کشی انجام شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • کرملین: دست درازی آمریکا به دارایی های روسیه بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس در استان تهران
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی