Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@16:46:12 GMT

تیم ملی والیبال افغانستان در مشهد اردو می‌زند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۷۹۷۴

تیم ملی والیبال افغانستان در مشهد اردو می‌زند

تیم ملی والیبال افغانستان از فردا اردویی یک ماهه را به میزبانی مشهد آغاز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال افغانستان که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیای مرکزی - بنگلادش آماده می‌کند تصمیم دارد اردویی را در ایران برپا کند.

این تیم قرار است اردویی یک ماهه را به میزبانی مشهد برگزار کند تا با قدرت راهی رقابت‌های پیش‌رو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که پیش از این قرار بود تیم ملی والیبال بنگلادش هم برای برپایی اردویی به تهران سفر کند که این اردو موقتاً لغو شده است.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: افغانستان والیبال مشهد آسیای مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۷۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، موریسیو موتا پائز سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران که قرار است به زودی به تهران سفر کند، و ایران را در لیگ ملتهای والیبال همراهی کند، باشگاه جدیدش را انتخاب کرد.

باشگاه سئول ووری کارد کره جنوبی، دیروز اعلام کرد که با پائز برای فصل آینده قرارداد بسته است و این مربی برزیلی فصل بعد در این لیگ خواهد بود.

پائز که در فصلی که گذشت در تیم پادولیانی اوکراین دو قهرمانی حذفی و سوپر کاپ و یک نایب قهرمانی لیگ را کسب کرده بود، حالا باید دید در لیگ کره جنوبی چه خواهد کرد. تیم سئول فصل گذشت نتوانست به فینال لیگ کره برسد و حالا با موریسو موتا پائز به دنبال قهرمانی است. این باشگاه کره ای علاوه بر پائز، با واتانارا سیریل دستیار پائز نیز قرارداد بست.

لیگ برتر والیبال کره جنوبی از اواخر شهریور ماه آغاز می‌شود و تا اوایل فروردین ماه ادامه خواهد داشت. او پس از پایان لیگ ملتهای والیبال به سئول سفر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • نشست ادواری شهرداران کلان شهرها و مراکز استان ها در مشهد+ عکس
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • اردو‌های دانش آموزی باید در اولویت فعالیت‌های مدارس باشد 
  • توانمندی نظامی ایران را در عملیات وعده صادق باور کرد
  • پیکار سه بانوی رزمی کار قمی در مسابقات آسیایی پایوهوت