Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک گزارش شبکه سعودی «العربیه» از ساخت فرودگاهی در «مأرب» یمن در حالی که تنها بیابانی خشک نمایش داده می‌شود، خنده شدید مجری این شبکه را در پی داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «محمد العرب» یکی از گزارشگران شبکه سعودی «العربیه» در یمن، گزارشی در خصوص ساخت فرودگاه در «مأرب» یمن مخابره کرد اما در پشت سر وی تنها بیابان خشک دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


العرب در حالی درباره جزئیات این فرودگاه توضیح می‌دهد که در پشت سر وی تنها چند نفر در بیابانی خشک ایستاده‌اند و هیچ پروژه ساخت و سازی دیده نمی‌شود. او می‌گوید که اقدامات اولیه برای شروع پروژه آغاز شده و به شکلی سریع اجرای آن آغاز خواهد شد.

نکته جالب اینجاست که گزارشگر هنگام پایان گزارشش می‌گوید، «[گزارش] برای دو شبکه العربیه و الحدث؛ محمد العرب؛ فرودگاه بین‌المللی مأرب»!.

با پایان گزارش که دوربین العربیه به استودیو بازمی‌گردد تا گوینده (خانم مُنتهى الرُمحی)، خبر را به پایان ببرد و عناوین اصلی را قرائت کند اما وی نمی‌تواند جلوی خنده خود را از این دروغ (که اینجا فرودگاه بین‌المللی مأرب است) بگیرد و اصطلاحاً از خنده منفجر می‌شود به گونه‌ای که عناوین پایانی اخبار پخش می‌شود اما او نمی‌تواند خود را کنترل کند و عناوین اصلی را قرائت کند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
نیروهای انصارالله و کمیته‌های مردمی یمن در هفته‌های گذشته در واکنش به عملیات جدید شبه‌نظامیان وابسته به عربستان و دولت مستعفی یمن، حملات سنگینی در جبهه «نِهم» در شرق صنعاء انجام دادند و تبعات این پاسخ، تا استان‌های مأرب و الجوف رسید و حتی در جبهه‌های دیگری مثل استان‌های تعز، الضالع و إب پیروزی‌هایی به دست آمد.

انصارالله بعد از جنگ «نهم»، به دروازه شهر مأرب رسید اما وارد این شهر نشد. «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی انصار الله در این باره اعلام کرد که این امر به دلیل ملاحظات بشردوستانه و همچنین میانجیگری یک کشور عربی به منظور اعطای فرصت به حزب الاصلاح برای وفاداری به تعهدات خود در قبال یمن و تجدید نظر در محاسباتش صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۷۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العربیه: مصر به اسرائیل پیشنهاد ازسرگیری مذاکرات در مقابل تعلیق عملیات رفح را داد

برخی منابع فاش کردند مصر به رژیم صهیونیستی پیشنهاد داده در مقابل تعلیق عملیات حمله به رفح، مذاکرات میان این رژیم و جنبش حماس را بار دیگر از سر بگیرد.

به گزارش ایسنا، برخی منابع شبکه ماهواره‌ای «العربیه» فاش کردند که مصر به رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی و نیز رئیس شین‌بت (سرویس امنیت داخلی این رژیم) ابتکار عملی را برای تعلیق یورش به رفح ارائه کرده و به آنها پیشنهاد داده در مقابل توقف این عملیات، مذاکرات احیا شود.

این منابع اظهار کردند: مصر پیشنهادی از طرف جنبش حماس به اسرائیل داد که در مقابل طرحی برای ایجاد یک دولت، تنش‌ را متوقف کند.

آنها شرح دادند: تنظیم توافقنامه آتش‌بس در حال حاضر دارای سه مرحله تبادل اسرا است که هر مرحله شش هفته ادامه دارد.

پیش از این «اوفیر جندلمن» سخنگوی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگویی با پایگاه خبری العربیه مدعی شده بود، تصمیم برای حمله به رفح و تعقیب نیروهای حماس در آنجا و در غزه گرفته شده و این عملیات باید برای «نابودی» کامل این جنبش اجرا شود.

«اسکای نیوز» عربی نیز گزارش داد، هیاتی از مصر فردا (جمعه) در راستای تلاش برای بازگرداندن حماس و رژیم صهیونیستی به میز مذاکرات، راهی سرزمین‌های اشغالی خواهد شد.

برخی رسانه‌های صهیونیستی نیز این خبر را تایید کرده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • العربیه: مصر به اسرائیل پیشنهاد ازسرگیری مذاکرات در مقابل تعلیق عملیات رفح را داد
  • همراه داشتن ۱۴ قلم دارو در عربستان برای زائران حج ممنوع است
  • ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان 
  • اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • همراه داشتن این دارو‌ها در عربستان ممنوع است
  • همراه داشتن کدام داروها در عربستان ممنوع است؟
  • هشدار به زائران حج عمره | این ۱۴ قلم دارو در عربستان ممنوع است
  • «به افق فلسطین» وایرال می‌شود اما نه به هر قیمتی!/ مخاطب افت نکرد
  • «به افق فلسطین» به عبارتی برنامه جبهه فلسطین بود