Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@13:42:55 GMT

فرش‌های مساجد کرمانشاه شسته می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۷۹۱۲

فرش‌های مساجد کرمانشاه شسته می‌شوند

 مهدی عبدالمالکی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در ماه پایانی سال و بنا بر سنت پسندیده ایرانیان مبنی بر خانه تکانی و نظافت منزل، شهرداری کرمانشاه براساس تاکید شهردار در نظر دارد با همکاری مناطق هشت گانه اقدام به شست و شوی فرش های مساجد سطح شهر کند.

وی اضافه کرد: از این رو بیش از یکصد مسجد فعال شهر کرمانشاه که با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی شناسایی شده اند به مدیریت مناطق شهرداری معرفی شده تا ضمن شستشوی فرش ها، نمای بیرونی مساجد نیز رنگ آمیزی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این طرح که از اول اسفند آغاز می شود شهرداری‌های مناطق، خدمات لازم را به مساجد ارایه می کند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای یک هزار و ۹۷۷ مسجد است.

این استان دارای ۵۳۶ کانون فرهنگی و هنری مساجد روستایی و شهری است که دارای ۲۷ هزار نفر عضو است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا تبلیغات اسلامی رنگ آمیزی شهرداری فرش فرهنگی و هنری انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران

نشست مشترکی با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، مدیران ارشد حوزه معاونت و معاون خدمات شهری شهرداری تهران درباره سازوکار انتقال قرارداد‌های حفظ و نگهداشت پل‌های مکانیزه در روز دوشنبه ۲۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ برگزار شده است. همچنین نشست مشابهی با حضور معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران درباره ملاحظات ترافیکی تغییر ساختار پل‌های مکانیزه در روز دوشنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ برگزار شده است.

بر همین اساس، نخستین جلسه شورای معاونین فنی و عمرانی مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳، با دستور ارائه گزارش عملکرد پل‌های عابر مکانیزه سراسر تهران، روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در محل معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به پیگیری‌های لازم برای انتقال حقوقی مسئولیت حفظ و نگهداشت پل‌های عابر مکانیزه پایتخت از سازمان زیباسازی شهر تهران به سازمان عمرانی مناطق شهر تهران، بر اهمیت نظارت مستمر و بازدید‌های میدانی از نحوه عملکرد پل‌های مکانیزه تاکید کرد.

معاون شهردار تهران، کارکرد بدون اختلال ۴۴۹ یونیت پل‌های مکانیزه عابر پیاده پایتخت را بسیار با اهمیت دانست و تاکید کرد، در ازای چالش عملکردی هر یک از پل‌ها باید به سرعت، علت اختلال عملکرد شناسایی و اقدام لازم برای رفع آن انجام شود. حق‌بین با اشاره به استفاده روزمره و مستمر مردم از این زیرساخت‌های شهری، خدمت‌رسانی مطلوب در بخش پل‌های مکانیزه به شهروندان را امری ضروری خواند و بر تامین مالی به موقع پیمانکاران برای رفع ایرادات و پیگیری تعهدات پیمانکاران در حوزه نگهداشت پل‌های مکانیزه تاکید کرد.

در بخش دیگری امانی مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق شهرداری تهران، از معاونین فنی و عمرانی مناطق ۲۲ گانه در خواست کرد، نظارت‌های دوره‌ای و ارائه گزارش‌های مرتبط با ذکر جزییات را در اولویت حوزه فعالیتشان قرار دهند.

در ادامه معاونین فنی و عمرانی مناطق ۲۲ گانه، گزارشی از وضعیت پل‌های عابر مکانیزه مناطق خود به تفکیک و بر اساس کیفیت عملکرد پل‌ها در یک ماه گذشته ارائه دادند و آسیب‌شناسی درباره اختلال عملکرد هر یک از ۱۱۱ پل مکانیزه تهران و ۴۴۹ یونیت پله برقی صورت گرفت.

معاون شهردار تهران، رسیدگی به وضعیت کنونی پل‌های عابر تهران را از اولویت‌های رفع و رجوع مسائل شهر برشمرد. حق‌بین تغییر متمایز و ملموس وضعیت پل‌های مکانیزه بر اساس آسیب‌شناسی‌های دقیق به کمک بازو‌های فنی و عمرانی مناطق ۲۲ گانه را از دیگر وظایف سازمان عمرانی مناطق شهر تهران مناطق برشمرد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، در جلسه آتی کمیته ساماندهی پل‌های شهر تهران، برای رفع اختلال عملکرد پل‌های مکانیزه معیوب تهران، بر اساس ارزیابی‌های تخصصی و میدانی تصمیم‌گیری می‌شود.

منبع:  روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش پراکنده باران در مناطق شرقی کرمانشاه
  • وزیر بهداشت: همه ایرانی‌ها دارای پرونده سلامت می‌شوند
  • آغاز کوچ عشایر و ممنوعیت ورود دام به مناطق ییلاقی
  • بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین
  • راه اندازی میدان بار جدید و هشت بازار میوه و تره‌بار
  • حمایت شهرداری کرمانشاه از احداث پارکینگ طبقاتی در معابر پرتردد شهر
  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند در کرمانشاه
  • راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است