Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@07:30:48 GMT

راز جسد دفن شده در باغچه چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۲۸۲۹۲

راز جسد دفن شده در باغچه چه بود؟

مردی که زن تنهایی را کشت و جسد وی را در باغچه خانه اش دفن کرده بود دیروز در دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ این متهم جنایت را گردن دوست فراری اش انداخت و مدعی شد بی گناه است.

تابستان سال 97 دختر جوانی به پلیس آگاهی تهران رفت و از ناپدید شدن مادر 54 ساله اش به نام عفت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : مادرم پس از جدایی از پدر، به تنهایی در خانه اش در خیابان اشرفی اصفهانی زندگی می کرد. دو روز قبل مادرم از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت.ما همه جا را دنبال مادرم گشتیم اما خبری از او به دست نیاوردیم.تا این که دیروز یک مرد ناشناس به خانه مان زنگ زد و گفت مادرمان را به گروگان گرفته است. او در ازای آزادی مادرمان از ما پول خواست.او گفت باید برای پرداخت پول به یک پارک در غرب تهران برویم. من و خواهرم به پارکی که مرد ناشناس آدرس آن را به ما داده بود رفتیم اما هیچ خبری از او نبود.

نخستین سرنخ

با این شکایت تلاش پلیس برای افشای راز ناپدید شدن زن میان سال آغاز شد.پلیس در نخستین مرحله از تحقیق ها به پرس و جو از فرزندان عفت پرداخت.

دختر این زن به ماموران گفت: در همسایگی ما یک مرد افغان سرایدار است. او چندین بار به بهانه ای مقابل در خانه مان آمد و از مادرم کمک خواست. من به او مشکوک هستم.

به دنبال اظهارات دختر جوان، پلیس، سرایدار 60ساله به نام عظیم را بازداشت کرد.

اعتراف به قتل

عظیم که سعی داشت خودش را بی اطلاع از نحوه کشته شدن زن تنها نشان دهد در بازجویی‌های فنی به قتل اعتراف کرد.

وی گفت : می دانستم عفت که در همسایگی ما زندگی می کند پولدار است و طلاهای زیادی دارد. به همین دلیل نقشه سرقت را کشیدم. من به بهانه کمک گرفتن از این زن مقابل خانه‌اش رفتم و از او خواستم تا برای کمک به اتاقک سرایدار بیاید.

وی ادامه داد: وقتی عفت به اتاقک سرایداری آمد او را خفه کردم و طلاهایش را به همراه موبایل و کیف پولش دزدیدم.من جسد را در باغچه خانه‌ای که سرایدار آن جا بودم، دفن کردم.

به دنبال اعتراف های تکان دهنده این مرد، پلیس به خانه باغ در غرب تهران رفت و بقایای جسد دفن شده را پیدا کرد.

به دنبال اعتراف های این مرد و بازسازی صحنه جنایت،وی دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در دادگاه

در ابتدای جلسه فرزندان قربانی برای عظیم حکم قصاص خواستند.

وقتی متهم سالخورده به اتهام قتل و سرقت در جایگاه ویژه ایستاد جرم هایش را انکار کرد.

وی گفت: من زن همسایه را نکشتم. دوستم عباس که حالا به افغانستان فرار کرده او را کشت و به تنهایی جسدش را در باغچه دفن کرد. عباس پول و طلاهای زن ثروتمند را هم با خودش برد. من بی گناهم و قبلا تحت فشار روانی پلیس آگاهی به قتل اعتراف کرده بودم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قتل قاتل باغچه جسد دفن خانه اش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۲۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ از ۱۰۴ هزار میلیارد تومان عبور کرد

تین نیوز

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان این که مولدسازی املاک یکی از مهم ترین تحولاتی است که در دوره شهردار فعلی پایتخت دنبال شده است، گفت: درآمد شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ در نهایت از رقم ۱۰۴ هزار میلیارد تومان عبور کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، لطف الله فروزنده از مولدسازی املاک به عنوان یکی از تحولات مهم در دوره مدیریت جدید شهری یاد کرد و گفت: در سال ۱۴۰۱ رقم بودجه به ۸۰ هزار میلیارد تومان رسید که نزدیک ۱۴۰ در صد رشد بودجه داشتیم و در سال ۱۴۰۲ نیز تا پایان دی ماه بودجه اولیه به صورت کامل محقق شد و برای اولین بار متمم ۳۵ هزار میلیاردی نیز ارائه شد که نهایتا مبلغ ۱۰۴ همت بودجه تا پایان سال محقق شد. 

فروزنده ادامه داد: در سال گذشته، افزایش بودجه شهرداری در چهار محور درآمدی از جمله عوارض ساختمان، توسعه و رونق پروانه ساختمان که درآمد شهرسازی را به دنبال داشت، ارزش افزوده، در آمدهای پایدار، عوارض نوسازی و مولدسازی دنبال شد. 

براساس اعلام معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، معاون شهردار پایتخت در پایان گفت: یکی از تحولاتی که در دوره مدیریت آقای زاکانی دنبال شده است، بحث مولد ساز املاک و تسویه با دستگاه های مختلف بود که توانستیم بخش قابل توجهی از بدهی ها را تسویه کنیم. همچنین یک کار جدی با بانک ها انجام شد که در ذیل آن بستری فراهم شد که به شهرداری تسهیلات ارائه دهند، البته شهرداری از دولت و دستگاه های دولتی هم مطالباتی دارد که مشخص شده است و ان شاء الله با حمایت رئیس محترم جمهور و هیات دولت در سال جاری وصول پیدا کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تعقیب و گریز پلیس در تهران به دنبال خلافکار / بزرگراه را بر عکس می‌رود ( فیلم )
  • عاشق بدشگون ونکی‌ها و قصه باغچه‌بیدی
  • اعتراف سارق خارجی به ۳۰ فقره سرقت
  • پرورش مرغ گوشتی در خانه آسان شد!
  • درآمد شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ از ۱۰۴ هزار میلیارد تومان عبور کرد
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • بنای تاریخی کاخ موزه باغچه جوق ماکو پذیرای گردشگران
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد