Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه منصوری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: هشتمین دوره مسابقات قرآن‌کریم کارکنان سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور با حضور ۲۰ شرکت‌کننده از استان‌های سمنان، تهران، قم و کارکنان ستادی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در سمنان برگزار شد.

وی ادامه داد: مرحله منطقه‌ای هشتمین دوره مسابقات قرآن‌کریم کارکنان سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور به میزبانی شهر سمنان یک ‌روزه و در بخش‌های مختلف مانند حفظ، ترتیل، مفاهیم، قرائت و اذان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: برگزیدگان مرحله منطقه‌ای هشتمین دوره مسابقات قرآن‌کریم به مرحله کشوری راه خواهند یافت و اکنون زمان  و مکان دقیق برگزاری مسابقات کشوری اعلام نشده است.

منصوری تصریح کرد: از مجموع ۲۰ شرکت کننده در مرحله منطقه‌ای هشتمین دوره مسابقات قرآن‌کریم کارکنان سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور، چهار نفر خانم و ۱۶ نفر آقا بودند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان خاطرنشان کرد: در بخش قرائت محمدرضا فدوی از سمنان، در بخش مفاهیم سیمین دخت صحتی از ستاد، در بخش ترتیل برادران  علی رحمتی از کارکنان ستاد و در بخش ترتیل خواهران محبوبه شفیعی از تهران، در بخش اذان مهدی مرادی وجدانی از تهران، در بخش حفظ برادران محسن ملالو از قم  و در بخش حفظ خواهران حمیده سالار حسینی از تهران به عنوان برگزیدگان معرفی شدند.

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور سمنان قرآن کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور سمنان قرآن کریم سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور سمنان قرآن کریم آموزش فنی و حرفه ای حرفه ای کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فرا رسیدن روز گندم و نان و همگام با گرامیداشت و تجلیل از دست اندرکاران زنجیره مقدس گندم و نان احمد نامور، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی و فرماندار اسفراین با حضور در واحد خبازی حسین بیابانی قاری و حافظ قرآن کریم به رسم یادبود از زحمات وی تجلیل و قدردانی کردند.

کد خبر 6082124

دیگر خبرها

  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • جواز توسل و زیارت قبور برگزیدگان در قرآن و روایات شیعه و سنی
  • ترویج زندگی قرآنی در جامعه امروزی ضروری است
  • رشد ۱۲ برابری صدور مجوز تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای
  • معرفی برگزیدگان مسابقات بوچیا جام برکت و کرامت در مشهد
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند
  • صدور بیش از ۳ میلیون گواهینامه مهارت در دولت سیزدهم
  • سازمان فنی و حرفه‌ای پس از ۵ دهه دارای اساسنامه شد
  • فعالیت ۲۲ هزار آموزشگاه آزاد و ۶۵۷ مرکز دولتی فنی‌حرفه‌ای در کشور