Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حادثه برخورد شدید دو دستگاه خودروی سواری در میدان صنایع دو نفر مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، در اثر این تصادف، دو سرنشین خودروی سمند بر اثر حریق این خودرو دچار سوختگی و مصدومیت شدند. شاهدان در تماس با سامانه 125 با اعلام این تصادف، درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز در ساعت 00:32 دقیقه بامداد روز گذشته آتش نشانان ایستگاه 8 و گروه امداد و نجات ایستگاه 4 این سازمان را به میدان صنایع اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز در خصوص جزئیات بیشتر این حادثه گفت: دو خودروی سواری در بلوار صنایع درحال حرکت بودند که به علت نامعلومی با یکدیگر تصادف کرده و یکی از خودرو ها (خودروی سمند) بر اثر انحراف از مسیر به مغازه حاشیه خیابان برخورد و دچار آتش سوزی شد. وی در ادامه ابراز داشت: دو سرنشین خودروی سمند بر اثر شدت برخورد در اتاقک این خودرو گرفتار شده بودند. عدلودر مورد عملیات نیروهای امدادی اظهار داشت: آتش نشانان به سرعت اقدام به نصب علائم هشدار دهنده در اطراف صحنه حادثه کرده و با استفاده از لوله های آبدهی، شعله های آتش خودرو سمند را مهار و خاموش کردند و سپس با استفاده از ابزار هیدرولیکی نجات، اقدام به رهاسازی و خارج کردن دو سرنشین این خودرو که دچار سوختگی شده بودند کرده و سریعا مصدومین جهت مداوا توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند. وی با اشاره به این که راننده ی خودروی دیگر بدون هیچ مصدومیت جسمی از خودرواش خارج شده بود، اضافه کرد: آتش نشانان پس از انتقال خودروها به حاشیه امن خیابان و نیز انجام پاکسازی سطح جاده از آثار بجا مانده از این تصادف، هردو وسیله نقلیه را جهت بررسی علت بروز این حادثه رانندگی تحویل پلیس راهور دادند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی تصادف خودروی سمند آتش نشانان دو سرنشین بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از جان باختن سه نفر در حادثه رانندگی در مسیر یاسوج به اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن دانایار از تصادف سه دستگاه خودرو سورای در مسیر یاسوج به پاتاوه و جان باختند سه نفر در این حادثه خبر داد.

وی افزود: در این حادثه که عصر روز دوشنبه، سوم اردیبهشت، رخ داد سه دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با هم برخورد کردند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف این خودروها در مسیر بعد از پل «کتا» به سمت یاسوج و در منطقه «میمند» به پلیس‌راه استان گزارش شد.

وی با بیان اینکه در این تصادف راننده هر سه خودرو جان باختند، تصریح کرد: دو نفر از قربانیان در محل حادثه و در دم جان باختند و یک نفر دیگر در حین انتقال به بیمارستان احیا قلبی ریوی شد اما به علت شدت آسیب‌ها جان باخت.

کد خبر 747068

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت