Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کمیته فوتسال تأکید کرد حضور تیم زیر ۲۰ سال ایران در کشور تایلند، یک ریال برای فدراسیون فوتبال هزینه نداشته است. ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

داود پرهیزکار در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره حضور تیم فوتسال زیر 20 سال ایران در تورنمنت تایلند اظهار داشت: فکر می‌کنم بیشترین بهره را ایران از این مسابقات برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تیم زیر 20 سال‌مان را به تورنمنت فرستادیم، در حالی که تمام تیم‌ها با نفرات بزرگسال خود شرکت کرده بودند. تورنمنت خیلی سنگینی بود و بچه‌ها خیلی خوب از پس از آن بر آمدند. مربیان ما هم شناخت خوبی از تیم پیدا کردند. فکر می‌کنم تیم زیر 20 سال در آینده بسیار سرحال و خوب خواهد بود.

وی در واکنش به انتقادهایی که نسبت به حضور او و حسین شمس در تایلند مطرح می‌شود نیز تصریح کرد: ما به دعوت فدراسیون فوتبال تایلند به این کشور رفتیم. جلساتی هم در آن کشور داشتیم و که فکر می‌کنم طی یک یا دو روز آینده نتایج آن منتشر خواهد شد تا همه متوجه فایده و آورده حضور ما در تایلند شوند. حسین شمس هم که به طور شخصی از سوی تایلند دعوت شده بود. علاوه بر این کشور میزبان را مجاب کرده بوده بودیم تا تمام هزینه‌های تیم زیر 20 سال ما را پرداخت کند و حضور در تورنمنت تایلند ریالی برای فدراسیون فوتبال هزینه نداشت.

رئیس کمیته فوتسال در ادامه درباره تعویق مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا و زمان جدید برگزاری این مسابقات نیز گفت: ما وقتی در تایلند بودیم خبر لغو این مسابقات آمد. همان زمان این موضوع را پیگیری کردم، چون ما باید زمان جدید این مسابقات را بدانیم. اگر بازی‌ها بعد از ماه رمضان برگزار شود، خیلی نزدیک به مسابقات جام جهانی خواهد بود و برنامه ما خیلی فشرده می‌شود. به همین دلیل روز گذشته نامه‌ای برای AFC ارسال کردیم و منتظر جواب آن هستیم تا حداقل زمان حدودی بازی‌ها را بدانیم. الان ما با چند کشور برای بازی‌های دوستانه صحبت کردیم و باید حداقل زمان مسابقات قهرمانی آسیا را بدانیم تا تاریخ بازی‌ دوستانه را به کشورهای مقابل بگوییم. شرایط فوتسال در آسیا خوب نیست و ما با جدیت پیگیر تاریخ جدید مسابقات هستیم. ضمن اینکه ما باید تاریخ اردوهای خودمان را هم از الان برنامه‌ریزی کنیم.

پرهیزکار در واکنش به پرسشی درباره لغو دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال مقابل آرژانتین گفت: این هم یکی دیگر از مواردی است که منتظریم تا تاریخ جدید مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شود. الان ما نمی‌دانیم به این کشور هم باید چه تاریخی را اعلام کنیم.

وی در پایان یادآور شد: ما تقریباً با شش کشور اروپایی برای بازی دوستانه صحبت کرده‌ایم و شاید اصلاً بازی‌های دوستانه را به‌عنوان یک تورنمنت برگزار کنیم. البته همان‌طور که گفتم اول باید تاریخ اردوهای خومان را مشخص کنیم و بعد به کشورهای مدنظر نامه بنویسیم. متأسفانه الان بلاتکلیف هستیم.

برنامه کامل مراحل نیمه نهایی و فینال لیگ برتر فوتسال مشخص شد

انتهای پیام/

R1414/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیته فوتسال فوتسال داود پرهیزکار

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته فوتسال فوتسال کمیته فوتسال فوتسال تورنمنت تایلند برای فدراسیون دوستانه صحبت تیم زیر 20 سال قهرمانی آسیا کمیته فوتسال فکر می کنم برای بازی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوشان فوتسال وارد فرودگاه بانکوک تایلند شدند

به گزارش ورزش سه، پرواز ملی‌پوشان فوتسال ایران ساعت ۷:۰۰ به وقت محلی ( ۳:۳۰  به وقت ایران ) به بانکوک تایلند نشست و بازیکنان و کادرفنی بلافاصله راهی هتل اسکان خود شدند تا با استراحتی کوتاه عصر امروز نخستین تمرین خود را پیش از اولین جدالشان برابر افغانستان انجام بدهند. پیش از این قرار بود شاگردان شمسایی طی دو روز گذشته به کشور تایلند اعزام بشوند که به علت شرایط ویژه کشور و لغو تمامی پروازها، با یک روز تاخیر راهی تایلند ( میزبان جام ملت‌های آسیا 2024 ) شدند.

کاروان تیم ملی فوتسال ایران روز گذشته و از ساعت ۸:۳۰ به وقت تهران با پروازی حدودا سه ساعته به فرودگاه آتا ترک ترکیه رسیدند و پس از شش ساعت توقف در این کشور، با پروازی ۱۰ ساعته به بانکوک تایلند اعزام گردیدند.

ستاره‌های شمسایی، 30 فروردین و از ساعت 12:30 در نخستین دیدار خود از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2024 به مصاف افغانستان می‌روند و با توجه به شرایط فعلی، تنها دو الی سه جلسه فرصت تمرین در سالن بانکوک آرنا تایلند‌‌ را خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • رزمی کاران ایرانی قربانی کلاهبرداران روادید در تایلند
  • میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین
  • اولین تمرین تیم ملی در تایلند: عالی(عکس)
  • برای اولین‌بار در تاریخ؛ داور تکواندوی ایرانی به پارالمپیک دعوت شد
  • عکس یادگاری سه ملی‌پوش اسبق بعد از 24 س
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024؛ داور ویدیویی به کمک داوران می‌آید!
  • سفال‌منش: جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • ملی‌پوشان فوتسال وارد فرودگاه بانکوک تایلند شدند
  • تیم ملی فوتسال عازم تایلند شد؛ آماده برای جام ملت‌ها