Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش خبرنگار شبکه سعودی العربیه از ساخت فرودگاهی در مأرب یمن در حالی که تنها بیابانی خشک نمایش داده می‌شود، با خنده شدید مجری این شبکه همراه شد.

نکته جالب اینجاست که گزارشگر هنگام پایان گزارشش می‌گوید: گزارش برای دو شبکه العربیه و الحدث؛ محمد العرب، فرودگاه بین‌المللی مأرب!

 

 

بیشتر بخوانید: وقتی یکی از شهروندان لبنانی گزارش جهت‌دار خبرنگار العربیه را خراب کرد! + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه العربیه عربستان سعودی مارب یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۷۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای دبی از سرگرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته (۲۹ فروردین) سازمان هواپیمایی از محدودیت پروازی به فرودگاه‌های دبی و شارجه خبر داد و اعلام کرد «با توجه به شرایط جوی به وجود آمده در برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس و آب‌گرفتگی سطوح و معابر، پروازهای فرودگاه‌های دبی و شارجه با تأخیر یا ابطال مواجه شده است.»

ترافیک هوایی دبی از سر گرفته می‌شود

برهمین اساس، مایا لومیدزه، مدیر اجرایی انجمن مجریان تور روسیه (ATOR) در گفت‌وگو با خبرگزاری تاس ( TASS news) گفت: ترافیک هوایی دبی احتمالاً امشب از سر گرفته می‌شود

وی در ادامه تاکید کرد: تعدادی از پروازها آغاز به کار شده است پروازها شروع شد؛ اما معتقدم که تا عصر تردد تمام پروازها بازیابی خواهد شد.

انتظار ۲۵۰۰ توریست روسی برای خروج از امارات

به گزارش مهر، بسیاری از مناطق دبی پس از طوفان و بارش‌های شدید دچار سیل و آبگرفتگی شد که به دنبال این بارندگی‌های شدید این کشور، فرودگاه دبی امکان پذیریش هیچ‌گونه پروازی را به علت سیل در فرودگاه خود نداشت؛ که در پی آن بسیاری از پروازهای این فرودگاه لغو و یا با تأخیر مواجه شد.

بر اساس گفته مدیر اجرایی انجمن مجریان تور روسیه (ATOR)، حدود ۲۵۰۰ روس در انتظار خروج پروازهای خود به امارات هستند.

کد خبر 6081775 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اقدامی مضحک برای بازیابی آبروی از دست رفته
  • بمب خنده در ایران ترکید
  • «زندگی به شرط خنده»، در راه شبکه آی‌فیلم
  • زیرنویس شبکه خبر: صدای انفجار شدید در اصفهان شنیده شد
  • پروازهای دبی از سرگرفته شد
  • گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت مجری مشهور
  • شناسایی پتانسیل‌های گردشگری آبی و توسعه آن در استان یزد 
  • فیلم | سیل در فرودگاه دبی پرواز ها را لغو کرد