Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@13:46:12 GMT

ترس از ویروس کرونا باز هم قیمت نفت را پایین آورد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۸۰۵۴

ترس از ویروس کرونا باز هم قیمت نفت را پایین آورد

قیمت شاخص نفت خام برنت در ساعت ۴ و ۵۱ دقیقه امروز (دوشنبه، ۲۸ بهمن‌ماه) به ۵۶ دلار و ۹۹ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا به ۵۱ دلار و ۹۲ سنت رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان، قیمت شاخص نفت خام برنت در ساعت ۴ و ۵۱ دقیقه امروز (دوشنبه، ۲۸ بهمن‌ماه) به ۵۶ دلار و ۹۹ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا به ۵۱ دلار و ۹۲ سنت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت نهایی شاخص نفت خام برنت در روز جمعه (۲۵ بهمن‌ماه) ۵۷ دلار و ۳۲ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا ۵۲ دلار و ۵ سنت بود.

طبق خبر شانا، قیمت نفت امروز کاهش یافت، زیرا سرمایه‌گذاران در انتظار داده‌های اقتصادی منطقه آسیا هستند که قرار است این هفته منتشر شود و نشانه‌هایی درباره تأثیر ویروس کرونا بر تقاضای نفت، در بر خواهد داشت.

مؤسسه کپتال ایکنامیکس اعلام کرد: توجه به مجموعه‌ای از آمارهای اقتصادی ماه فوریه، به‌ویژه آمارهای منطقه آسیا، معطوف خواهد بود، زیرا این آمارها نشانه‌ای زودهنگام از چگونگی تأثیر ویروس کرونا بر زنجیره عرضه تولیدی در جهان ارائه می‌کنند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: قیمت نفت نفت و گاز نفت شاخص نفت خام برنت ویروس کرونا بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

قیمت دلار، یورو و درهم توسط مرکز مبادله ارز و طلا اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت دلار، یورو و درهم در بازار مبادله ارز و طلای ایران به شرح زیر است:

کد خبر 739611

دیگر خبرها

  • حمله تند ژنرال «دان حالوتس» رئیس سابق ستاد ارتش اسرائیل به نتانیاهو : اگر آمریکا از اسرائیل حمایت نکند با مشکلات بسیاری مواجه خواهیم شد ؛ نتانیاهو باید خودش را از بالاترین برج به پایین بیندازد؛ او ما را به نابودی می‌بَرد (فیلم)
  • قیمت نفت بیش از یک دلار بالا رفت
  • قیمت دلار امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • دو پیش بینی حساس از آینده بازار خودرو در ۱۴۰۳؛ قیمت‌ها پایین می‌آید؟
  • فاصله سهام جامانده از رشد نسبت به شاخص ساز‌ها کم خواهد شد؟
  • نرخ ارز امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت دلار امروز ۸ فروردین ۱۴۰۲
  • نرخ پایین بلیت موزه‌های ایران در مقایسه با قیمت‌های جهانی
  • نرخ ارز امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا