Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین قربانی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بزودی، محموله دیگر برنج پاکستانی به میزان ۲۲۵ تن وارد استان می شود که این میزان برنج در آستانه سال جدید توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه مباشر در حال انجام اقدامات برای جذب و توزیع آن در استان است اظهار داشت: هیچ نگرانی در تامین برنج در استان وجود ندارد و اکنون بازار این محصول اشباع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قربانی با اشاره به اینکه میزان مصرف برنج در استان، ۳۵ هزار تن در سال است خاطرنشان کرد: شبکه های توزیع برنج در استان گسترده شده و به همین دلیل، هیچ گونه صف برای این محصول در شهرهای استان وجود ندارد.  

وی تصریح کرد: ۱۷۰ واحد صنفی، فروشگاه بزرگ و زنجیره ای در سطح شهرستان بجنورد و همچنین ۳۷ شرکت تعاونی مصرف در سطح روستاهای استان نسبت به توزیع اقلام اساسی و کالاهای مورد نیاز برای تنظیم بازار، اقدام می کنند.

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: برنج پاکستانی طرح تنظیم بازار به ازای هر کیلوگرم ۸۶ هزار و ۵۰۰ ریال عرضه می شود.  

وی در باره توزیع شکر با قیمت مصوب در استان گفت: سه هزار تن شکر با قیمت مصوب ۴۰ هزار و ۵۰۰ ریال به ازای هر کیلوگرم به استان تخصیص یافته که بزودی این محصول، با قیمت های مصوب در بازار استان عرضه می شود.

قربانی با بیان اینکه میزان مصرف شکر در استان، ۲۸ هزار تن در سال است،  در باره تامین شکر مورد نیاز بخش خانوار گفت: هزار و ۵۳۰ تن شکر برای مصارف بخش خانور با قیمت مصوب ۴۰ هزار و ۵۰۰ ریال تامین و از اواسط هفته جاری با قیمت های مصوب توزیع می شود.  

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی درباره تامین شکر مورد نیاز مصارف بخش صنوف و صنایع گفت: هزار و ۴۷۰ تن شکر با قیمت ۴۰ هزار و ۵۰۰ ریال تامین و از اواسط هفته جاری برای مصرف در اختیار بخش های مذکور قرار می گیرد.

بر اساس این گزارش، شکر در خراسان شمالی در بازار آزاد با قیمت بیش از ۶۰ هزار ریال به ازای هر کیلوگرم از این محصول عرضه می شود.  

برچسب‌ها بجنورد وزارت صنعت معدن و تجارت کالای اساسی برنج خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد وزارت صنعت معدن و تجارت کالای اساسی برنج خراسان شمالی بجنورد وزارت صنعت معدن و تجارت کالای اساسی برنج خراسان شمالی ازای هر کیلوگرم برنج پاکستانی برنج در استان خراسان شمالی معدن و تجارت قیمت مصوب شکر با قیمت عرضه می شود مورد نیاز هزار تن تن شکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت طلا و سکه در بازار غیررسمی / طلا ارزان می‌شود؟

به گزارش خبرآنلاین، با افزایش انس جهانی به بالای ۲۲۰۰ دلار قیمت طلا و سکه نیز در بازار صعودی شد به طوری که هر قطعه سکه تمام امروز به ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳ میلیون و ۲۸۱ هزار تومان شد.
اقتصادآنلاین در خبری نوشت:محمد کشتی‌آرای، فعال بازار طلا و نایب رییس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره وضعیت بازار طلا در هفته اول فروردین ماه اظهار داشت: تعطیلات بازار تا پایان سیزدهم فروردین ماه است بنابراین در چند روز گذشته معاملات اصلی بازار تعطیل بود.
وی افزود: معاملاتی که در چند روز گذشته انجام شده بر اساس داده‌های موجود بوده است به این ترتیب که قیمت انس جهانی مجددا سیر صعودی داشت و تا محدوده ۲۲۰۰ دلار صعود پیدا کرد قیمت ارز نیز در کانال‌های تلگرامی افزایش یافت بنابراین این دو عامل باعث شد در تعطیلات معاملات که به صورت غیر رسمی بود قیمت‌ها افزایش داشته باشد.
کشتی‌آرای با بیان اینکه که بازار اصلی تهران تعطیل است، گفت: قیمت سکه تا ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش داشت قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز تا ۳ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافت. تعیین قیمت توسط عوامل بازار نبوده به نظر می‌رسد بر اساس داده‌های موجود محاسبه می‌شده است.
این فعال بازار طلا افزود: در چند روز آینده نیز بازار تعطیل و معاملات غیر رسمی است بعد از تعطیلات قیمت‌ها و جهت آن مشخص خواهد شد.
وی در پیش‌بینی از آینده بازار طلا نیز اظهار داشت: به نظر می‌رسد پس از پایان تعطیلات بازار مقداری به تعادل برسد چون قیمت‌ها و داد و ستدها هیجانی بود.
کشتی‌آرای در پایان گفت: امسال متغیرهای بازار زیاد بود؛ همزمانی عید و ماه مبارک رمضان، تقاضای کاذب، افزایش حباب عواملی بود که نمی‌شد با آنها قیمت را محاسبه کرد بنابراین باید صبر کنیم تا از چهاردهم سمت و سوی بازار مشخص شود.
بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران قیمت هر گم طلای ۱۸ عیار به ۳ میلیون و ۲۸۱ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه طرح جدید ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۳۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان شد. قیمت انس جهانی طلا نیز به ۲۲۱۱ دلار رسید.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889004

دیگر خبرها

  • سفر هیئت پاکستانی به کابل موفق بود
  • افزایش قیمت طلا و سکه در بازار غیررسمی / طلا ارزان می‌شود؟
  • تداوم توزیع برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • توزیع بیش از ۱۰۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • پشت پرده تراز منفی تجارت ایران در ۱۴۰۲
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • ۱۵ تن برنج و شکر در جزیره خارگ توزیع می‌شود
  • نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • ۶۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازار سمنان ویژه ماه رمضان در حال توزیع است