Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستگاه‌ امنیتی تشکیلات خودگردان به نیروهای امنیتی خود دستور داده جلوی تظاهرات در منطقه «باب الزاویه» الخلیل را بگیرد، جایی که محل شهادت اولیه فلسطینی در تظاهرات علیه «معامله قرن» به شمار می‌رود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سران تشکیلات خودگردان، جنبش فتح و سازمان آزادیبخش فلسطین «ساف» در ظاهر از «معامله قرن» و حتی عادی‌سازی روابط سودان و رژیم صهیونیستی انتقاد می‌کنند اما همزمان دیدارهای مختلفی با سران این رژیم در تل‌آویو و رام‌الله دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین «وفا»، در ۴۸ ساعت اخیر مقامات تشکیلات خودگردان، فتح و ساف دیدارهایی با روزنامه‌نگاران اسرائیلی در رام‌الله داشتند.

روزنامه الاخبار در گزارشی در این باره نوشت، صهیونیست‌ها این بار با لباس و کلاه خاص شهرک‌نشینان صهیونیست و بدون محافظ به رام‌الله آمدند، عکس‌های یادگاری در منطقه «الطیره» گفتند و با «محمود الهباش » مشاور دینی «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان ناهار خوردند.

در ادامه این گزارش آمده، دستگاه‌های امنیتی با صدور دستوری رسمی به نیروهای تحت امر خود اعلام کرده‌اند باید جلوی تظاهرات علیه معامله قرن در منطقه «باب الزاویه» در الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری را بگیرند.

باب‌الزاویه همان مکانی است که «محمد حداد» به عنوان اولین شهید در تظاهرات علیه این طرح آمریکایی در آنجا به شهادت رسید.

الاخبار افزود، دستگاه امنیتی تشکیلات خودگردان از روز جمعه این دستور را اجرا کرده و گشتی‌های نظامی خود را در اطراف باب‌الزاویه مستقر کرده است.

معامله قرن طرح صلح تحمیلی آمریکاست که دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور، هشتم بهمن ماه، آن را رونمایی کرد. بر اساس این طرح، قدس، پایتخت رژیم صهیونیستی خواهد بود و آوارگان فلسطینی حق بازگشت به کشورشان را ندارند.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: تظاهرات تشکیلات خودگردان رژیم صهیونیستی فلسطین تشکیلات خودگردان تظاهرات علیه معامله قرن رام الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت شماری از افراد تحریر الشام در کمین ارتش سوریه در جنوب ادلب

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، برخی منابع خبر دادند ارتش سوریه در محور جبل الزاویه در جنوب ادلب با ایجاد کمینی برابر گروهی از افراد مسلح هیئت تحریر الشام، تمامی اعضای آن را به هلاکت رساند.
این منابع افزودند: این گروه در حال پیشروی به سمت محل استقرار ارتش سوریه در محور معره موخص و البریج در شمال غربی کفرنبل در جبل الزاویه بود.
این منابع اضافه کردند: گروهی از حزب ترکستانی تلاش کرد برای بیرون آوردن اجساد کشته شدگان این گروه، پیشروی کند، اما در کمینی گرفتار شد که منجر به کشته شدن شماری از اعضای آن شد و در نهایت مجبور به عقب نشینی شدند.

دیگر خبرها

  • نخست‌ وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • تظاهرات مردم اردن برای چهارمین روز متوالی ادامه دارد
  • نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • نخست‌وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • محمد مصطفی نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد
  • «محمد مصطفی» نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد
  • ادامه تظاهرات سراسری حمایت از غزه در جهان
  • هلاکت شماری از افراد تحریر الشام در کمین ارتش سوریه در جنوب ادلب
  • تظاهرات دوباره صهیونیست‌ها در تل‌آویو/ برخی بازداشت شدند
  • تظاهرات گسترده مردم مصر برای توقف جنگ علیه غزه