Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@04:52:49 GMT

مردم به برنامه‌ کاندیداها رأی دهند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۷۹۴۵

مردم به برنامه‌ کاندیداها رأی دهند

محمد صالح سلطانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره نبود وحدت در جناح سیاسی خاصی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اختلافاتی به صورت جدی در یکی از جناح‌ها رخ داده زیرا وحدت با سهم خواهی اشتباه گرفته شده است. برخی وحدت را اینگونه معرفی کرده‌اند که هرگروه سهمی از فهرست انتخاباتی داشته باشد و لیست هم با آن‌ها منتشر شود که البته اینگونه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه عده‌ای وحدت را با شرکت سهامی اشتباه گرفته‌اند، اظهار کرد: علت اصلی شکست وحدت در بین سیاستمداران این است که پیرامون ایده‌های مشخص متحد نمی‌شوند. آن‌ها با در نظر گرفتن رقبای خود و برای شکست دادن آن‌ها دور هم جمع می شوند. برخی بدون راهبرد مشخصی برای حل مشکلات کشور خواهان وحدت هستند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف گفت: وحدتی که پیرامون برنامه‌های مشخصی به وجود نیاید عاقبت به شکست می‌انجامد البته مردم باید به برنامه‌ها رأی بدهند.

سلطانی در ادامه با اشاره به خواست مردم از مجلس آینده تصریح کرد: ملت زمانی که انتظار کارآمدی از نمایندگان مجلس دارند باید به افرادی رأی دهند که آن‌ها نیز کارنامه خوبی داشته باشند البته این نگاه با نگاه برخی که لیست مشترک دادند متفاوت است همچنین باید پرسیده شود گروهی که داعیه‌دار ورود به مجلس هستند چه برنامه‌ای برای حل مشکلات کشور دارند.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید ناظر به برنامه‌ها، جریانی را انتخاب کنند، اظهار کرد: نخبگان در این بزنگاه مهم وظیفه متفاوتی دارند زیرا با توجه به دسترسی‌های خود بهتر است به صورت فردی نمایندگان مجلس را برای خانه ملت انتخاب کنند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف در ادامه تصریح کرد: عموم مردم که دسترسی و فرصت انتخاب تک تک افراد را ندارند با توجه به برنامه‌ها و ایده‌ها اقدام به انتخاب کنند همچنین رقابت داغی را در این انتخابات خواهیم دید.

وی با اشاره به اینکه چالش اصلی کشور کارآمدی است تصریح کرد: مردم از دولت و مجلس انتظار کارآمدی دارند، وقت آن رسیده بعد از بیان ایده‌ها و برنامه‌ها ملت تحقق اهداف کشور را در زندگی خود ببیند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مجلس کارآمدی نداریم گفت: خانه ملت اگر فعال بود در کشور مشکلات زیادی به وجود نمی‌آمد. مردم نیز در اولین انتخابات بعد از گام دوم انقلاب باید به کارآمدی افراد نگاه کنند تا در نتیجه مجلس شورای اسلامی قوی شکل بگیرد.

انتهای پیام/

171 / 320 انتخابات رأی مردم مجلس شورای اسلامی دانشگاه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: انتخابات رأی مردم مجلس شورای اسلامی دانشگاه مجلس شورای اسلامی برنامه ها انتخاب کنند ایده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز شهرکرد باید موجب وحدت و یکپارچگی شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برگزاری روز شهرکرد، گفت: شهرکرد باید از ابعاد مختلف نظیر فرهنگ تمدن تاریخ شخصیت‌های برجسته مورد شناسایی قرار بگیرد و این شناخت باید با عنایت به این که شهرکرد مرکز و نماد استان است صورت گیرد تا سبب ایجاد وحدت و یکپارچگی میان تمامی مردم استان شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری حجت‌الاسلام محمد علی نکونام امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در جلسه شورای فرهنگی استان، اظهار کرد: اعتلای فرهنگ عمومی کشور و استان وظیفه تمامی ماست که نیازمند دغدغه‌مند بودن پیگیری ارائه و اجرا است و هیچ گونه مسامحه و عدم پیگیری در جهت اجرای مصوبات این شورا جایز نیست. اعضای شورای باید با پیگیری و سماجت از مسئولان و متولیان امر از نحوه اجرای مصوبات و خروجی آن‌ها به طور کامل با خبر باشند. اجرای این مصوبات آثار مطلوب خود را خواهند داشت و نباید از اجرای آن‌ها ناامید شوید.

وی با اشاره به در گذشت سردار سرفراز دفاع مقدس محمد کیانی افزود: محمد کیانی رزمنده مؤثر و تربیت شده در دفاع مقدس که همواره پیگیر ارزش‌های انقلاب اسلامی بود او همواره با روحیه جهادی و شور شوق خاص خود برای نهادینه شدن اهداف انقلاب اسلامی در میان مردم و ضعیف کردن حربه‌های دشمن عاشقانه تلاش کردند و حال نبود ایشان خلأ محسوسی را در عرصه نبرد با دشمن و گسترش فرهنگ انقلابی در میان جوانان ایجاد کرده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برنامه‌های این شورای در ماه رمضان گفت: نزدیک به چهار هزار نفر در دو هزار برنامه قرآنی در ماه مبارک رمضان در جلسات خانگی شرکت کردند، تداوم این برنامه و جلسات قرآنی با انگیزه فراوان بسیار مهم است همچنین این برنامه‌ها نباید تنها به ایام ماه رمضان اختصاص داشته باشد.

حجت الاسلام نکونام، تصریح کرد: همچنین تبلیغات ماه مبارک رمضان و حضور روحانیان در مناطق مختلف استان نسبت به سال گذشته از تحرک و پویایی بالاتری برخوردار دار بود که شایسته تقدیر از عوامل اجرایی است.

وی با اشاره به رواج نهضت نهج‌البلاغه خوانی در ماه رمضان تاکید کرد: نهج‌البلاغه کتاب انقلاب اسلامی و برای ادامه این نهضت و انقلاب توجه ویژه‌ای به نهج‌البلاغه داشت و مطالعه و تأمل این کتاب باید میان نسل جوان گسترش یابد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برگزاری روز شهرکرد، عنوان کرد: شهرکرد باید از ابعاد مختلف نظیر فرهنگ تمدن تاریخ شخصیت‌های برجسته مورد شناسایی قرار بگیرد و این شناخت باید با عنایت به اینکه شهرکرد مرکز و نماد استان است صورت گیرد تا سبب ایجاد وحدت و یکپارچگی میان تمامی مردم استان شود.

کد خبر 745618

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق قدرت بازدارندگی ایران را افزایش داد/ عبور از گنبد آهنین خارق‌العاده بود
  • وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد
  • روز شهرکرد باید موجب وحدت و یکپارچگی شود
  • ارتش دژی استوار در برابر هرگونه تجاوز و تهدید و نمادی از وحدت و انسجام ملی
  • کشور‌های اسلامی بیش از گذشته وحدت داشته باشند
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است
  • ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار ۶۵ هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست
  • وحدت ارتش و سپاه منجر به تولید قدرت بازدارندگی شده است
  • تجمع اردستانی‌ها در حمایت از اقدام سپاه + فیلم
  • بسیاری از مردم هر سال منتظر برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هستند