Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-28@21:06:51 GMT

رونمایی از گریم بازیگران هم‌گناه

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۷۹۲۲

رونمایی از گریم بازیگران هم‌گناه

به گزارش همشهری آنلاین، «هم‌گناه» که تاکنون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، حبیب رضایی، رویا تیموریان، مسعود رایگان، هنگامه قاضیانی و مهدی پاکدل را از گروه بازیگرانش معرفی کرده است، حالا با رونمایی از ۴ بازیگر جدید، پدرام شریفی، احسان کرمی، روشنک گرامی و مارال بنی‌آدم از پرتعداد بودن ستاره‌های سینمایی و تلویزیونی این اثر نمایش خانگی خبر می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شروع فیلمبرداری سریال «هم‌ گناه»، بهروز پرستویی مقابل دوربین مصطفی کیایی قرار گرفت و برای اولین بار به ایفای نقش پرداخت. این فیلم این نخستین تجربه بازیگری بهروز پرستویی فرزند پرویز پرستویی است که حالا با ایفای نقش در کاراکتر جوانی پدر، آن را پشت سر می‌گذارد.

همچنین علاوه بر ایفای نقش بهروز پرستویی در کاراکتر جوانی‌های پدر، درنا مدنی فرزند رویا تیموریان نیز در نقش جوانی‌های مادر در این پروژه مقابل دوربین قرار گرفته است. داستان خانوادگی «هم‌گناه» به صورت مشترک توسط محسن کیایی و علی کوچکی نوشته شده است و هر کدام از این بازیگران اعضای «خانواده بزرگ صبوری» را تشکیل می‌دهند.

«هم‌گناه» اولین تجربه کارگردانی مصطفی کیایی در شبکه نمایش خانگی است که از روزهای ابتدایی اسفند و در ۲۴ قسمت هر دوشنبه منتشر خواهد شد. تماشای آنلاین آن نیز به صورت همزمان  از طریق سرویس وی‌اودی فیلیمو امکان پذیر خواهد بود.
 

کد خبر 484772 برچسب‌ها سینما - کارگردان تلویزیون سریال سینمای ایران سینما چهره‌ها

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینما کارگردان تلویزیون سریال سینمای ایران سینما چهره ها بهروز پرستویی ایفای نقش هم گناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر قدیمی و پرسپولیسی در بیمارستان بستری شد

یکی از بازیگران محبوب کشورمان که علاقه فراوانی هم به پرسپولیس دارد، حالا در بیمارستان بستری شده است.

به گزارش مشرق، سعید راد از جمله بازیگران قدیمی سینمای ماست که بازی‌هایش در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف از جمله: عقاب‌ها و دوئل هرگز از یادمان نمی‌رود.

راد علاقه فراوانی هم به فوتبال داشته و هرگز پرسپولیسی بودن خودش را کتمان نکرده است. البته او رابطه بسیار خوبی هم با استقلالی‌ها دارد و در دوران بیماری ناصر حجازی فقید بارها بر بالین اسطوره استقلال حاضر شد به همین خاطر هواداران آبی هم همیشه حرمتش را نگاه داشته‌اند.

سعید راد چند روز قبل دچار شکستگی از ناحیه پا شد و به همین خاطر در بیمارستان بستری گردید. رابطه این بازیگر پرسپولیسی با برخی از چهره‌های قدیمی قرمزپوش نظیر محمود خوردبین و افشین پیروانی بسیار خوب است و حتماً آنها پیگیر وضعیت او شده‌اند.

برای این بازیگر قدیمی آرزوی سلامتی داریم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ببینید | اعتراف داریم گناه کار و خطا کاریم!
  • حواشی یک سکانس سانسور نشده؛ ملاقات شرعی با طعم سیاست و نفرت!
  • نگاهی متفاوت به قسمت چهاردهم «گناه فرشته» که بازتاب‌های بسیاری به همراه داشت
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • سعید راد بستری شد + جزئیات
  • بازیگر قدیمی و پرسپولیسی در بیمارستان بستری شد
  • چالش‌های یک فیلم برای چهره‌پردازی عابدزاده و قایقران
  • عکس| گریم احمدرضا عابدزاده در فیلم «پرویزخان»
  • چرا بازار گناه داغ است؟
  • گناه، پلیدی روح است و «اهل بیت» باید از این پلیدی دور باشند