Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@14:04:33 GMT

۱۷۷۰ نفر قربانی شیوع کروناویروس

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۷۹۲۳

۱۷۷۰ نفر قربانی شیوع کروناویروس

کمیسیون ملی سلامت در چین شمار قربانیان شیوع کروناویروس جدید در این کشور را ۱۷۷۰ نفر اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، کمیسیون ملی سلامت در چین اعلام کرد: تعداد افرادی که بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ (بیماری ناشی از کروناویروس جدید) جان خود را از دست داده‌اند به ۱۷۷۰ نفر رسیده است. همچنین مجموع ۷۰ هزار و ۵۴۸ نفر به این ویروس کشنده آلوده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال آخرین آمارها حاکی از آن است که حدود ۱۰ هزار و ۸۴۴ نفر از مبتلایان به این بیماری بهبود یافته‌اند. از ۵۷ هزار و ۹۳۴ نفری که در حال حاضر به دلیل ابتلا به ذات‌الریه ناشی از کروناویروس جدید تحت درمان قرار دارند وضعیت حدود ۱۰ هزار و ۶۴۴ نفر وخیم گزارش شده است.

شیوع کروناویروس جدید از شهر ووهان در استان هوبئی چین آغاز شد. این ویروس ابتدا با نام ۲۰۱۹-nCoV معرفی شد و سازمان جهانی بهداشت (WHO) بیماری تنفسی ناشی از آن را با نام بیماری کووید-۱۹ معرفی کرد.

ابتدا این تصور وجود داشت که این ویروس تنها از طریق تماس مستقیم با حیوان آلوده منتقل می‌شود. هرچند مشخص شد که احتمال انتقال فرد به فرد این ویروس وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک نیوز، این ویروس در ده‌ها کشور شیوع پیدا کرده و تاکنون پنج نفر در کشورهای هنگ‌کنگ، فیلیپین، ژاپن، فرانسه و تایوان جان خود را بر اثر آن از دست داده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس کووید 19 چین شیوع کروناویروس کروناویروس جدید ۱۷۷۰ نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۷۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط برای شیوع عوامل خسارت‌زای مرکبات در استان بوشهر فراهم است

احمد سبحانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به شرایط اقلیمی اوایل فروردین ماه و بارش‌های اخیر که باعث کاهش دما و افزایش رطوبت نسبی شده است شرایط برای شیوع و فعالیت تعدادی از عوامل خسارت زای مرکبات از قبیل بیماری شانکر باکتریایی مرکبات و تعدادی از آفات بخصوص شب پره مینوز برگ، انواع شته‌های مرکبات و پسیل آسیایی فراهم خواهد شد.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: در صورت عدم مدیریت صحیح، خسارت سنگینی به مرکبات استان وارد خواهد شد.

وی گفت: کارشناسان پهنه با حضور مؤثر در عرصه‌ها نسبت به ردیابی و پایش عوامل خسارت زای مرکبات اقدام کنند و اطلاعات ضروری را برای مدیریت اصولی این آفات به باغداران انتقال دهند.

کد خبر 6063893

دیگر خبرها

  • افراد بزرگسال تا ۸۰۰ بار در روز صورت خود را لمس می‌کنند/ ما چطور مریض می‌شویم؟
  • سازمان جهانی بهداشت: از هر ۶ دانش آموز، یک نفر قربانی آزار و اذیت در فضای مجازی می‌شود
  • راز کثیف؛ دستان ما چگونه بیماری‌ها را انتقال می‌دهند؟
  • حمله با چاقو به یک مسافر قطار متروی لندن مقابل چشم دیگران
  • شرایط برای شیوع عوامل خسارت‌زای مرکبات در استان بوشهر فراهم است
  • دستان ما چگونه بیماری‌ها را منتشر می‌کنند؟
  • کشاورزان بوشهری مراقب شیوع بیماری زنگ زرد گندم باشند
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • هشدار دامپزشکی درباره خطر شیوع تب کریمه کنگو؛ سمپاشی دام و اماکن دامی اصلی‌ترین روش‌ کنترل
  • هشدار به کشاورزان شمال استان اردبیل درباره شیوع زنگ زرد گندم