Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کنگره شعر و مقاله اهل بیت(ع) فروردین ماه 99 برگزار می‌شود، گفت: آخرین مهلت ارسال اشعار و مقالات به این کنگره، ۲۵ اسفندماه ۹۸ اعلام شده است.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، ناصر نبی زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی امروز 28 بهمن، اظهار کرد: آخرین مهلت ارسال اشعار و مقالات به کنگره شعر و مقاله اهل بیت(ع)، ۲۵ اسفندماه ۹۸ اعلام شده است و علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه مرکزی، اداره کل تبلیغات اسلامی یا از طریق شبکه های مجازی (واتسآپ، تلگرام ، سروش و ایتا ) به شماره ۰۹۱۵۳۶۲۲۷۶۸ ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موضوعات اشعار، توصیف شخصیت و جایگاه پیامبر گرامی اسلام(ص) و اهل بیت(ع) از منظر مذاهب اسلامی، حب اهل بیت(ع) در سیره بزرگان شیعه و اهل سنت، جایگاه محبت، شفاعت و توسل به اهل بیت(ع)، اهل بیت(ع) محور همدلی و اخوت اسلامی، اهل بیت(ع) و سبک زندگی اسلامی و اهمیت انتظار در نگاه مذاهب اسلامی اعلام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: محبت اهل بیت (ع) از منظر روایات وسیره عملی بزرگان شیعه و اهل سنت ، تحکیم اخوت، یکدلی و هم زبانی امت اسلامی در سیره اهل بیت(ع)، سیمای اهل بیت(ع) در شعر و ادب شعرای اهل سنت منطقه، بررسی تحلیلی - توصیفی سیمای امام علی(ع) در شعر و ادب، جایگاه و اهمیت انتظار از منظر پیروان مذاهب اسلامی، مشترکات دین و اخوت اسلامی و تاثیر آن در تقویت همگرایی و امامت و اهل بیت (ع) از دیدگاه اهل سنت موضوعات مقالات این کنگره است.

نبی زاده خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این کنگره، باید اشعار و مقالات خود را بصورت فایل WORD ارائه و مشخصات شاعر و نویسنده ( نام و نام خانوادگی، شهرستان ، تحصیلات، مذهب تلفن همراه و آدرس دقیق) درج و به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها یا دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه از هر شاعر تنها سه اثر شعری پذیرفته خواهد شد، یادآور شد: اختتامیه با حضور اساتید کشوری شعر و ادب و چهره‌های تقریبی شیعه و اهل سنت برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: شعر اهل بیت ع فرهنگ و ارشاد اسلامی قرآن مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی آخرین مهلت ارسال شیعه و اهل سنت اعلام شده مذاهب اسلامی شعر و ادب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این جشنواره در پنج بخش داستان کوتاه طنز، شعر طنز، نثر طنز، طنز چندرسانه‌ای و کاریکاتور و کارتون برگزار می‌شود و انتخابات، یک بام و دو هوای حمایت غرب از مردم غزه، ورزش و صرفه‌جویی در مصرف آب از جمله موضوع‌های این جشنواره است. علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی tanz.pressfestival.ir ارسال کنند.

آیین اختتامیه جشنواره ملی طنز و رسانه ۱۱ اردیبهشت به یاد مرحوم کیومرث صابری فومنی (گل آقا) روزنامه نگار و طنزپرداز معاصر در شهر فومن برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو به مناطق سیل‌ زده سیستا‌ن‌ و بلوچستان
  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو از هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • مقبره ابن حسام خوسفی مرمت و بهسازی می‌شود
  • برگزاری کنگره ابن حسام و آیت الله تهامی
  • کنگره ملی ابن حسام خوسفی و آیت‌الله تهامی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود
  • بزرگداشت مفاخر و مشاهیر، غنی سازی فرهنگی است
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی پژوهشگاه رویان اعلام شد
  • پرونده ثبت جهانی آسبادهای خراسان جنوبی در حال تکمیل است