Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@16:13:21 GMT

انتخاب شعار بازی‌های المپیک 2020 توکیو

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۸۰۳۷

انتخاب شعار بازی‌های المپیک 2020 توکیو

کمیته برگزاری بازی‌های المپیک 2020 توکیو شعار این رقابت‌ها را انتخاب و اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کمیته برگزاری بازی‌های المپیک 2020 توکیو شعار این بازی‌ها را مشخص کرد.

بر این اساس (United by Emotion) «حس متحد» به‌عنوان شعار بازی‌های المپیک توکیو انتخاب شده است که همانند دوره‌های گذشته شامل شهر میزبان رقابت‌های المپیک خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین دوره‌ای که شعار رسمی المپیک انتخاب شد در 1972 مونیخ بود که شعار «بازی‌های شاد» در نظر گرفته شد. پس از سه دوره فقدان شعار، در المپیک 1988 سئول «هماهنگی و پیشرفت»، در 1992 بارسلون «دوستانی برای زندگی»، در 1996 آتلانتا «جشن قرن»، در 2000 سیدنی «روحیه – جرئت رویاپردازی»، در 2004 آتن «به خانه خوش آمدید»، در 2008 پکن «یک جهان، یک رویا»، در 2012 لندن «الهام بخش یک نسل» و در 2016 ریو «یک جهان جدید» شعارهای رسمی 8 دوره المپیک بودند.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو کمیته برگزاری بازی های المپیک بازی های المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک

به گزارش همشهری انلاین محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک برای دومین حضور پیاپی در المپیک باید از سد پدیده کشتی فرنگی ایران عبور کند.

سعید اسماعیلی ستاره ۲۰ ساله کشتی فرنگی ایران و دارنده مدال‌های طلای نوجوانان و جوانان جهان، چند روز پیش در مسابقات بزرگسالان قهرمانی آسیا نیز با اقتدار بر سکوی نخست ایستاد و مدال طلای آسیا را از آن خود کرد.

طبق شنیده‌ها کادر فنی تیم ملی برای انتخاب دشوار خود در وزن ۶۷ کیلوگرم و انتخاب نماینده اعزامی ایران به المپیک پاریس، قصد دارد گرایی و اسماعیلی را به تورنمنت رنکینگ مجارستان که خرداد امسال در بوداپست برگزار می‌شود،‌ اعزام کنند تا در نهایت با توجه به نتایج به دست آمده یا مبارزه رو در رو نسبت به انتخاب ملی‌پوش اعزامی ایران به المپیک از میان گرایی و اسماعیلی اقدام کند.

توانایی‌های فنی اسماعیلی در حدی است که برخی کارشناسان و تصمیم‌گیران فنی او را فنی ترین فرنگی‌کارد ایران بعد از دوران طلایی حمید سوریان می‌دانند.

از سوی دیگر گرایی نیز هر چند طی یکی دو سال اخیر از دوران اوج خود فاصله گرفته و با مشکل کاهش وزن نیز روبرو است، اما نمی‌توان به سادگی از کنار شایستگی و تجربه او گذشت.

کد خبر 846625 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • روز جهانی کتاب World Book Day + پوستر و شعار ۲۰۲۴
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس